Har ikke ret meget med FCM at gøre hvad andre klubber henter.. Kan du ikke smide det i en anden tråd, til folk der ikke selv læser bold, Tipsbladet osv....
Ja, havde jeg nok også set. Endnu en ude af transferquizzen.
Kan Kadlec spille pladsen hvis det skulle ske nødvendigt eller nogle der har et godt bud på hvad der kunne ske at stå på Steinleins papir som nr. 2 på listen til offensiv midt?
Synes at høre Zimling var ret tæt på Brügge, tør ikke gætte på om nu Zimling er rykket en plads op på prioriteringslisten om Steinlein kan nå at byde ind?
Håber godt nok ikke på Mike Jensen,
AC melder jeg pas på, jeg vil forholde mig ikke overrasket i så fald
Lupus1999 skrev:Zimling er et godt bud, som Steinleins 2. Valg.
Derefter skal man ikke blive overrasket, hvis AC er på blokken.
Ellers så skulle FCM tage at kigge lidt på Mike Jensen
Zimling er ikke så offensiv som Anderson, heller ikke AC, og heller ikke Mike Jensen, alle tre er glimrende boldflyttere men mangler speed, Falk er den der ligner Anderson mest, men mangler nok Anderssons defensive evner
Lupus1999 skrev:Zimling er et godt bud, som Steinleins 2. Valg.
Derefter skal man ikke blive overrasket, hvis AC er på blokken.
Ellers så skulle FCM tage at kigge lidt på Mike Jensen
Zimling er ikke så offensiv som Anderson, heller ikke AC, og heller ikke Mike Jensen, alle tre er glimrende boldflyttere men mangler speed, Falk er den der ligner Anderson mest, men mangler nok Anderssons defensive evner
Med fare for at komme til at lyde som en idiot, men spiller Falk ikke kant?
Lupus1999 skrev:Ellers er en spiller som Darko Brasanac et godt bud.
Eller Simeon Slavchev
Ikke lige nogle spillere jeg ville være faldet over, interessant
I følge transfermarket er de 22-23 år og har begge udløb til sommer og en værdi på mellem 14 og 16 millioner.
Darko Brasanac spiller fast i den serbiske liga.
Simeon Slavchev er udlånt af Sporting CP og har kun fået 5 kampe denne sæson i den cypriotiske liga, så måske nemmere at få fat i.
Ved ikke om han har været skadet eller ikke har været blandt de bedste?
Kan se at han er udlånt indtil sommer, ved i om det er set før at man har afbrudt en leje aftale for at blive solgt til en 3. klub?
Ifølge dagens EB har FCM meldt sig ind i kampen om Falk og Steinlein bekræfter interessen. Der skrives om en 5-årig aftale med en værdi på 30 mio alt inklusiv. Det lyder voldsomt og vil vel gøre Falk til en af de allerbedst lønnede i ligaen. Falk ses som en ideel afløser for Sisto.