Nope - jeg tror ikke på det - endnu! Men har vi hul ned til FCK ved vinterpausen kan vi tage snakken igen!! Især fordi spillerne får lidt hvile og A-Z får mulighed for at sætte ydeligere præg på truppen via nogle af de mange millioner Oscar putter i BIF til december974 skrev:Jeg gider simpelthen ikke køre en debat på Ulvegraven om at Brøndby bliver danmarksmestre!!
Som det altid ender med når Brøndby har en mindre stime, så tror omgivelserne at nu bliver de mestre...
Det gør de IKKE!!
Vi skal 11 sæsoner tilbage før Brøndby endte i top 2, og så står der ellers nogle 3-4. pladser og en række 6-9. pladser tilbage
Og Thyge KNYT - du er faldet pladask i
Brøndbys nedtur
Re: Brøndby danmarksmester 2016/17
Internet-kriger med forkærlighed for Brøndby IF - Elsker at debattere, også på andres fanforaer 
At nogle Brøndbyspillere kan nævnes som gode lige nu og her, er jo netop kun lige nu og her
Stats på Hjulsager beretter jo ikke om noget specielt overbevisende de andre sæsoner
http://www.superstats.dk/spillere/spill ... me?id=2691
Det samme kan siges om Nørgaard
http://www.superstats.dk/spillere/spill ... me?id=2508
Og sådan kan man sikkert blive ved - de har haft en fin sæsonstart, og det er det...
Stats på Hjulsager beretter jo ikke om noget specielt overbevisende de andre sæsoner
http://www.superstats.dk/spillere/spill ... me?id=2691
Det samme kan siges om Nørgaard
http://www.superstats.dk/spillere/spill ... me?id=2508
Og sådan kan man sikkert blive ved - de har haft en fin sæsonstart, og det er det...
-
Steffen am
Ærgerligt for din argumentation at MIdtjylland selv har ladet Albrectsen og Uréna gå. Ville næppe have været tilfældet, hvis man mente man kunne bruge dem.
Kian er en af de bedste forsvare i ligaen og er dermed også garanteret en plads i vores leg for et "FCM-BIF" match-up.
Den anden plads i det centrale forsvar kan i måske godt få.
På backerne vil jeg i hvert fald ikke bytte, ligesom Poulsen, VdV og Sparv når han er klar, i hvert fald også er garanteret startplads.
Rønow og Hjulsager vinder lidt på deres alder, ellers ville jeg ikke bytte, men man kan selvfølgelig sige at det måske er godt nok vi hver især er glade for den trup vores klubber har, og ikke vil bytte.
Kian er en af de bedste forsvare i ligaen og er dermed også garanteret en plads i vores leg for et "FCM-BIF" match-up.
På backerne vil jeg i hvert fald ikke bytte, ligesom Poulsen, VdV og Sparv når han er klar, i hvert fald også er garanteret startplads.
Rønow og Hjulsager vinder lidt på deres alder, ellers ville jeg ikke bytte, men man kan selvfølgelig sige at det måske er godt nok vi hver især er glade for den trup vores klubber har, og ikke vil bytte.
-
Steffen am
Re: Brøndbys nedtur
Der var snak om Brøndby kan holde dampen oppe, på det projekt de har gang i nu.
Over en sæson tror jeg fortsat ikke på det, men ligner nu ser det godt nok ud, hvis man er Brøndby fan.
Men kan de fortsat følge med, ifølge holdnyt.dk har de 7 skader. Alle er måske ikke pga. den øgede træningsbelastning og spillestil, men er selvfølgelig fristende at koble disse.
Måske runde 9-11 er lidt ekstra interessant med 3 kampe med en nu lidt smallere trup?
Viborg, Lyngby og OB hedder, på papiret ikke de sværreste modstander, men superligaen er som bekendt ikke bredere end alle kan slå alle?
Over en sæson tror jeg fortsat ikke på det, men ligner nu ser det godt nok ud, hvis man er Brøndby fan.
Men kan de fortsat følge med, ifølge holdnyt.dk har de 7 skader. Alle er måske ikke pga. den øgede træningsbelastning og spillestil, men er selvfølgelig fristende at koble disse.
Måske runde 9-11 er lidt ekstra interessant med 3 kampe med en nu lidt smallere trup?
Viborg, Lyngby og OB hedder, på papiret ikke de sværreste modstander, men superligaen er som bekendt ikke bredere end alle kan slå alle?
Hvis så vi tager udgangspunkt i vores startopstilling med kanter ville det dog se noget anderledes ud.ThygeM skrev:Rønnow vs Dahlin/Andersen? Tror ikke der er mange der ikke vil vælge Rønnow!UlvenFraNord skrev:Hallo admin, kan du ikke lige ændre emneoverskriften, det er da til at få spat af at se på
Tja jeg ser kun Pukki på Brøndbys hold som kunne være egnet til vores start 11
Larsson/Hjøtur/Røcker vs Kian, banggaard, Nissen... No brainer især når man tænker på at Albrechtsen faktisk ville være en klar forstærkning af jeres forsvar..
På midten ville 45årige Poulsen blive løbet omkuld af 21 årige nøhr mens Hassan fortsat vil stå rundtosset i telefonboksen efter Hjuls har leget med ham. Phiri vs VDV kan måske diskuteres - mens Mukhtar vs whoever er bedøvende ligemeget da Mukhtar er klasser over. I Vores angreb er selv vores bænk med Klimek, Urena og Gustaf et stykke over hvad i kan præstere - come on, Onuacho minder mest af alt om en 2,11 meters udgave af AaB's klovn bassogog mens Pusic ikke spiller for FCM men for Pusic..
For to sæsoner siden havde i en voldsom stærk trup men klubfolk med talent mikset med profiler er blevet erstattet af penisforlængere uden fremtid (bortset fra Nissen/Duelund).....
Vi har prøvet det og mangler kun at få skibet Kalle på pension så er vi ovre de fejltagelser...
Min favorit med frit valg mellem Bif og FCM ville se ca sådan her ud:
Dahlin (mener han er bedre end Rønnow på topniveau, dog er Rønnow stærkere lige nu grundet kampform)
NK - Röcker - Kian - Novak (Larsson kunne være en mulighed på HB, men jeg ville vælge det større talent hos NK)
Sparv (Nørgaard ville ikke kunne udfolde 6'eren hos os)
Phiri - VdV (Meget imponeret af Phiri, som jeg gerne så hos os. Det kommer bare ikke til at ske, da han skal til udlandet)
Bruninho - Pusic - Wikheim/Rilwan (kanterne slår vi klar jer, er i tvivl om Wikheim eller Rilwan, men tror meget på Wikheim. Pukki er i stærk form nu, men skal generelt bruge for mange afslutninger. Pusic synes jeg er stærkere, når han får kontinuerligt spilletid)
Dermed ville jeg kun bruge Phiri og Röcker i en absolut stærkeste opstilling.
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
VAR en af de bedste - efter Erik er væk minder han mest af alt om en hund i et spil kegler. Der er ikke nogen tvivl om at ES var jeres styrmand og Kian soldaten. Synes godt nok han sejler ofte - ikke i de enkelte indgreb men i organiseringen af forsvaret hvilket er mindst ligeså vigtigt! Jeg ville ikke bytte ham med MA der vel nok er den stærkeste duelspiller i ligaen når han er 100% klar! I denne sæson er der gået mange mærkelige mål ind på jer...Steffen am skrev:Ærgerligt for din argumentation at MIdtjylland selv har ladet Albrectsen og Uréna gå. Ville næppe have været tilfældet, hvis man mente man kunne bruge dem.
Internet-kriger med forkærlighed for Brøndby IF - Elsker at debattere, også på andres fanforaer 
[quote="Steffen am"]Der var snak om Brøndby kan holde dampen oppe, på det projekt de har gang i nu.
Viborg, Lyngby og OB hedder, på papiret ikke de sværreste modstander, men superligaen er som bekendt ikke bredere end alle kan slå alle?[/quote
Det er skønt at være Brøndby-fan lige nu
Men vi har da et par skader pt - Hjørtur og Mukhtar er dog de eneste af dem der normalt starter inde der har skader og de er snart klar igen. Viblort og OB skal vi tage mens Lyngby ude faktisk er den jeg frygter mest. Umiddelbart tror jeg ikke det har noget med stilen at gøre da begge skader er slagskader...
Viborg, Lyngby og OB hedder, på papiret ikke de sværreste modstander, men superligaen er som bekendt ikke bredere end alle kan slå alle?[/quote
Det er skønt at være Brøndby-fan lige nu
Men vi har da et par skader pt - Hjørtur og Mukhtar er dog de eneste af dem der normalt starter inde der har skader og de er snart klar igen. Viblort og OB skal vi tage mens Lyngby ude faktisk er den jeg frygter mest. Umiddelbart tror jeg ikke det har noget med stilen at gøre da begge skader er slagskader...
- Administrator
Jeg har flettet de to Brøndby tråde.
- UlvenFraNord
Super - så kan tråden her have 10 års jubilæum til næste år 
-
Steffen am
Lækker lavetAdministrator skrev:Jeg har flettet de to Brøndby tråde.
- UlvenFraNord
Nederlag hjemme mod Viborg, det kunne godt markere enden for BIFs gode periode. VFF viste hvordan man skal gøre.
-
mousebreaker
Tjah, een kamp gør det jo ikke alene, men det var da en kamp som de fleste havde set Brøndby nappe 3 point i. Det er dog ret sikkert at superliga holdene som sæsonen skrider frem vil få mere og mere information så de kan lave de rigtige taktiske modtræk. Når vi kommer til anden del af turneringen hvor alle hold har mødt hinanden een gang, så vil alle spillerne også have prøvet at spille mod dem og ved hvad de skal gøre bedre og anderledes. Dermed ikke sagt at Brøndby bare stille og roligt daler i tabellen, men jeg vil holde fast i, at det vil være yderst skuffende at ende bag dem i tabellen. Jeg tror ikke på at Brøndby kan få 2p i snit per kamp på den lange bane, det bør vi til gengæld kunne. Hvis vi ser bort fra den stime på 8 kampe i fjor hvor vi crashede totalt mens vi var i Europa, så har vi spillet til 2,1 point i snit per kamp de to foregående sæsoner samt de første 9 kampe i denne sæson. Tager vi dem alle med har vi 1,95 point i snit (Brøndby 1,69). Det tror jeg simpelthen ikke på at Brøndby kan matche. Måske næste sæson hvis de bliver ved med at lægge på. Vi må jo under alle omstændigheder tage hatten af for deres fremragende indledning på sæsonen. Det er på alle fronter en flot start Zorniger har fået, men der er 36 kampe der skal spilles i denne sæson. Men spændende at der igen er positive tendenser på Vestegnen.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
- UlvenFraNord
Tja nu har Lyngby så også gjort det

- UlvenFraNord
Relativt kraftigt selvmål du laver der taget jeres nyeste regnskab i betragtning
Vores emission bringer os tættere på målet om økonomisk balance i 19! Pengene går til at udbetale restgælden i stadion hvilket vil give en positiv effekt på 12 mio i sparede renter og afdrag - ifht 2016 der giver et underskud på 15 mil hvilket vil sige at vi mangler at finde 3 mil. En stor del af disse er der allerede i sparede lønudgifter til Agger og Elmander ligesom vores lønudbetaling til Søren vad (fyret direktør) og thomas Frank også påvirker fra 1 januar. 2017 kan blive året hvor vi går i plus for første gang i 10 år!! Hvad med jer? I laver underskud i et regnskabsår hvor i nåede langt i Europa - det bliver spændende at se hvordan det ser ud uden Europa