Han er et kvalificeret bud, men grunden til at Dahlin ikke står er selvfølgeligt at han skal spille en venstre back i dagens opgørSteffen am skrev:Poul?Arff skrev:Jeg vil godt sige så meget, at det hvertfald ikke er Lauridsen der spiller venstre back i aftenLund7400 skrev:
Jeg er åbenbart ikke fan af Sparv!
Håber bare Novak starter, så er resten ligemeget.![]()
Optakt: FCM Vs. Hobro
Re: Optakt: FCM Vs. Hobro
Vi kan tabe, men aldrig besejres
-
Steffen am
Arff skrev:Han er et kvalificeret bud, men grunden til at Dahlin ikke står er selvfølgeligt at han skal spille en venstre back i dagens opgørSteffen am skrev:Poul?Arff skrev:
Jeg vil godt sige så meget, at det hvertfald ikke er Lauridsen der spiller venstre back i aften![]()
Giver god mening, selvfølgelig.
Overvejer også Andreas Raahauge eller Novak i angrebet, vil i hvert fald 'fucke' med Hobros taktiske oplæg.
-
Jesper BW1100
Det blev da til 9Arff skrev:Du har 8 ud af 11 korrekteJesper BW1100 skrev:
Jeg tænker:
Andersen
Rømer - Kian - Banggaard - Novak
Sparv
Hassan - Olsson - Polle - Duelund
Pusic
Ingen Sisto, Svia eller Bak. Bliver spændende at se vores nye mand i aktion.
Godt mål og fornuftig kamp. Slækkede dog lidt på niveauet, hen imod halvlegen. Fanme ærgerligt med Hassan, håber ikke at det er alt for alvorligt.
En update på hassan ?
Har han brækket foden som de siger i radioen ?
Sikker sejr, der aldrig rigtig var i fare. Yderlig afstand til nærmeste konkurrenter. Stor kamp af Sparv, Olsson og ikke mindst pusic. Fin kamp af Novak og defensiven generelt.
Fanme skidt med Hassan, som så ud til at være på vej stærkt tilbage.
Det er det rygterne løber på. Men lad os håbe at det kun er gætterier.Drake skrev:En update på hassan ?
Enig i det hele - fremragende assist af Olsson. Jeg synes også Petter spiller på et meget højt niveau både tidligere på ugen og i dag.pr0j3ct skrev:Sikker sejr, der aldrig rigtig var i fare. Yderlig afstand til nærmeste konkurrenter. fin kamp. Stor kamp af Sparv, Olsson og ikke mindst pusic. Fin kamp af Novak og defensiven generelt.
Det er det rygterne løber på. Men lad os håbe at det kun er gætterier.Drake skrev:En update på hassan ?
Som ventet en stensikker sejr. Rømer så rigtig god ud, og det gør egentlig at jeg hellere ser forstærkning andetsteds end på højre back. Såfremt intet sælges, så bør vi nøjes med at indhente en kant, og det bør vi kun fordi Rilwan desværre blev ødelagt - virkelig bittert taget hans gode comeback i betragtning.
Sælger vi Sisto, Erik eller måske Pusic, så er det klart at en direkte erstatning skal hentes.
Sælger vi Sisto, Erik eller måske Pusic, så er det klart at en direkte erstatning skal hentes.