Transferrygter angående FCM.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Mike80

Re: Transferrygter angående FCM.

Indlæg af Mike80 »

Sørgelig FCM dag:( først ilsø og så Frank?! Ser mærkeligt ud.. Håber det fordi ørgaard præsenterer Søren Larsen imorgen?! Eller som minimum Mikkel Bechmann.. Tak til Frank for 11 gode Superliga sæsoner og 100+ mål!

Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg er dybt chokeret, Frank til Randers? Skifter Messi til Espanyol? Det er en sorgens dag! :(

Ørgaard har bare at have noget i ærmet........

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Jeg vil skide på om vi ingen penge har. Hvis Frank han bliver Hyphest vil jeg have ham her:
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... djiby-fall

Så må vi røve en bank eller hvad ved jeg. Sly og Djiby i angrebet sammen gør mig allerede lidt våd i bukserne!!!

FCMReal

Indlæg af FCMReal »

Ravnen skrev:Jeg er dybt chokeret, Frank til Randers? Skifter Messi til Espanyol? Det er en sorgens dag! :(

Ørgaard har bare at have noget i ærmet........

jo Rajko Lekic fra silkeborg.

Jesper BW1100

FCMReal skrev: jo Rajko Lekic fra silkeborg.
Hvis vi henter Rajko "Jeg er den bedste angriber i Superligaen" Lekic kører jeg i havnen. Jeg hader den opblæste nar!

FCMReal

Indlæg af FCMReal »

Jesper BW1100 skrev:
FCMReal skrev: jo Rajko Lekic fra silkeborg.
Hvis vi henter Rajko "Jeg er den bedste angriber i Superligaen" Lekic kører jeg i havnen. Jeg hader den opblæste nar!

:D

Jesper BW1100

Men det skulle fandme ikke undre nogen at Ørgaard stiller sig frem mandag med Lorte-Rajko ved sin side og præsenterer ham som FCM's nye bomber. Så ville jeg sq komme i et dilemma. Hvad er værst? Frank i en Randers-trøje eller Rajko i en FCM-trøje?!

FCMReal

Indlæg af FCMReal »

Jesper BW1100 skrev:Men det skulle fandme ikke undre nogen at Ørgaard stiller sig frem mandag med Lorte-Rajko ved sin side og præsenterer ham som FCM's nye bomber. Så ville jeg sq komme i et dilemma. Hvad er værst? Frank i en Randers-trøje eller Rajko i en FCM-trøje?!
Jamen hvad kan ørgaard gøre her og nu, hvor transfervinduet står for lukning ?

Ørgaard har skibbet Ilsø og Frank afsted, de var nr. 1 og nr. 2 i angrebet ved sæsonstart !

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Jesper BW1100 skrev:Men det skulle fandme ikke undre nogen at Ørgaard stiller sig frem mandag med Lorte-Rajko ved sin side og præsenterer ham som FCM's nye bomber. Så ville jeg sq komme i et dilemma. Hvad er værst? Frank i en Randers-trøje eller Rajko i en FCM-trøje?!
Mon ikke Ørgaard ved, at når han slipper klublegenden, der er garant for 10-15 mål per sæson, så skal der noget den anden vej af en hvis kvalitet. Og det er mindst en hylde over Rajko.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

FCMReal skrev:Jamen hvad kan ørgaard gøre her og nu, hvor transfervinduet står for lukning ?
Der er 3 dage endnu, og jeg tror du roligt kan regne med, at Ørgaard har rigeligt med navne på blokken. Og der går jo mindst 2 danske angribere rundt med niveau omkring landsholdet, som mangler en ny klub, hvor de kan være sikre på spilletid.

FCMReal

Indlæg af FCMReal »

Kent skrev:
Mon ikke Ørgaard ved, at når han slipper klublegenden, der er garant for 10-15 mål per sæson, så skal der noget den anden vej af en hvis kvalitet. Og det er mindst en hylde over Rajko.
enig men hvor finder man en angriber her lige før lukketid ?

Hvis der kommer en er det på et lejemål,

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

FCMReal skrev:enig men hvor finder man en angriber her lige før lukketid ?
I Frankrig eller Skotland/Tyskland

NyX
Geografisk sted: København S.

Indlæg af NyX »

Meget overraskende transfer, hvis altså historien holder vand. Skulle det være tilfældet, så bør man imo huske på, at Frank om nogen er et ikon for FCM. Jeg håber meget at han, hvad enten han spiller i Randers eller Real Madrid, vil blive respekteret for sin tid i klubben og de fantastiske oplevelser han har bidraget til at skabe i FCM-trøjen :!: :)

Når det så er sagt så må man formode, at Randers og FCM (og Frank) har talt om tingene allerede inden 20 mio. salget af Movsisyan til russisk fodbold, og at FCM må forventes at have et eller flere navne på blokken, som alternativer til FF. Det er naturligvis ikke umuligt at man satser på den nuværende trup, men det ville overraske mig meget, hvis man inden en forårssæson, hvor der dels er en 2. plads med mulighed for chl-kval, og dels endnu pokalfinale (euro-league) at spille om, vælger at sælge tre af klubbens angribere, uden at skrive med en ny og gerne rutineret eller i det mindste lige så målfarlig herre :D .

Med de afgange der indtil videre er sket kan der være frigivet nogle løn-kroner, så med mindre der virkelig skal spares, så tør jeg godt satse på en forstærkning til den forreste kæde, samt muligvis en forsvarer til en af backpositionerne :)

Fortsat god aften til alle på Graven

Midtjylland

Indlæg af Midtjylland »

Jeg siger det bare: Hold øje med Fall!

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

Er det ikke lidt underligt der ingen rygter er omkring folk på vej til Fcm?

Låst