Acebone skrev: ↑26. okt 2017, 11:52
Det lod jo til, at buddene på Paul i sommer var store. Hvis vi kunne have is i maven der, kan vi også have det igen. Ligger vi stadig nr. 1 eller få point fra i pausen, så skal det blive dyrt at hente vores spillere. Og heldigvis er der masser af tid på både Paul og Sørloths kontrakt. Klubben sidder med gode kort på hånden.
Enig. Benham er også en gambler-type, der vist ikke mangler pengene her og nu, så hvis han tror på, at vi kan blive mester og få mulighed for CL kval og/eller at Paul og Sørloth er endnu mere værd til sommer (efter f.eks. titler eller ligatopscorertitel), så skal der formentlig ekstremt store penge på bordet, før vi sælger guldfuglene midt i en sæson, og i dette tilfælde vil jeg da kraftigt forvente, at der bliver hentet nogle kapable angrebsforstærkninger ind (selvom jeg nu foretrækker den varme duo Paul og Søtloth).
Meget afhænger også af, hvad spillerne selv vil, men ligger vi godt til, så er det også mere attraktivt at tage et halvt år mere i klubben, og derfor tror jeg egentlig også mere på et par store sommersalg. Det ligger i hvert fald i kortene, at Paul bliver skudt af der, og som Sørloth spiller i øjeblikket, så kan der også komme et meget attraktivt bud på ham og et salg til sommer.
Sidst vi lå i en god position i vinterpausen, der fik Sly nej til en stort (økonomisk) skifte til Kina (da vi ikke kunne lande en aftale med Uffe Bech på transfervinduets sidste dag), og der blev tværtimod hentet forstærkninger til truppen, så jeg er ikke så bekymret for et stort vinterudsalg, der smadrer den nuværende trup.