Steffen am skrev:For Eriks transfersum, synes jeg både der har været skrevet 15 og 20 mill. kr og 2 og 2,5 mio euro.
Transfermarket siger 1,75 mill £, hvilket vel er cirka 17,5 mill kr. og dermed midt i mellem.
Dagens mærkelige bonusinfo er hvis det er rigtigt deler Erik og Bruninho en delt 48. plads som den dyreste transfer i dette vindue, mens Kadlec er den 58. dyreste.
Kineserne går da ok amok med 12 i top 50.
Skotske aviser skrev 1,5 millioner pund. Eller 15 mio kroner
Det kunne jo tænkes, at de 15 mio. er overgangssummen nu og her, mens de sidste 5 er bonusser afhængige af Eriks forløb i Celtic. Dermed kan både 15 og 20 være sandt.
Arff skrev:Hvis Falk bliver i Danmark, bliver det med 99% sikkerhed i FCM - om han så bliver hjemme eller ej er svært at svare på, men meget tyder på det. Fløjen er dog ikke der jeg ser størst grund til forstærkning, som truppen ser ud lige nu.
Hvis jeg tager et kig hen over truppen, så er vores klart svageste punkt den centrale midtbane - vi spiller med tre centrale (og det bliver vi ved med iflg Priske), men pt har vi kun 5 deciderede centrale midtbanespillere i truppen, hvoraf den ene er færdig og den anden ikke er klar endnu. Vi har Jakob Poulsen, Tim Sparv, Kristoffer Olsson, Petter Andersson, som ikke når flere kampe, og Gemmer som endnu ikke er klar til Superliga fodbold. Hvis vi skal stå på mål for vores egne udtalelser og ambitioner, så skal der som minimum hentes en profil til den centrale midtbane.
Hvis Erik smutter, som alt peger på, så skal der også hentes en forstærkning til midterforsvaret, og jeg ser gerne man henter en starter, da Jim Larsen desværre er notorisk skadet. Jeg tror ikke at Banggaard og Kian Hansen kan klare det, da vi meget gerne skal have en til at styre forsvaret, hvilket ingen af de to evner.
Tør du tage et væddemål på denne? Hvis Falk bliver i Dk er det enten OB eller Bif der tager ham - det har jeg fra en meget pålidelig kilde. Celtic skulle ikke være i overvejelserne overhovedet !
Ikke noget væddemål, men min kilde sagde, som du kan se, noget helt andet Vi får at se, jeg fik dog at vide, at hvis han bliver i Danmark, så var chancerne for at det var i Midtjylland større end Brøndby.
Kan da lige give mine 50 cent med på denne. Og ja, jeg er ny bruger, og så må I vurdere min troværdighed, som I vil
Falk skifter med meget stor sandsynlighed til udlandet, har jeg fået fortalt. Hvis han vælger at blive i Danmark, så bliver det ikke FCM, selvom klubben vil smide en stor lønpakke. Han foretrækker Sjælland, hvis han fortsætter i DK, og både Brøndby og FCK skulle efter mine oplysninger byde sig til.
Mit bud er umiddelbart, at han ender i Holland. Men det er blot et bud.
Det pudsige er jo nu at der er 3, der har præsenteret de ved lige lidt mere, som alle siger noget forskelligt.
Så er der vel de muligheder at mindst en lyver, en har fart på, en har dårlige kilder, forhandlingsteknik
eller måske mest sandsynligt at Falk og hans agent selv er i tvivl, hvilket vel også kan forklare at der ikke er besluttet noget.
Spændende bliver det i hvert fald, håber der snart kommer en afklaring så vi kan finde noget nyt at spekulere over
Steffen am skrev:Det pudsige er jo nu at der er 3, der har præsenteret de ved lige lidt mere, som alle siger noget forskelligt.
Så er der vel de muligheder at mindst en lyver, en har fart på, en har dårlige kilder, forhandlingsteknik
eller måske mest sandsynligt at Falk og hans agent selv er i tvivl, hvilket vel også kan forklare at der ikke er besluttet noget.
Spændende bliver det i hvert fald, håber der snart kommer en afklaring så vi kan finde noget nyt at spekulere over
Tja, ThygeM og jeg er da enige så langt, at det med stor sandsynlighed ikke bliver FCM, hvis knejten bliver i DK Men ja, spændende bliver det. Et scoop, hvis en dansk klub lander ham.
Steffen am skrev:Det pudsige er jo nu at der er 3, der har præsenteret de ved lige lidt mere, som alle siger noget forskelligt.
Tja, ThygeM og jeg er da enige så langt, at det med stor sandsynlighed ikke bliver FCM, hvis knejten bliver i DK Men ja, spændende bliver det. Et scoop, hvis en dansk klub lander ham.
Modtaget.
Har ingen kilder, men min logik siger at det også kan afhænge af et evt. Sisto salg, hvis Falk vil være fast mand på det bedst mulige mandskab. At med FCM's øvrige bemanding inkl Sisto at han kan være usikker som fast starter, men næppe vil være det uden Sisto?
TrueWolfMidt skrev:Ja, men nu har de jo måske også solgt Dumic for knap en million. Wow. Så kan Brøndby vel også godt overgå Fcm's bud og byde 36 mill.
Modsat jer har vi et budget vi forsøger at overholde - derfor er det en kæmpe fordel for ansættelse af nye spillere at det er de løntunge drenge der smutter - såsom Semb, Rashani og Elmander. Det frigør midler (Ved godt i ikke bruger den slags) indenfor budgetrammen! Mit bud er at i løbet af de næste par år vil i være den eneste klub der lever udelukkende på en eksterns nåde! Prøv og tænk hvad FCK og Bif kunne bruge af penge hvis vi %mæssigt ifht omsætning bankede ligeså store underskud af som i har gjort de seneste tre år - Fck ville kunne købe Messi uden at blinke med øjnene!
Internet-kriger med forkærlighed for Brøndby IF - Elsker at debattere, også på andres fanforaer
Jesper BW1100 skrev:Lad os da håbe de gør det. Så slipper vi for at lave en ny Borring...
Det håber jeg så ikke - Falk er ikke de penge værd dertil scorer han alt for lidt mål og falder alt for ofte ud af kampene. I det hele taget er han ret overvurderet ligesom Thomsen i Aab og Verbic i Fck er det! Jeg kunne godt frygte han blev en ny Borring - virker ikke til at fynboerne har mentaliteten - med undtagelse af Helveg og Erikssen!
Internet-kriger med forkærlighed for Brøndby IF - Elsker at debattere, også på andres fanforaer
Kent skrev:EB (Klaus Egelund) melder i dag at Brøndby har trukket sig ift Falk, og at det enten bliver FCM eller udlandet.
Samme Egelund som fra sikre kilder kunne fortælle at hverken Boularouz eller Agger endte i Bif - samme Egelund som skrev at Kalle ville skifte til FCK?? Giver ikke ret meget for 98% af de danske journalister da de alle har et snert af Michael Q - Peter B og Morten C-S undtaget...
TrueWolfMidt skrev:Ja, men nu har de jo måske også solgt Dumic for knap en million. Wow. Så kan Brøndby vel også godt overgå Fcm's bud og byde 36 mill.
Modsat jer har vi et budget vi forsøger at overholde - derfor er det en kæmpe fordel for ansættelse af nye spillere at det er de løntunge drenge der smutter - såsom Semb, Rashani og Elmander. Det frigør midler (Ved godt i ikke bruger den slags) indenfor budgetrammen! Mit bud er at i løbet af de næste par år vil i være den eneste klub der lever udelukkende på en eksterns nåde! Prøv og tænk hvad FCK og Bif kunne bruge af penge hvis vi %mæssigt ifht omsætning bankede ligeså store underskud af som i har gjort de seneste tre år - Fck ville kunne købe Messi uden at blinke med øjnene!
At nævne Brøndby og budgetoverholdelse i samme sætning og samtidig indikere at Brøndby er veldrevne grænsende til økonomiske-helgener er fandeme god humor! Ja, jeg går naturligvis ud fra, at du lavede fis