Skovsen skrev:
-------------------------------------------------------
> Hvorfor blive ved at klynke over Zidan, han
> spiller jo syd for grænsen, hvad kan FCM gøre for
> at vende bøtten og komme videre Zidan er fortid
> (en dejlig tid da han var FCMér ) vi skal videre
> venner
Hvem klynker? Det var en simpel konstatering. Holdet har simpelthen ikke vist endnu at det kunne uden ham. Det var noget mange forudsagde, men som vi fans, inkl. mig, ikke troede på. Men vi skaber simpelthen ikke nok. Thats it.
Dagens kamp: FCN - FCM
-
YahooSeeker [Bot]
Re: ZIDAN
Korrekt, men Zidan spiller i Tyskland, og hvad gør vi så uden ham????????????
-
Lissau
Jeg er fuldstændig enig. Hvad hjælper det at nævne Zidan igen og igen?
Ingen kan bygge et hold op om én spiller, så derfor er det godt at få en spiller, som bruger så meget af tiden med at spille med sig selv, væk fra holdet. Og nu kunne vi få en god sjat penge samtidig.
Jeg kan da også se det ikke går godt for FCM, men lad os droppe at snakke om hvad Zidan måske kunne have gjort og i stedet snakke om hvad der kan gøres med den nuværende trup...
Personligt ser jeg lyst på det, når de skadet spillere efterhånden begynder at komme tilbage.
Ingen kan bygge et hold op om én spiller, så derfor er det godt at få en spiller, som bruger så meget af tiden med at spille med sig selv, væk fra holdet. Og nu kunne vi få en god sjat penge samtidig.
Jeg kan da også se det ikke går godt for FCM, men lad os droppe at snakke om hvad Zidan måske kunne have gjort og i stedet snakke om hvad der kan gøres med den nuværende trup...
Personligt ser jeg lyst på det, når de skadet spillere efterhånden begynder at komme tilbage.
-
fadlaa
ØØHH??? skadede spillere?
Du mener i givet fald at nikolaj og skriver kan vende op og ned på det dybe spillemæssige hul vi har gravet for os selv. Og ja jeg ved godt at frank og david og madsen lige er kommet tilbage. Men ret mig endelig hvis skadeslisten er større end de 2 førstnævnte
-
Ravnen
Skovsen skrev:
> Korrekt, men Zidan spiller i Tyskland, og hvad gør
> vi så uden ham????????????
Hehe, jamen det er jo lige netop kernen i problemstillingen. Hvad gør vi så uden ham?
Vi håbede kollektivet ville løfte opgaven, men det er vel ingen skam at erkende at dette ikke viste sig at blive tilfældet.
Jeg ved godt Zidan ikke kommer tilbage, jeg reflekterer blot over de ord der blev sagt i forbindelse med hans afrejse om at vi ville spille bedre uden ham. Desværre fik kritikerne ret i at at Zidan var alt for os, og at han ville efterlade et større hul end kollektivet sådan lige kunne bære.
Det er blot en konstatering, ikke en kritik. Jeg håber ligeså meget som alle andre at vi snart finder den rette hylde spillemæssigt.
> Korrekt, men Zidan spiller i Tyskland, og hvad gør
> vi så uden ham????????????
Hehe, jamen det er jo lige netop kernen i problemstillingen. Hvad gør vi så uden ham?
Vi håbede kollektivet ville løfte opgaven, men det er vel ingen skam at erkende at dette ikke viste sig at blive tilfældet.
Jeg ved godt Zidan ikke kommer tilbage, jeg reflekterer blot over de ord der blev sagt i forbindelse med hans afrejse om at vi ville spille bedre uden ham. Desværre fik kritikerne ret i at at Zidan var alt for os, og at han ville efterlade et større hul end kollektivet sådan lige kunne bære.
Det er blot en konstatering, ikke en kritik. Jeg håber ligeså meget som alle andre at vi snart finder den rette hylde spillemæssigt.
-
Lissau
Skadessituationen?
David og claus er lige kommet tilbage, som du selv siger.
Skriver tror jeg vil kunne være med til at skabe noget stabilitet i forsvaret og Nicolai vil give flere muligheder både på fløjene og på back pladserne.
Så vidt jeg ved er Femi også skadet, men det kan være mig der tager fejl?
Skriver tror jeg vil kunne være med til at skabe noget stabilitet i forsvaret og Nicolai vil give flere muligheder både på fløjene og på back pladserne.
Så vidt jeg ved er Femi også skadet, men det kan være mig der tager fejl?