Fair nok. Da jeg skrev den herinde, var artiklen stadig ikke lavet. Men det er da bare krymmel på toppen i såfald.
Meget underligt hvis man ikke allerede nu er klar til at eksekvere på den liste af spillere, som man simpelthen SKAL ha’, når vi snakker Isaksen erstatning.
Fair nok. Da jeg skrev den herinde, var artiklen stadig ikke lavet. Men det er da bare krymmel på toppen i såfald.
Meget underligt hvis man ikke allerede nu er klar til at eksekvere på den liste af spillere, som man simpelthen SKAL ha’, når vi snakker Isaksen erstatning.
Bare fordi medier ikke skriver om det betyder det ikke vi ikke er igang.
I det følgende forudsætter jeg at Isaksen er solgt.. Vi SKAL have løst tre ting, og det kan kun gå for langsomt.
1) Ny klasse HB. Vi kan ikke spille et efterår med Dalsgaard som førstevalg (og eneste...), han har været en katastrofe i alle kampe hidtil. Ønske kunne være Gaaei
2) SÆLG Kaba!!!
3) Vi skal have en kreativ offensivspiller ind, gerne en som kan spille både kant og 9'er.
I det følgende forudsætter jeg at Isaksen er solgt.. Vi SKAL have løst tre ting, og det kan kun gå for langsomt.
1) Ny klasse HB. Vi kan ikke spille et efterår med Dalsgaard som førstevalg (og eneste...), han har været en katastrofe i alle kampe hidtil. Ønske kunne være Gaaei
2) SÆLG Kaba!!!
3) Vi skal have en kreativ offensivspiller ind, gerne en som kan spille både kant og 9'er.
Enig i alle tre punkter. Jeg forstår ikke på en dag som i dag, hvor vi har et udemærket udgangspunkt, at hverken Marrony eller Franculinho kan få muligheden for at erobre Isaksens plads. Det er mig simpelthen en gåde, når de jo egentlig har leveret udemærket i opstarten.
En anden ubekendt er Martinez. Rygterne om ham, dukker op i ny og næ. Og jeg synes generelt heller ikke han har været prangende i nogle af de kampe, han har deltaget i. Er hans hoved også lidt et andet sted, når/hvis PrL lokker?
2) SÆLG Kaba!!!
Spot on, alle tre. Egentlig tænker jeg også det ville være sundt hvis Martinez blev skudt afsted - han er ikke mødt ind i år endnu, og kunne meget vel have tankerne på et skifte, som en anden nævner.
Generelt fortsat enormt mange ubekendte på ud-siden, særligt.
Du skal høre Sort Snak i stedet
Skaden er ikke alvorlig. Snart klar.
Fedt nok - lad os se hvornår han kommer. Er han på træningsbanen, hvis nogen ved det eller har haft adgang i disse tider? Må jo tolkes sådan, for hvis ikke, er der da lidt længere vej igen.
Men ryger Martinez henter man selvfølgelig ind og man gør det måske uanset. V. Bak og Masbaudeen blev også officielt bekræftet i går aftes til Mafra.
Er faktisk lidt træt af, at vi ikke har nogle af vores egne spillere, der kan træde ind på superligaholdet.
Bak, Byskov, og Fraulo var nogle af dem, som kunne stå foran sit gennembrud, og dem synes jeg er synd vi ikke selv giver minutter og nok tillid. I stedet sender vi dem afsted og skal hente nyt ind til bredden.
Er meget skeptisk overfor Mafra delen, når vi så massivt viser at vores egne ikke kan få minutter.