FC København - FC Midtjylland kamptråden
-
Anni
Re: Slut
faurby (Fcm) skrev:
-------------------------------------------------------
> Hvorfor tror du at der ikke at er ret mange fans
> derover ???????? fordi man godt ved de spiller som
> en sæk nødder.....!! og det er bare FAKTA!!!
>
> Der er kun et hold i Jylland !!!
Det kunne jo blandt andet skyldes tidspunktet, der ikke var mange fans til kampen, hvilket var grunden til, jeg, og flere jeg kender, ikke var derovre.
Anni
> Hvorfor tror du at der ikke at er ret mange fans
> derover ???????? fordi man godt ved de spiller som
> en sæk nødder.....!! og det er bare FAKTA!!!
>
> Der er kun et hold i Jylland !!!
Det kunne jo blandt andet skyldes tidspunktet, der ikke var mange fans til kampen, hvilket var grunden til, jeg, og flere jeg kender, ikke var derovre.
Anni
-
YahooSeeker [Bot]
Re: AR vs KBN
Ja jeg vil give du ret, jeg sad nemlig og tænkte det samme.. Mange af de kampe som Kristian Bak og Anders Rasmussen har spillet sammen har de været oppe at skæntes fordi de ikke er enige.....
-
Lissau
Kan kun være enig.
Og når nu at KBN er en favorit i manges øjne, så er det letteste at give skylden til Anders, som få støtter.
Nicoai Kammersgaard er ganske enkelt en af de fans, som har set sig sur på AR og kan ikke se at han kan spille en god kamp.
Og når nu at KBN er en favorit i manges øjne, så er det letteste at give skylden til Anders, som få støtter.
Nicoai Kammersgaard er ganske enkelt en af de fans, som har set sig sur på AR og kan ikke se at han kan spille en god kamp.
-
Nicolai Kammersgaard
Lissau skrev:
>
> Nicoai Kammersgaard er ganske enkelt en af de
> fans, som har set sig sur på AR og kan ikke se at
> han kan spille en god kamp.
>
Nu har jeg jo i et tidligere indlæg skrevet at jeg støttede ham i starten. Så du skulle måske tage at følge lidt bedre med før du kommer med en så latterlig kommentar.
Nicolai Kammersgaard
>
>
Nu har jeg jo i et tidligere indlæg skrevet at jeg støttede ham i starten. Så du skulle måske tage at følge lidt bedre med før du kommer med en så latterlig kommentar.
Nicolai Kammersgaard
-
Nicolai Kammersgaard
Lissau skrev:
>
>
Nicolai Kammersgaard
>
>
Nicolai Kammersgaard
-
Alto
Altoriso skrev:
> Syntes ligeledes at det var pinligt at se på hans
> brokkeri efter scoringen, og det gjorde det kun
> mere pinligt at han havde anfører-bindet på !
>
Kristian Bak har slet ikke været sig selv den sidste måned. Gad vide om det er bruddet med Josephine, der går ham på?
> Syntes ligeledes at det var pinligt at se på hans
> brokkeri efter scoringen, og det gjorde det kun
> mere pinligt at han havde anfører-bindet på !
>
Kristian Bak har slet ikke været sig selv den sidste måned. Gad vide om det er bruddet med Josephine, der går ham på?
-
Altoriso
Igen vil jeg have lov til at fremføre at folk bør læse indlæggene godt igennem inden de farer helt i flint...
Lissau skriver jo bare at du NU har set dig sur på AR - han skriver ikke noget om dine tidligere holdninger
Tit er det også en god dyd at kunne læse lidt imellem linierne..
Lissau skriver jo bare at du NU har set dig sur på AR - han skriver ikke noget om dine tidligere holdninger
Tit er det også en god dyd at kunne læse lidt imellem linierne..
-
Alto
Re: Karaktere AR
Mose skrev:
> Her mit bud:
>
> AR: 7 Han er ikke den rigtige målmand for FCM men
> han er uden skyld i nederlaget. At give ham 03 er
> usagligt.
Nu er dette ikke det mest usaglige, der er skrevet på dette forum, men problemet for Anders Rasmussen er, at selvom han ikke laver nogen deciderede drops i går, så slår han heller ikke til, hvilket simpelthen er et udtryk for hans stil i målet.
Han er meget flagrende, og signalerer ikke styrke overfor modtanderne. Han virker febrilsk i sit spil, og dette forstærkes af de til tider dårlige udspark.
Derudover synes jeg, at han har en tendens til at lægge og sætte sig for hurtigt ned, hvilket dog dels opvejes af hans gode reflekser. Hans spil på stregen er ligeledes i orden.
Spillet på stregen er bare ikke de egenskaber, der prioriteres højest i topfodbold i dag.
Tag Ove Pedersen i Esbjerg. han havde på papiret en topmålmand i Martin S. Jensen, der i spillestil minder om Anders Rasmussen. Han henter i stedet en reserve i Aab i Lars Winde, som besidder de evner, der er centrale for en målmand. Udstråling, evne til at organisere sit forsvar, samt en lav fejlprocent.
Jeg beder folk overveje, om Anders Rasmussens evner på disse områder har superliganiveau.
> Her mit bud:
>
> AR: 7 Han er ikke den rigtige målmand for FCM men
> han er uden skyld i nederlaget. At give ham 03 er
> usagligt.
Nu er dette ikke det mest usaglige, der er skrevet på dette forum, men problemet for Anders Rasmussen er, at selvom han ikke laver nogen deciderede drops i går, så slår han heller ikke til, hvilket simpelthen er et udtryk for hans stil i målet.
Han er meget flagrende, og signalerer ikke styrke overfor modtanderne. Han virker febrilsk i sit spil, og dette forstærkes af de til tider dårlige udspark.
Derudover synes jeg, at han har en tendens til at lægge og sætte sig for hurtigt ned, hvilket dog dels opvejes af hans gode reflekser. Hans spil på stregen er ligeledes i orden.
Spillet på stregen er bare ikke de egenskaber, der prioriteres højest i topfodbold i dag.
Tag Ove Pedersen i Esbjerg. han havde på papiret en topmålmand i Martin S. Jensen, der i spillestil minder om Anders Rasmussen. Han henter i stedet en reserve i Aab i Lars Winde, som besidder de evner, der er centrale for en målmand. Udstråling, evne til at organisere sit forsvar, samt en lav fejlprocent.
Jeg beder folk overveje, om Anders Rasmussens evner på disse områder har superliganiveau.
-
jj
Jeg har tidligere argumenteret kraftigt imod AR, og igår spillede han også en dårlig kamp efter min MENING. Der er mange, som har lidt for travlt med at forsvare ham.
Han spillede efter min mening til en 6. Der blev lavet en tunnel på ham til 1-0, hvilket ikke må ske for en målmand. Ved målet til 3-0 nølede han efter min mening, og kunne have nået bolden før albue-møller...
Han mangler, som andre skriver, udstråling og evnen til at skabe ro i forsvaret. Han har spillet mange kampe, hvor jeg synes den mangel har kommet klart frem, når der ikke er ro i forsvaret, vil der opstå situationer som i gårdagens kamp var skyld i flere mål.
Der er nogle, som mener han spillede til en 10 og vel egentlig også mener, at han skal overtage pladsen i buret fra Tidman. Til det, er der vel kun at sige, at AR iden grad ikke spillede sig på igår....
-
Ravnen
Anders indsats i går er langtfra godkendt, han tager et par gode redninger undervejs som hæver den samlede bedømmelse, men når man ser bort fra disse så var han ekstrem usikker, rendte forvirret rundt i feltet flere gange, kastede bolden lige ud i fødderne på FCK angriberne, havde svært ved at bedømme hvad han skulle og gik for langt ud af sit mål (flere forsøg på loops fra FCK) flere gange, andre gange nåede han aldrig ud når det var det han skulle, og rent ud sagt elendige udspark. Summen af det hele giver minus på kontoen, han har overhovedet ikke den ro eller udstråling der skal til på dette plan.
At han og Bak ikke kan sammen dur heller ikke, Bak har haft en dårlig periode men han er dog stadig en af vores bedste spiller, et forsvar skal have det godt sammen og have en intern fornemmelse for hvem der er hvor, og både Mikkelsen og Bak så ud til at have endog meget svært ved at finde ud af hvor AR ville bevæge sig hen.
Hvis Tidman ikke bliver klar til næste kamp, så synes jeg Lasse Heinze viste gode takter i de kampe han fik.
Det er så min mening, helt i orden at nogen har en anden.
At han og Bak ikke kan sammen dur heller ikke, Bak har haft en dårlig periode men han er dog stadig en af vores bedste spiller, et forsvar skal have det godt sammen og have en intern fornemmelse for hvem der er hvor, og både Mikkelsen og Bak så ud til at have endog meget svært ved at finde ud af hvor AR ville bevæge sig hen.
Hvis Tidman ikke bliver klar til næste kamp, så synes jeg Lasse Heinze viste gode takter i de kampe han fik.
Det er så min mening, helt i orden at nogen har en anden.
-
kopien
Jeg synes man skal lade være at diskutere spillernes personlige forhold( som ex det du her skriver) her på graven.
Hvis man har indsigt i sådanne ting synes jeg det er god stil at holde det for sig selv..
Men er det bare en del af det at være "kendt" eller hvad?
Hvis man har indsigt i sådanne ting synes jeg det er god stil at holde det for sig selv..
Men er det bare en del af det at være "kendt" eller hvad?
-
micco
kunne ikke være mere enig.. lad os få lasse på kassen onsdag hvis ikke tidman er klar! han er en bedre keeper (siger ik så meget) og derud over er han også en keeper med fremtid i...
micco
micco
-
Altoriso
Jeg synes altså ikke at Lasse H er det helt store lys som nogle folk vil gøre ham til - høj er han da vist heller ikke 
Men en fremtid tror jeg da bestemt han har !
Men en fremtid tror jeg da bestemt han har !
-
Claus (BW#1145)
Nu er det jo lige at Lasse Heinze er en ting, Anders Rasmussen ikke er. Han er nemlig IKKE Anders Rasmussen. (Læs den lige to gange).
Nogle har set sig sure på AR, og hvis han havde reddet 3 straffesparl, for så at lade et mål gå ind på et frispark (150 km/t) fra 1 m uden for feltet, så ville de sikkert stadigvæk svine ham til. Mange af hans værste kritikere kunne lige så godt sige at han ikke skal stå fordi at de kan lide ham.
Claus
Nogle har set sig sure på AR, og hvis han havde reddet 3 straffesparl, for så at lade et mål gå ind på et frispark (150 km/t) fra 1 m uden for feltet, så ville de sikkert stadigvæk svine ham til. Mange af hans værste kritikere kunne lige så godt sige at han ikke skal stå fordi at de kan lide ham.
Claus