60-70 mio i underskud. Ikke nogen sund forretningsmodel. MIt bud er at Benham vil insistere på spillersalg i vinterpausen. Godt nok en skidt forretning vi har kørende - svært at se at vi har forbedret os gennem de sidste mange år og fået trimmet butikken tilstrækkeligt.
Den dag Benham trækker stikket skal vi være i stand til at stå på egne ben. Om det så er en Sønderjyske tilværelse det kræver i tabellen. UEFA millionerne påvirker først 2016 resultatet går jeg ud fra, og vi har ikke haft spillersalg. De forventer et resultat på +5 mio næste år. Det er sgu ikke meget i og med at de med garanti budgetterer med store plusser på transfermarkedet. Det er godt nok skræmmende.
På positiv siden er en omsætningsstigning. Men der er laaang vej igen. Man kan ikke være en topklub med en omsætning på sølle små 100 mio kroner. Realistisk er det nok ikke muligt at få den markant højere op. Så er vi tilbage ved talentudvikling der skal redde regnskabet år efter år.
Gad vide hvordan Benham vil reagere hvis Sisto afviser et nyt tilbud der ville give 50+ mio i klubkassen...
Jeg frygter dog at vi ikke lander mere end 30-35M på ham