Transfer sommer 2014
Re: Transfer sommer 2014
Jeg har hørt, at der er kommet bud på endnu en spiller fra start-11. Pt. overvejer klubben om man skal acceptere buddet, eller om man skal beholde spilleren, og sælge ham senere 
Vi kan tabe, men aldrig besejres
- FCM Fan nr. 1
Enig, jeg har længe følt at SLYs potentiale ikke er blevet udløst i klubben. Han har været lidt af en humørspiller. Izu leverer derimod altid på højt niveau....Dondinho skrev:Synes der har været ret stille om Izunna, så kan ikke se han skulle blive solgt, men man ved aldrig jo?
Så nu også hellere at man solgte Igboun da jeg synes han er gået lidt i stå og ikke fungere optimalt i vores 4-3-3 system.
Fcm - Historiens bedste mestre!!!
Super god transfer med Kristoffer Olsson, det lyder meget spændende. Man kan sørme godt mærke at vi har fået gode engelske pund i ryggen
Håber ikke vi sælger nogen, så skal budet været højt. Som truppen efterhånden ser ud, bliver vi svære at holde ude af mesterskabskampen
Håber ikke vi sælger nogen, så skal budet været højt. Som truppen efterhånden ser ud, bliver vi svære at holde ude af mesterskabskampen
Jeg håber vi skipper Igboun eller Hassan afsted, og egentlig også Izunna hvis buddet er 10+. Vi kan ikke undvære både Igboun og Hassan, men synes egentlig de begge er gået i stå, så den ene væk nu og den anden til vinter/næste sommer, samt en Izunna der efterhånden også peaker og desuden til stadighed optræder delvist umodent. Håber meget på svenskeren fra Arsenal bliver en realitet, det lyder virkelig spændende! 
-
Badcompany
Synes Hassan har løftet sit spil de seneste kampe i denne sæson. Ser helst Igboun smutte, det er også ham der har været mest ivrig efter at komme væk.
Sly på vej ud, skulle være så godt som sikkert. Kristoffer Olsson skulle være 110%, vi mangler blot at Arsenal sender de sidste papir, men de har pt. selv travlt med at finde en angriber!Lund7400 skrev:Jeg håber vi skipper Igboun eller Hassan afsted, og egentlig også Izunna hvis buddet er 10+. Vi kan ikke undvære både Igboun og Hassan, men synes egentlig de begge er gået i stå, så den ene væk nu og den anden til vinter/næste sommer, samt en Izunna der efterhånden også peaker og desuden til stadighed optræder delvist umodent. Håber meget på svenskeren fra Arsenal bliver en realitet, det lyder virkelig spændende!
Er også enig med overstående, at Hassan har løftet sit niveau.
Og jeg tror personligt at mange ser at Igboun snart ryger.
Og jeg tror personligt at mange ser at Igboun snart ryger.
Igboun til lægetjek. Nogen hurtige bud på hvorhenne?
Mainz?
Mainz?
Kan du fortælle mere her end på twitter, Arff ?Lund7400 skrev:Igboun til lægetjek. Nogen hurtige bud på hvorhenne?![]()
Mainz?
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
Må indrømme at jeg ikke forstår at Sylvester skal afsted. Ser man hans kamp i går er det tydeligt, at han mangler meget i sit spil endnu i særdeleshed hans målfarlighed. I går bør han score 2 mål og det synes jeg generelt kendetegner ham. Men ham om det. Han vil væk og så skal han da væk... bænken kalder..
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Panatinaikos ?Lund7400 skrev:Igboun til lægetjek. Nogen hurtige bud på hvorhenne?![]()
Ifølge TV2 er Igboun til lægetjek. Klubben er ukendt pt., personligt er jeg både glad og lidt trist. Kan huske da han kom op nede fra som en monster og imponerede stort, omvendt som tidligere skrevet er han gået lidt i stå og fortjener at komme videre.
Spændende om Olsson er tænkt som erstatningen.
Spændende om Olsson er tænkt som erstatningen.
Nej, jeg har ikke rigtigt mere - det eneste jeg ved, er at næste destination hedder enten Tyskland eller Belgientubbe93 skrev:Kan du fortælle mere her end på twitter, Arff ?Lund7400 skrev:Igboun til lægetjek. Nogen hurtige bud på hvorhenne?![]()
Mainz?
Kunne være Brügge?
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet
Nu siges det på Viasat at FCM er tæt på en ny højre back på leje. Nogen bud på dette?
Så vidt jeg ved, så skal de nye spillere registreres i Tyskland inden 12 middag, så medmindre Igboun er blevet det, så er den vist død til Tyskland.
Så vidt jeg ved, så skal de nye spillere registreres i Tyskland inden 12 middag, så medmindre Igboun er blevet det, så er den vist død til Tyskland.