Jeg gik fra stadion med et helt anderledes billede af Bruninho. Synes han var livlig og så giftig ud og viste både fart og fysik. Vores bedste periode starter fra at han bliver skiftet ind og vi går over til 2 angribere. Lyngby blev i den grad trykket i bund i den periode. Derfor var det drønærgerligt at Paul, der kampen igennem var en stor mundfuld for Lyngby-forsvaret, måtte udgå, og blev erstattet af en svagtspillende Borring, der ikke ser ud til at fungere som angriber. Til gengæld glæder jeg mig til at se Bruninho få mere spilletid, så skal han nok blive en gevinst.
Det er ærgerligt at Riis laver en kampafgørende fejl for synes egentlig han spiller en stabil kamp udover den ene situation.
Due og Wikheim ramte desværre ikke niveau, og Rømer havde sine problemer med de hurtige Lyngbyfolk, selvom han kæmper godt for det, så er der bare et stort drop, når han skal ind for Sparv. Forhåbentlig bliver droppet mindre, når Drachmann snart er i fuld vigør.
1 point er skuffende, men det sikrer trods alt mere eller mindre top 6. Et nederlag i dag og et nederlag i Aalborg kunne pludselig have skabt en ubehagelig kamp mod FCN.