Kjetil Knutsen (bodø glimt) eller Kent Nielsen kunne være gode bud som kommende træner, hvis det her fortsætter.
Kent Nielsen har skabt hold som spillede lækkert offensivt fodbold. Bare se hvad han gør i øjeblikket med et begrænset Silkeborg mandskab. Og tidligere har gjort med AaB.
SL OB-FCM
Re: SL OB-FCM
Kærlighed og trykhed..... Måske resultaterne ville være bedre, hvis det hed: kæft, trit og retning.
Hvorfor snakker folk om trænerfyring og eventuelle nye træneremner? Kender folk slet ikke vores klub? Der skal SÅ meget til, før at vi overhovedet overvejer at fyre en cheftræner. Selv da det sejlede endnu mere under Thorup, sad han sikkert og trygt i sædet, hvilket Bo også gør nu.
Thorup ændrede formation da det ikke virkede.CasperA skrev: ↑27. feb 2022, 20:46Hvorfor snakker folk om trænerfyring og eventuelle nye træneremner? Kender folk slet ikke vores klub? Der skal SÅ meget til, før at vi overhovedet overvejer at fyre en cheftræner. Selv da det sejlede endnu mere under Thorup, sad han sikkert og trygt i sædet, hvilket Bo også gør nu.
Tøffe udfordrer BH i studiet med de helt rigtige pointer. Man spiller ikke som et hold, slipper ikke bolden = spiller chancer større og der mangler dybdeløb. BH må indeholde varm luft, da han siger at de træner løbebaner og dybdeløb til træning. Det er i alle tilfælde ikke det man ser i kamp.
FCM-Aab 0-2
Aab-SIF 1-4
Det siger vist alt om hvordan vi præsterer p.t.
Hvis denne stime fortsætter ender vi ikke engang med medaljer.
FCM-Aab 0-2
Aab-SIF 1-4
Det siger vist alt om hvordan vi præsterer p.t.
Hvis denne stime fortsætter ender vi ikke engang med medaljer.
Slap af. FCK har haft heldet med sig de 2 første kampe. Det har vi så ikke. Der er potentiale i de spillere vi har. Det skal nok vende til vores fordel. Vi har for få dage siden spillet en lang kamp i Thessaloniki. Det koster. Nu er det FCK der skal udenlands. Det bør vi udnytte. Fedt at se Vagner Love være pivskarp foran mål og Max spiller også stærkt.
Hvis vi havde set udvikling siden November ville jeg være på din side.Jakla skrev: ↑27. feb 2022, 21:02Slap af. FCK har haft heldet med sig de 2 første kampe. Det har vi så ikke. Der er potentiale i de spillere vi har. Det skal nok vende til vores fordel. Vi har for få dage siden spillet en lang kamp i Thessaloniki. Det koster. Nu er det FCK der skal udenlands. Det bør vi udnytte. Fedt at se Vagner Love være pivskarp foran mål og Max spiller også stærkt.
Vigtig vigtig scoring i overtiden i går, jeg tror den kan være med til at vende tingene.
Vi skal for første gang i foråret, ikke have en midtuge kamp - jeg tænker det bekommer os rigtig godt - næste opgave er mod det hold der bør kunne motivere os mest muligt - jeg tænker at vores 1. sejr i 6 kampe kommer her, og så har vi FCK hjemme hvor vi kan tage noget af det tabte retur - sætter FCK point til mod Randers, kan vi endda gå på top i denne kamp
Jeg er med på at vi ikke topperformer, men som en gammel træner sagde i klubben - vi skal først toppræstere i slutspillet, indtil da skal vi hænge på!
Vi skal for første gang i foråret, ikke have en midtuge kamp - jeg tænker det bekommer os rigtig godt - næste opgave er mod det hold der bør kunne motivere os mest muligt - jeg tænker at vores 1. sejr i 6 kampe kommer her, og så har vi FCK hjemme hvor vi kan tage noget af det tabte retur - sætter FCK point til mod Randers, kan vi endda gå på top i denne kamp
Jeg er med på at vi ikke topperformer, men som en gammel træner sagde i klubben - vi skal først toppræstere i slutspillet, indtil da skal vi hænge på!
Mike Tullberg som Dark horse? Han gør der vel pænt i u-rækkerne i Dortmund. De har lige slået Man utd. ud af Youth League.Vijen skrev: ↑27. feb 2022, 20:22Kjetil Knutsen (bodø glimt) eller Kent Nielsen kunne være gode bud som kommende træner, hvis det her fortsætter.
Kent Nielsen har skabt hold som spillede lækkert offensivt fodbold. Bare se hvad han gør i øjeblikket med et begrænset Silkeborg mandskab. Og tidligere har gjort med AaB.
/ ABT