Nu har der lige på Facebook været lidt debat om måden Thyge tog afsked med midtjylland i sin tid, så kan jeg ikke undlade at lægge mærke til den måde pusic siger farvel til EFB..
- Jeg kan se tilbage på en succesfuld tid i Esbjerg, hvor jeg gav alt, hvad jeg havde. Men jeg følte, at tidspunktet var rigtigt i forhold til at komme videre og tage det næste skridt.
Det er da en relativt respektfuld kommentar om forholdet til sin tidligere klub, samtidig med at man også udtrykker en form for glæde over sin nye klub. En fin udtalelse synes jeg faktisk..
EB's live dækning har iøvrigt været en fornøjelse følge som fcm mand indtil nu, hvor det klart har været den mest omtalte og diskuterede klub self. Kva Pusic, Igboun og Sisto! Så noget af en omvæltning til det normale Fck og Brøndby snak...
Mht. transfers er FCM vel også en mere spændende klub end både FCK og BIF denne januar. FCM og EfB har de bedste historier.
BIF's skandinaviske svingdør og FCK's Wolves-flirt er der ikke meget wauw over. Lidt sjovere at høre om Gomes, Ankersen, Pusic, Sylvester, Sisto, Kadlec osv.
Har set med fra morgenen på EB, og må faktisk give dækningen ros - det er ganske kompetent for langt de fleste gæsters vedkommende.
Hvad angår Pusic, så er jeg helt vild med den signing. Jeg synes Duncan har set tung ud - når han altså har været klar - og jeg tror Pusic kan bringe mere end Duncan. Desuden kan vi spille med begge. Mit største issue er, om det skubber Urena for langt væk, det håber jeg bestemt ikke.
Hvad angår Sisto, så bør vi vente til 60-70 millioner til sommer.
Det er en helt sindssyg bænk vi får, når vi kan sætte Urena, Duncan og Olsson ind for at at jagte et resultat. og sættte 32 op i angrebet til sidst også. Jeg ser Urena som Superligaens farligste super sub der splitter et træt hold ad til sidst. Han skal vente tålmodigt til efteråret, så skal der nok blive kampe til ham når Sisto og Sky er solgt.
Tror ikke vi skal udelukke Urena for spilletid. Tror nok han skal få spilletid. Han er utrolig hurtig og en helt anden type end Duncan og Pusic. Glen vælger altid de bedste spillere til holdet og tror, at hvis nogle spillere ikke leverer, så kommer der andre ind og får chancen. Vi skal have guldet til heden i år. Alt andet vil være en skuffelse.
Ah, men returdatoen kan jo være lidt tvivlsom. Så vidt jeg kan se i nyheden, udtaler Jesper Hansen, at Dalgaard er ude i "nogle uger". Det kunne jo i så fald godt nås til d. 23... Måske.
På den anden side scorede Dvalishvili jo rent faktisk mod os sidst, så måske kører de bare på med ham.
West Ham tæt på ny midterforsvarer..Kan det betyde at Reid bliver skudt afsted?? Ville være godt for os at tjene lidt penge på ham nu inden han skifter transferfrit til sommer.
madsom skrev:West Ham tæt på ny midterforsvarer..Kan det betyde at Reid bliver skudt afsted?? Ville være godt for os at tjene lidt penge på ham nu inden han skifter transferfrit til sommer.
Rygterne går på, at han har skrevet en forhåndskontrakt med Tottenham.
SorteUlve skrev:Rygterne går på, at han har skrevet en forhåndskontrakt med Tottenham.
På trods af min Arsenal-sympati ville det være et flot skifte og muligvis det helt rigtige for Winston.
Hvis West Ham køber en erstatning, og Winston har lavet en forhåndskontrakt med Spurs, kan det jo godt være, de laver en aftale og får Winston videre i dag alligevel.