Transfer vinter 15/16

Om FC Midtjylland og Black Wolves
admin 3

Re: Transfer vinter 15/16

Indlæg af admin 3 »

Jeg tror, at vi komme til at vente til sidst i transfervinduet før der kommer til at ske noget.

De spillere vi har på vores liste har, formentligt modtaget interesse fra store klubber.

Så hvis vi får en ny spiller er sikkert den spiller hvis drømme skifte gik i vasken, og bare skulle væk fra sin klub for at få spilletid.

Personlig holdning

Brugeravatar
ThygeM

Indlæg af ThygeM »

Arff skrev:Hvis Falk bliver i Danmark, bliver det med 99% sikkerhed i FCM - om han så bliver hjemme eller ej er svært at svare på, men meget tyder på det. Fløjen er dog ikke der jeg ser størst grund til forstærkning, som truppen ser ud lige nu.

Hvis jeg tager et kig hen over truppen, så er vores klart svageste punkt den centrale midtbane - vi spiller med tre centrale (og det bliver vi ved med iflg Priske), men pt har vi kun 5 deciderede centrale midtbanespillere i truppen, hvoraf den ene er færdig og den anden ikke er klar endnu. Vi har Jakob Poulsen, Tim Sparv, Kristoffer Olsson, Petter Andersson, som ikke når flere kampe, og Gemmer som endnu ikke er klar til Superliga fodbold. Hvis vi skal stå på mål for vores egne udtalelser og ambitioner, så skal der som minimum hentes en profil til den centrale midtbane.

Hvis Erik smutter, som alt peger på, så skal der også hentes en forstærkning til midterforsvaret, og jeg ser gerne man henter en starter, da Jim Larsen desværre er notorisk skadet. Jeg tror ikke at Banggaard og Kian Hansen kan klare det, da vi meget gerne skal have en til at styre forsvaret, hvilket ingen af de to evner.
Tør du tage et væddemål på denne? Hvis Falk bliver i Dk er det enten OB eller Bif der tager ham - det har jeg fra en meget pålidelig kilde. Celtic skulle ikke være i overvejelserne overhovedet !
Internet-kriger med forkærlighed for Brøndby IF - Elsker at debattere, også på andres fanforaer :-)

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Acebone skrev:Det er spin fra Steinlein. Det ville være dårlig forhandlingstaktik at sige, at vi nu er desperate efter en ny midterforsvarer.

Det er i hvert fald sådan, jeg tænker det.
Ved ikke om det var denne historie du rederede til?
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fcm- ... iatchenko/

Tja... Kunne fint være spin for at få ro og evt. forhandlingsteknik.

Kan vel også være hvis han virkelig tror på Jim L er tilbage i en stabil form OG mener Nicolaisen er tæt på 1. holdet.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

1. reserve for Sparv og anfører for Youth League holdet :-O
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/hors ... m-spiller/

Ville have troet man i hvert fald ventede til sommer i så fald, hmm...

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

ThygeM skrev:
Arff skrev:Hvis Falk bliver i Danmark, bliver det med 99% sikkerhed i FCM - om han så bliver hjemme eller ej er svært at svare på, men meget tyder på det. Fløjen er dog ikke der jeg ser størst grund til forstærkning, som truppen ser ud lige nu.

Hvis jeg tager et kig hen over truppen, så er vores klart svageste punkt den centrale midtbane - vi spiller med tre centrale (og det bliver vi ved med iflg Priske), men pt har vi kun 5 deciderede centrale midtbanespillere i truppen, hvoraf den ene er færdig og den anden ikke er klar endnu. Vi har Jakob Poulsen, Tim Sparv, Kristoffer Olsson, Petter Andersson, som ikke når flere kampe, og Gemmer som endnu ikke er klar til Superliga fodbold. Hvis vi skal stå på mål for vores egne udtalelser og ambitioner, så skal der som minimum hentes en profil til den centrale midtbane.

Hvis Erik smutter, som alt peger på, så skal der også hentes en forstærkning til midterforsvaret, og jeg ser gerne man henter en starter, da Jim Larsen desværre er notorisk skadet. Jeg tror ikke at Banggaard og Kian Hansen kan klare det, da vi meget gerne skal have en til at styre forsvaret, hvilket ingen af de to evner.
Tør du tage et væddemål på denne? Hvis Falk bliver i Dk er det enten OB eller Bif der tager ham - det har jeg fra en meget pålidelig kilde. Celtic skulle ikke være i overvejelserne overhovedet !
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... yn/5913966

Så kan vi vel godt iklæde ham en gul trøje nu?

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

ThygeM skrev:

Ikke noget væddemål, men min kilde sagde, som du kan se, noget helt andet :-) Vi får at se, jeg fik dog at vide, at hvis han bliver i Danmark, så var chancerne for at det var i Midtjylland større end Brøndby.
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Med en starter ude i forsvaret og 2 breddespillere (Erik, Dickoh og Lauritsen)
og det samme på den centrale midt (Anderson, Marco og Gemmer) mens JP har karantæne i den første kamp mod United,

Er der grobund for en investering i en spiller til midteraksen, om ikke andet til bredden.

Eller Kadlec, Sisto eller Falk som 8'er?

Brugeravatar
ThygeM

Indlæg af ThygeM »

Jesper BW1100 skrev:
ThygeM skrev:

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... yn/5913966

Så kan vi vel godt iklæde ham en gul trøje nu?
Enten en gul eller en hollænder. Det bliver en af de to - Bech (Hans reservefar) trækker hårdt i ham. Lønpakken er efter sigende ikke det største problem - og jeg tror ikke den vil være meget lavere i Bif ifht FCM da vores toplønninger (Kalle, Elmo og Agger) ligger på samme niveau som det der er beskrevet i ville give ligesom Elmo er væk til sommer og frigør en masse lønkroner udover dem der allerede er frigivet via Semb, Rashani og snart Dumics afgang . Hvis det var lønnen skiftede han bare til en klub i UK. For dem er 10 mio om året på et fejlskud peanuts....
Internet-kriger med forkærlighed for Brøndby IF - Elsker at debattere, også på andres fanforaer :-)

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Ja, men nu har de jo måske også solgt Dumic for knap en million. Wow. Så kan Brøndby vel også godt overgå Fcm's bud og byde 36 mill.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Lad os da håbe de gør det. Så slipper vi for at lave en ny Borring...

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Nu er penge ikke alt - og det lader slet ikke til at være det for Falk. Jeg tror trygheden og spilletid er mere vigtig for ham end det er for Lindegaard og Bendtner :). Lader til at de vil kuldsejle deres fodbold karrierer for den ekstra skilling selvom de er stenrige i forvejen.

Jeg vil ikke blive overrasket hvis Brøndby napper ham for en mindre lønpakke. Jeg holder dog fast i at han er uambitiøs hvis han i hans nuværende alder ikke vil prøve sig af i udlandet. Jeg ser også Holland som et godt sted for ham at lande. Dog går det mod hans udmelding om at prøve at vinde trofæer, da jeg ikke har hørt noget om at PSV eller Ajax skulle være interesserede i ham. Så er vi nede på FCK, Celtic og FCM der kan være inde i billedet (har svært ved at se Brøndby vinde et mesterskab inden 2020), medmindre det skal være i Norge eller Sverige han har i tankerne. Den tror jeg alligevel ikke på
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

FCK er vist slet ikke inde i billedet, tror tilgengæld Lille er.

Tror ikke du skal sammenligne med Borring da det var en stor transfersum. 30 millioner der er tilbudt til Falk i løn er jo noget anderledes i og med at det er over 5 år.

Måske er en del af det beløb kun udbetalt hvis han ikke er solgt indenfor 5 år (som det gjaldt for Thygesen)?

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

For Eriks transfersum, synes jeg både der har været skrevet 15 og 20 mill. kr og 2 og 2,5 mio euro.

Transfermarket siger 1,75 mill £, hvilket vel er cirka 17,5 mill kr. og dermed midt i mellem.

Dagens mærkelige bonusinfo er hvis det er rigtigt deler Erik og Bruninho en delt 48. plads som den dyreste transfer i dette vindue, mens Kadlec er den 58. dyreste.

Kineserne går da ok amok med 12 i top 50.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Steffen am skrev:For Eriks transfersum, synes jeg både der har været skrevet 15 og 20 mill. kr og 2 og 2,5 mio euro.

Transfermarket siger 1,75 mill £, hvilket vel er cirka 17,5 mill kr. og dermed midt i mellem.

Dagens mærkelige bonusinfo er hvis det er rigtigt deler Erik og Bruninho en delt 48. plads som den dyreste transfer i dette vindue, mens Kadlec er den 58. dyreste.

Kineserne går da ok amok med 12 i top 50.
Skotske aviser skrev 1,5 millioner pund. Eller 15 mio kroner

http://www.dailyrecord.co.uk/sport/foot ... iujmIGP.97
Senest rettet af mousebreaker 18. jan 2016, 18:28, rettet i alt 1 gang.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

EkstraBladet plejer at have godt styr på hvad der sker i FCM. ;-)

Låst