SL: Midtjylland vs. Lyngby

Om FC Midtjylland og Black Wolves
THenry

Re: SL: Midtjylland vs. Lyngby

Indlæg af THenry »

mnm123 skrev:
3. mar 2017, 22:32

Bruninho virker stadig langt fra form og tvivler vi får meget ud af ham i foråret-
Jeg gik fra stadion med et helt anderledes billede af Bruninho. Synes han var livlig og så giftig ud og viste både fart og fysik. Vores bedste periode starter fra at han bliver skiftet ind og vi går over til 2 angribere. Lyngby blev i den grad trykket i bund i den periode. Derfor var det drønærgerligt at Paul, der kampen igennem var en stor mundfuld for Lyngby-forsvaret, måtte udgå, og blev erstattet af en svagtspillende Borring, der ikke ser ud til at fungere som angriber. Til gengæld glæder jeg mig til at se Bruninho få mere spilletid, så skal han nok blive en gevinst.

Det er ærgerligt at Riis laver en kampafgørende fejl for synes egentlig han spiller en stabil kamp udover den ene situation.

Due og Wikheim ramte desværre ikke niveau, og Rømer havde sine problemer med de hurtige Lyngbyfolk, selvom han kæmper godt for det, så er der bare et stort drop, når han skal ind for Sparv. Forhåbentlig bliver droppet mindre, når Drachmann snart er i fuld vigør.

1 point er skuffende, men det sikrer trods alt mere eller mindre top 6. Et nederlag i dag og et nederlag i Aalborg kunne pludselig have skabt en ubehagelig kamp mod FCN.

Brugeravatar
UlvenFraNord

Indlæg af UlvenFraNord »

12 kampe hjemme i denne sæson, 5 sejre. Suk :cry:

Jeg har svært ved at se nogle opløftende momenter i dag, vi leverer simpelthen ikke det som man burde kunne forvente på en normal stærk hjemmebane. Det er skuffende at have mistet fire point mod Viborg og Lyngby....

EnSurUlv

Indlæg af EnSurUlv »

Ny træner.
Det bliver ikke bedre før. En kamp som i dag og mod RFC i sidste uge viser at der intet er blevet bygget på vores spil.
Vi er totalt ufarlige og spiller amatøragtig på den sidste 3-del af banen.
Vi har ikke en chance i slutspillet eller i pokalen.

Ny træner er det eneste svar.

EnSurUlv

Indlæg af EnSurUlv »

3 kampe 5 point er på ingenmåde godt nok!! Men Thorup magter ikke at få holdet til at blive et vinder hold.

Sander

Indlæg af Sander »

Fcm - ×-factor = 0 - 5

Det var et godt valg.

Det bliver ikke bedre før vi får en ny træner.

Bobar

Indlæg af Bobar »

Hej
For dælen vi mangler kynisme, og det er jo ikke et enkeltstående tilfælde. Det virker lidt som om at man bliver for febrilsk i nærheden af målet. Det viser de sidste kampe. Vi skal godt nok bruge mange chancer for at score.
Spillet har på mange måder været ok, men så heller ikke mere. Jeg mangler stadig en rød tråd for vores måde at spille på.
Er det stadig "den sorte tråd" konceptet, hvor steinlein og co. Bestemmer spillestil mm. For så hjælper det vel ikke at skifte træner. Her ville en David Nielsen jo heller ikke have noget at sige fx.
Jeg kunne godt lide at man tog Bruninho ind og spillede med to angribere. I den tid spillede de godt og havde mange angreb, men desværre blev Paul jo skadet og niveauet faldt igen.
Paul gjorde det godt igår, i forhold til Randers kampen, hvor jeg nærmest kastede op over, hvor ringe han var.
Jacob Poulsen er en vigtig mand, men det er tydeligt at han begynder at bliver langsommere og jeg tror at ham skal passe på i forhold til andre midtbanespillere som begynde at røre på sig, fx due, drachman, Kroon, Hassan osv.
Jeg er personlig træt af at se de kampe efterhånden. Siden efteråret har det været kedeligt, frustrerende og tidsspilde at se FCM spille..... but we shall never surrender.

mnm123

Indlæg af mnm123 »

THenry skrev:
3. mar 2017, 23:24
mnm123 skrev:
3. mar 2017, 22:32

Bruninho virker stadig langt fra form og tvivler vi får meget ud af ham i foråret-
Jeg gik fra stadion med et helt anderledes billede af Bruninho. Synes han var livlig og så giftig ud og viste både fart og fysik. Vores bedste periode starter fra at han bliver skiftet ind og vi går over til 2 angribere. Lyngby blev i den grad trykket i bund i den periode. Derfor var det drønærgerligt at Paul, der kampen igennem var en stor mundfuld for Lyngby-forsvaret, måtte udgå, og blev erstattet af en svagtspillende Borring, der ikke ser ud til at fungere som angriber. Til gengæld glæder jeg mig til at se Bruninho få mere spilletid, så skal han nok blive en gevinst.

Det er ærgerligt at Riis laver en kampafgørende fejl for synes egentlig han spiller en stabil kamp udover den ene situation.

Due og Wikheim ramte desværre ikke niveau, og Rømer havde sine problemer med de hurtige Lyngbyfolk, selvom han kæmper godt for det, så er der bare et stort drop, når han skal ind for Sparv. Forhåbentlig bliver droppet mindre, når Drachmann snart er i fuld vigør.

1 point er skuffende, men det sikrer trods alt mere eller mindre top 6. Et nederlag i dag og et nederlag i Aalborg kunne pludselig have skabt en ubehagelig kamp mod FCN.
Jeg vil medgive at spillet blev bedre med 2 angribere. Snakkede i dag med KBB om Bruninho og hans indsats i kampen, de var ikke helt tilfreds med flere af hans beslutninger med bolden, men de syntes han gjorde et ok indtryk, største problem med ham er at han selv kun mener han har luft til 45 min. Det er skræmmende syntes jeg med så lang tid til at komme i form han har haft.

Brugeravatar
UlvenFraNord

Indlæg af UlvenFraNord »

Da Onuachu blev båret af banen, så jeg også lige et totalt skrækscenerie for mig...

Hvorfor pokker solgte vi Kadlec?

mnm123

Indlæg af mnm123 »

UlvenFraNord skrev:
4. mar 2017, 19:23
Da Onuachu blev båret af banen, så jeg også lige et totalt skrækscenerie for mig...

Hvorfor pokker solgte vi Kadlec?

Han syntes jo vi er en amatør klub, så derfor er han væk, men hvorfor har vi ikke købt en gennembruds spiller for Petter Anderson

5915

Indlæg af 5915 »

Savner info om Pauls skade.....det så ret slemt ud 😪
Nogen der kan hjælpe?
FCM- always

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

5915 skrev:
4. mar 2017, 22:37
Savner info om Pauls skade.....det så ret slemt ud 😪
Nogen der kan hjælpe?
Jeg har ikke hørt noget konkret, men han ville vist selv fortsætte og var nede ved fansene efter kampen. Så umiddelbert lyder det ikke som noget alvorligt.

5915

Indlæg af 5915 »

1000 tak for info.
Det lyder godt hvis det så værre ud end det var.
Det fyldte meget af snakken på hjemturen...
FCM- always

Sander

Indlæg af Sander »

Det kan tyde på at Kadlec har ret. Vi er en amatør klub.
Spillerne præsterer ikke under thorup.

Thorup amatør gange fcm amatør = tabere

Fcm5600

Indlæg af Fcm5600 »

Sander skrev:
5. mar 2017, 12:07

Jamen, det er som du har fundet ud af, at man kan tabe en fodboldkamp indimellem. Selv Barcelona har dårlige perioder. Når man ser på det arbejde der er lavet i FCM gennem mange år med basis i en lille by på 40000 indbyggere, så er det Ihvertfald ikke amatøragtig.
Er forventningerne for høje efter mesterskabet i 2015? Vi ligger altså stadig til et slutspil, og vi er med i pokalen. Støt dog holdet istedet for det klynkeri.

JBT

Indlæg af JBT »

Sander skrev:
5. mar 2017, 12:07

Ja - det minder mere og mere om tilstanden i AGF som famler i blinde efter deres identitet. Vi er måske sammen med netop Aarhus, det hold som spiller det mest uinspirerede fodbold i hele ligaen. Det løber man ikke bare sådan fra når det har stået på i over 1,5 år. Det skal man uanset ambition og størrelse stå til regnskab for.

Besvar