SL R8: FC København - FC Midtjylland
Re: SL R8: FC København - FC Midtjylland
At starte med et helt nyt system på den sværeste udebane er grænsende til det naive!
Manden er jo naiv..
Vi har da virkelig et taktisk geni på bænken. Det er ufatteligt at næsten alle andre hold spiller bedre i Parken end vi gør.
Så meget bedre bør FCK ikke være. Vores personlige fejl vælter stadig ned over os. Få nu for helvede sat en prop i det forsvar.
Så meget bedre bør FCK ikke være. Vores personlige fejl vælter stadig ned over os. Få nu for helvede sat en prop i det forsvar.
2 flotte mål af Thorup der
Tar hatten af - stærkt FCK´s forsvar skal presses så kommer fejlene - som vi osse selv laver.
Ja målene er Thorups fortjeneste
God halvleg af Wikheim, og så virker Kian bare mere og mere som da han var bedst.
Jeg synes vi skal gå efter sejren.
Jeg synes vi skal gå efter sejren.
Grunden til vores elendige defensiv skal jo findes i mentaliteten.
Hvordan kan det være at FCK har 5 fuldstændigt umarkerede spillere foran vores forsvar, når de spiller op fra midtbanen?
Ja det er jo fordi at vores angriber og wings har luksusroller, samtidig med at de centrale selvfølgelig skal have pause ind i mellem.
Det river jo hele holdet over, at der står 5 mand helt nede i forsvaret, mens 5 mand står oppe ved midterlinjen.
Vi er dog bedre end FCK, men jeg venter nu stadig bare på den næste børnefejl i forsvaret...
Hvordan kan det være at FCK har 5 fuldstændigt umarkerede spillere foran vores forsvar, når de spiller op fra midtbanen?
Ja det er jo fordi at vores angriber og wings har luksusroller, samtidig med at de centrale selvfølgelig skal have pause ind i mellem.
Det river jo hele holdet over, at der står 5 mand helt nede i forsvaret, mens 5 mand står oppe ved midterlinjen.
Vi er dog bedre end FCK, men jeg venter nu stadig bare på den næste børnefejl i forsvaret...
- UlvenFraNord
Suk, det sejler fuldstændigt...
Sparv for helvede slap nu af.
Personlige fejl koster - hvor er rutinen.
Det virker som om at når vi møder FCK siger vi bare: Værsgo der er serveret.
Personlige fejl koster - hvor er rutinen.
Det virker som om at når vi møder FCK siger vi bare: Værsgo der er serveret.
-
mousebreaker
Jeg har nu kæmpet 1 time for at min DPlay afspiller skal virke - uden held. Så har ikke set noget.
4 mål på 4 forsøg inden for rammen. Jeg troede vi havde købt en målmand fra en hylde vi slet ikke troede vi kunne komme i nærheden af
(ved som sagt ikke om han kunne gøre noget, men han har ikke overbevist hidtil)
4 mål på 4 forsøg inden for rammen. Jeg troede vi havde købt en målmand fra en hylde vi slet ikke troede vi kunne komme i nærheden af
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Jeg er sådan set pisse ligeglad med alle Ankersens politikersvar, og hans mening om at vi overvurderer i.f.t. mesterskabssæsonen. Vi har de spillere vi har og så er det trænerteamets opgave at få os så højt placeret som muligt.
V bliver simpelthen nødt til at få Thorup ud. Det bliver ikke bedre med ham ved roret.
V bliver simpelthen nødt til at få Thorup ud. Det bliver ikke bedre med ham ved roret.
Har samme problem, fatter ikke at jeg betaler til at det reality spild tv, når man ikke engang kan se kampen alligevel. Men er nok positivt for humøret at man slipper for at se på det samme katastrofe bold vi spiller under Thorup.mousebreaker skrev: ↑10. sep 2017, 17:24Jeg har nu kæmpet 1 time for at min DPlay afspiller skal virke - uden held. Så har ikke set noget.
Har godt hørt at Thorup gør det godt på alle parametre, ville bare ønske at de ville begynde at bruge endnu et parametre. Virkeligheden. For der er det en katastrofe.
Personlig holdning
Fuck det er dårligt. FCK var jo elendige det meste af kampen. En skændsel for dansk fodbold, at det er storklubbernes niveau.
Vil nogen fortælle mig gevinsten ved to 6'ere? Vi er latterligt ringe defensivt. FCK kunne jo have scoret endnu flere. Føj.
Vil nogen fortælle mig gevinsten ved to 6'ere? Vi er latterligt ringe defensivt. FCK kunne jo have scoret endnu flere. Føj.
Når man møder en såret modstander, med et forsvar der i perioder har sejlet, næsten lige så meget som vores.....så er det jo en håbløs taktik at ændre vores egen forsvarsformation og stille defensivt op. Så skal man da for pokker angribe modstanderen der hvor de er svagest.
Vores forsvar er jo rystende svagt. Mand for mand er det godt. nuværende og tidligere landsholdsspillere, men det virker langt fra som nogen enhed. Her kan man kun pege fingre en vej....Træner Thorup.
Det er rystende svagt trænerarbejde.
Vores forsvar er jo rystende svagt. Mand for mand er det godt. nuværende og tidligere landsholdsspillere, men det virker langt fra som nogen enhed. Her kan man kun pege fingre en vej....Træner Thorup.
Det er rystende svagt trænerarbejde.