Transferrygter angående FCM.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
KingJohn
Geografisk sted: København

Re: Transferrygter angående FCM.

Indlæg af KingJohn »

Nu er sandsynligheden for at Fetai kommer ret stor tror jeg.

Hvasser

Indlæg af Hvasser »

Hvis Ilsø gør det godt i 2. bundesligaen kunne det måske åbne op for et salg til den bedste tyske række til sommer... Hvis altså ikke Fortuna har en forkøbsklausul.

Hvis det kan give lønmæssigt rum til at forlænge med Thyge så synes jeg det er en god beslutning - hvis det kun er for at give Frank en sæson ekstra så er jeg mere lunken.

Jeg bliver decideret voldelige hvis grunden til at sende Ilsø til Düsseldorf er for at tegne en kontrakt med Bajram Fetei. Så er der gået et eller andet helt galt på direktionsgangen, omend det vel faktisk er på tide at Ørgaard henter endnu en uduelig østeuropæer(Fetei har valgt at stille op for Makedoniens landshold).

Det er positivt at vi giver Sylvester chancen for at slå igennem, men en skade til Frank, Fagerberg eller Sylvester så begynder angrebet for alvor at se tyndt ud. Hvem ved, måske er det et forår hvor Mads Hvilsom kan få lov at slå sit navn fast.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Hvasser skrev:Hvis det kan give lønmæssigt rum til at forlænge med Thyge så synes jeg det er en god beslutning - hvis det kun er for at give Frank en sæson ekstra så er jeg mere lunken.

Jeg bliver decideret voldelige hvis grunden til at sende Ilsø til Düsseldorf er for at tegne en kontrakt med Bajram Fetei. Så er der gået et eller andet helt galt på direktionsgangen, omend det vel faktisk er på tide at Ørgaard henter endnu en uduelig østeuropæer(Fetei har valgt at stille op for Makedoniens landshold).
Hvis der kun er tale om en lejeaftale, så tvivler jeg meget på, at der kommer nogen erstatning. Det er der ingen økonomisk fornuft i. Ligeledes kan en lejeaftale heller ikke skabe frirum til hverken Frank eller Thyge. En forlængelse med Thyge vil samlet koste i omegnen af 10 mio, hvilket ½-1 mio kr i lejeindtægt på Ilsø altså ikke hjælper meget på.

Hvorfor er det, at folk tror vi overvejer at signe Fetai? Det er blevet afvist MEGET kraftigt, og han passer overhovedet ikke på profilen på de spillere vi vil have. Glem ham nu.

mnm123

Indlæg af mnm123 »

en leje indtægt af Ilsø dækker sikkert knap nok hans løn, hvis vi regner med ca 750.00 kr i løn til Ilsø for 6 mdr. Kan ikke se hvor attraktiv det er for Ilsøs udvikling at vise sig frem i 2. bundes. liga og tror ikke han bliver en bedre fodbold spiller. Det kan måske være et vink med en vognstang til Ilsø at det satses p¨Sly som den ene angriber også skal der findes en makker til ham, forhåbentlig FF i mine øjne i hele 2011, men at vi leder efter ne type som passer til Sly.

nico5405

Indlæg af nico5405 »

Altså tænker lidt, det kan være det er en and. :D For i sommers var der jo nogle steder hvor de nærmest bekræftede Gilberto var skiftet til FCM. :D
Håber på han bliver i klubben!

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

Håber nu bestemt også at Ilsø bliver i klubben, synes han kan nogle ting som ingen andre på holdet kan. Så vil jeg hellere leje Danny O ud.

Måske er der bare brug for at vi skal sælge for at genopretningsplanen kan gennemføres, men hvem er så den næste? Albrechtensen?

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg forstår slet ikke hvorfor vi lejer ham ud, han er da en af vores bedste angribere, og vi bliver dæleme tyndt besat deroppe nu, medmindre Ørgaard henter en der er bedre.

Hvis vi signer Bajram Fetai, så skriger jeg! :shock:

:mrgreen:

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

Ravnen skrev:Jeg forstår slet ikke hvorfor vi lejer ham ud, han er da en af vores bedste angribere, og vi bliver dæleme tyndt besat deroppe nu, medmindre Ørgaard henter en der er bedre.

Hvis vi signer Bajram Fetai, så skriger jeg! :shock:

:mrgreen:
Ja angrebet er ikke så meget værd mere. Så skal sly rigtig slå igennem, og det kan man jo ikke bare regne med i prof fodbold. Hvem er alternativerne ved siden af sly?
ff - tror et sted ikke klubben bruger ham en hel kamp igennem mere.
morten nielsen - han får vel bare lov at prøve superligaen an det næste halvår til at starte med.
Hvilsom - men er han klar til superligaen?

det er tvivlsomt. Tænker ikke bajram kommer til. så skulle det være gilberto, men tvivler kraftigt. og har vi råd til djiby?
FC Midtjylland

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Jeg kan ikke rigtigt forstå folk bliver ved med at snakke om at hente spillere?

FCM har en kæmpe hul i kassen ved årets start, vi skal af med lønninger og helst have en transfer eller to i hus, bare for at det hænger sammen.

Set i det lys så kan folk godt forberede sig på at etablerede spillere får lov til at gå deres kontrakter ud, hvis de ikke kan sælges. Der er simpelthen ingen penge i kassen.

Desuden så er der behov for at komme af med spillere på specielt midtbanen som er overfyldt med masser af talent.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Hvasser

Indlæg af Hvasser »

Kent skrev: Hvis der kun er tale om en lejeaftale, så tvivler jeg meget på, at der kommer nogen erstatning. Det er der ingen økonomisk fornuft i. Ligeledes kan en lejeaftale heller ikke skabe frirum til hverken Frank eller Thyge. En forlængelse med Thyge vil samlet koste i omegnen af 10 mio, hvilket ½-1 mio kr i lejeindtægt på Ilsø altså ikke hjælper meget på.
En lejeindtægt, og at Ilsø ikke skal ha' løn i de næste 6 måneder kunne godt give økonomisk frihed til en forlængelse med Thyge - det håber jeg da. Herudover er der mulighed for at vi kan sælge ham når leje perioden er ovre, om ikke til Düsseldorf så til en anden klub - vi må vel regne med at han er færdig i klubben? Fagerberg er godt nok kommet tilbage og spiller lidt ind i mellem, og han blev vel også regnet som færdig i klubben. Hvem ved...

Under alle omstændigheder kunne det være fatastisk at forlænge med Thyge, det var sådan set bare det jeg gerne ville sige :)

Han er fri til at acceptere tilbud fra andre klubber nu - medmindre selvfølgelig at sign-off fee'en er under forudsætning af at han ikke allerede har indgået en ny aftale med en anden klub - det kunne vi jo godt håbe.

Baba's løn er væk, Ilsø's løn er væk, og måske er der kommet en lille indtægt på lejeaftalerne. Vi skal heller ikke betale mere til Priske - Jeg håber at det giver handlefrihed til en ny aftale med Thygesen...

Brugeravatar
Mini Bager

Indlæg af Mini Bager »

Ørggard kan "næsten" gøre hvad han vil med Ilsø, hvis bare han forlænger med Thyge. Den mand er i mine øjne en af de mest uundværdlige spillere, sammen med Albrechtsen.

Djiby Fall er nok stadig lidt for stor en mundfuld, rent økonomisk, men han skal da være velkommen.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Hekler skrev:Desuden så er der behov for at komme af med spillere på specielt midtbanen som er overfyldt med masser af talent.
Enig. I disse tider er det altså vildt at have så mange kvalificerede folk til så få pladser. Albæk har været den store taber i spillet om midtbanen, og det holder altså ikke i længden. Thyge, Salami, Izunna, Albæk, Poulsen. Det er for mange, selvom jeg kan li' dem alle.
Hvasser skrev:Baba's løn er væk, Ilsø's løn er væk, og måske er der kommet en lille indtægt på lejeaftalerne. Vi skal heller ikke betale mere til Priske - Jeg håber at det giver handlefrihed til en ny aftale med Thygesen...
Babas løn var selvfølgelig også væk i efteråret, men Priskes nok ikke helt lille gage kan let blive glemt i regnskabet. God pointe.

Det er jo ikke katastrofalt at undvære Ilsø, der trods alt har haft sine ture på bænken, og med et midtbanesalg tror jeg, vi er godt på vej. Først da kan vi begynde at spekulere i angrebsforstærkninger.

Djiby Fall ser jeg som urealistisk, hvis klubben vel at mærke selv skal punge ud. En venlig sponsor er dog en mulighed, men jeg ville ikke sætte forhåbningerne alt for højt.

Ørgaard knows!

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/bundesli ... baenkplads

Muligvis en zidan tilbage i FCM??? ;) :) :D

- haha. lige en joke i alt forvirringen her :D
FC Midtjylland

Brugeravatar
Ravnen