Side 4 af 8
Re: SL R6: FCM - Hobro
: 18. aug 2019, 17:56
af O
Vedrørende kampen, har jeg heldigvis kun set anden halvleg. Eller det meste, kunne simpelthen ikke tvinge mig igennem at se det hele, men det kan man vel heller ikke forlange, at nogen som ikke er økonomisk engageret, skal kunne.
Men baseret på det jeg så, er vi endog endnu mere planløse i vores spil nu, end ved sæsonstart. Jeg ved ikke om holdets kvalitet overvurderes, men vi skal i al fald være lykkelige for, at Hobro ikke er stærkere.
Re: SL R6: FCM - Hobro
: 18. aug 2019, 17:57
af JBT
Man får som fortjent og sådan gik det i dag. Total hjerneblødning af Erik igen, som bør smides af holdet.
Det er grundlæggnede problemer i hele holdet og staben, men sådan har det jo været længe. Middelmådighed af værste skuffe
Re: SL R6: FCM - Hobro
: 18. aug 2019, 17:57
af ben2han
en kamp der viser
- at hverken wingbacks eller wingkant kan komme ned bag modstanderens forsvar
- at det centrale forsvar igen viser langsomhed, dårlig boldomgang, og Eriks fejl
- Junior er alt for alene og sættes ikke op.
- >>>>>> og ikke mindst en midbane der ikke fungere
- en bænk der ikke reagere
- en bænk der gang på gang sætter den forkerte opstilling
Alt det her peger på KA og trænerteamet
Re: SL R6: FCM - Hobro
: 18. aug 2019, 17:58
af mnm123
Tænk at Polle ikke er god nok til vores midtbane
Re: SL R6: FCM - Hobro
: 18. aug 2019, 17:58
af Lund7400
Det siger alt, at vi ender kampen.... med tre centrale forsvarsspillere. Det skriger til himlen. Jeg ved ikke, om KA er nikkedukke, naiv eller komplet talentløs. Måske en kombination. I hvert fald bliver eet en lortesæson.
Re: SL R6: FCM - Hobro
: 18. aug 2019, 18:00
af Vijen
henker skrev: ↑18. aug 2019, 17:46
Gud straffer fcm for at fejre regnbue!!
Uha, det ligner en karantæne resten af året.
Homofobiske udtalelser er ikke ok.
Re: SL R6: FCM - Hobro
: 18. aug 2019, 18:02
af Densestar7430
Farvel Henker. Håber Admin giver dig en lang tur på sidelinjen

Re: SL R6: FCM - Hobro
: 18. aug 2019, 18:03
af Ydersiden
Sølle sølle præstation.
Holdet virker hverken opsatte eller rigtigt sat op.
Man får et indtryk af der overhovedet ikke bliver trænet offensivt spil til træningerne; ingen ideer eller sammenspillede angreb.
Det lugter af at KA ikke er opgaven voksen.
Re: SL R6: FCM - Hobro
: 18. aug 2019, 18:04
af MFKM
Vanvittigt at komme ind på forum, og så går det op for en, at Sviatchenko ikke er manden med dagens største hjerneblødning.
Re: SL R6: FCM - Hobro
: 18. aug 2019, 18:04
af henker
Densestar7430 skrev: ↑18. aug 2019, 18:02
Farvel Henker. Håber Admin giver dig en lang tur på sidelinjen
Hvad er din problem med mig.. Så du håber på at skubber mig ud til side..??
Re: SL R6: FCM - Hobro
: 18. aug 2019, 18:05
af FCM2000
eneste positive i den her kamp, det var at Steinlein og Graversen så meget meget bekymret ud.
De må erkende, at midtbanen skriger efter 1-2 erfarne klassespillere
3 mands centerforsvaret står også til fald, at flytte en herfra op på den centrale midtbane, gør det nemmere for de resterende 2 centralforsvarer at komme af med bolden og derved et mere direkte spil.
Re: SL R6: FCM - Hobro
: 18. aug 2019, 18:05
af SimonH
Hvis vi starter med 3-mands forsvar mod Sønderjyske, så bør vi fyre træneren for taktisk inkompetence. Brug øjnene!
Re: SL R6: FCM - Hobro
: 18. aug 2019, 18:06
af oros
For oven over alting skinner moder sol.
Håber jeg...
Re: SL R6: FCM - Hobro
: 18. aug 2019, 18:07
af Densestar7430
henker skrev: ↑18. aug 2019, 18:04
Densestar7430 skrev: ↑18. aug 2019, 18:02
Farvel Henker. Håber Admin giver dig en lang tur på sidelinjen
Hvad er din problem med mig.. Så du håber på at skubber mig ud til side..??
Har nu overvejet at blokere dig mange gange, fordi jeg synes du stort set ene mand ødelægger transfertråden.
Men at Gud straffer os for, at bruge regnbuefarvet anførerbind? Det ikke bare dumt, det er homofobisk og svær imo straffes på lige fod med racisme.
Re: SL R6: FCM - Hobro
: 18. aug 2019, 18:08
af Straarup
henker skrev: ↑18. aug 2019, 18:04
Densestar7430 skrev: ↑18. aug 2019, 18:02
Farvel Henker. Håber Admin giver dig en lang tur på sidelinjen
Hvad er din problem med mig.. Så du håber på at skubber mig ud til side..??
Alle har problemer med sådan en kommentar, som du kom med lige før.