Hvor har du hørt det henne?mrjelle skrev:Jeg syns jeg hører lidt rygter om endnu en spiller på vej ind inden vinduet lukker?
Nogle der ved mere?
Transfer sommer 2014
Re: Transfer sommer 2014
Vi kan tabe, men aldrig besejres
En kilde nær klubben,Arff skrev:Hvor har du hørt det henne?mrjelle skrev:Jeg syns jeg hører lidt rygter om endnu en spiller på vej ind inden vinduet lukker?
Nogle der ved mere?
Men personen ville ikke sige meget.
Spændende! Har dine kilde en historik med mange pletskud?mrjelle skrev: En kilde nær klubben,
Lyder spændende. Jeg kunne godt have en idé om hvem det er, og hvilken position, - men holder det lige for mig selv til at starte medmrjelle skrev:En kilde nær klubben,Arff skrev:Hvor har du hørt det henne?mrjelle skrev:Jeg syns jeg hører lidt rygter om endnu en spiller på vej ind inden vinduet lukker?
Nogle der ved mere?
-
Jesper BW1100
Du kan ikke bare give os hvilken kæde du tror det er til Arff? 
Umiddelbart falsk melding! BeklagerJesper BW1100 skrev:Du kan ikke bare give os hvilken kæde du tror det er til Arff?
Ja det må jeg sige, men ved også handler hurtigt kan ændre sig.Jacob skrev:Spændende! Har dine kilde en historik med mange pletskud?mrjelle skrev: En kilde nær klubben,
Kan du afsløre mere?mrjelle skrev:Ja det må jeg sige, men ved også handler hurtigt kan ændre sig.Jacob skrev:Spændende! Har dine kilde en historik med mange pletskud?mrjelle skrev: En kilde nær klubben,
Nej det er det jeg desværre ikke kan
Ved ikke mere.
Pokkersmrjelle skrev:Nej det er det jeg desværre ikke kanVed ikke mere.
-
Uldkraemmeren
Er jeg den eneste der undrer sig over at der ingen rygter har været omkring klubskifte for Mohamed Zidan i dette transfervindue? Han er uden kontrakt nu og han må da kunne lande sig en klub et sted. Jeg har stadig et spinkelt håb om at se ham i FCM trøjen igen, da jeg mener at han var i top tre over bedste spillere der nogensinde har spillet i Superligaen. Er han bare på 80 % af det i dag vil han stadig kunne forstærke truppen som 10er bagved Duncan.
- Administrator
Tja, jeg tvivler nu på at han endda kan nå 10% lige nu. Zidan har haft sin tid i FCM.Uldkraemmeren skrev:Er jeg den eneste der undrer sig over at der ingen rygter har været omkring klubskifte for Mohamed Zidan i dette transfervindue? Han er uden kontrakt nu og han må da kunne lande sig en klub et sted. Jeg har stadig et spinkelt håb om at se ham i FCM trøjen igen, da jeg mener at han var i top tre over bedste spillere der nogensinde har spillet i Superligaen. Er han bare på 80 % af det i dag vil han stadig kunne forstærke truppen som 10er bagved Duncan.
Nu Brøndby har fået Agger tilbage, vil vi have Zidan
Han passer ellers fint på beskrivelsen af den bevægelige udfordrende type som vi mangler helt i front. Hvis Zidan noget sted på denne jord kunne få gang i karrieren igen, så er det da her hvor vi kender ham og han kender os.
Han passer ellers fint på beskrivelsen af den bevægelige udfordrende type som vi mangler helt i front. Hvis Zidan noget sted på denne jord kunne få gang i karrieren igen, så er det da her hvor vi kender ham og han kender os.
Zidan er fortid og kommer ikke tilbage til FCM, eller nogen anden klub, formentlig så lad os nu begrave snakken om ham. Hvis der sker mere i dette transfervindue tror jeg det sker på baggrund af et salg. Fx hvis vi sælger sly og køber Danny Olsen eller sådan noget lignende
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet
Nej jeg tror såmænd heller ikke at det er realistisk. Men jeg ville virkelig gerne se ham her igen, som en ældre og mere moden mand. Han har sat et gigantisk aftryk i vores klub. Men ja, det sker ikke