Starbucks skrev:
Har du set videooptagelserne fra episoden af Skender? Havde man noget information på de fjolser, alle navn, adresse og billede, så er der masse af videomateriale til at sørger for, at de i femtiden ikke er på et stadion. Læs mit indlæg inden du ligger ord i munden..
Problemet med at fange folk er, at man ikke kan finde frem til, hvem der har gjort hvad. Problemet er ikke, at man ikke ved, hvem folkene på stadion er.
Awaykortet havde gjort absolut ingen forskel i at finde frem til synderne i Skender-episoden.. Du kan enten fortsætte med at spille dum eller indse, at du har udtalt dig om ting, du ikke aner det fjerneste om.
Starbucks skrev:
Jeg skriver intet om, at awaykortet kunne forhindre Skender episoden, men jeg påstår at det vil gøre arbejdet efterfølgende med at finde se skyldige personer meget lettere, og den påstand holder jeg fast i...
Så hold du fast i den. Det er bare en direkte forkert påstand, men du har vist allerede tydeligt bevist, at du ikke går så meget op i, hvordan virkeligheden rent faktisk forholder sig.
Starbucks skrev:
Jeg har ikke hørt om, at der skulle være nogen fans efter skender episoden som har fået videre tiltale, har du? Men det ændre ikke noget ved min grundlæggende præmis..
Nu kommer det sjovt nok ikke på forsiden af alle aviser, hver gang en person får karantæne fra et fodboldstadion. Folk får karantæner hele tiden - også i Brøndby.
Starbucks skrev:
Og jeg vil gerne have afvise, hvilken ikke eksisterende viden og løgne som jeg åbenbart har og forsøger at bilde folk ind, bare fordi jeg er tilhænger af awaykortet og du ikke er?
Alle dine indlæg er bygget på usandheder.
Starbucks skrev:
Ydermere kunne jeg godt tænke mig at høre din løsning på problemet..
Løsningen er dialog. Dialog virker - det ved vi. Man skal ikke mere end 10 år tilbage, før der var et meget større antal voldelige episoder til Superligakampe. Antallet af voldelige episoder er stødt faldende og er i dag lavere end nogensinde før. Dette er et direkte resultat af den dialogorienterede tilgang til problemerne, man har kørt i de seneste år.
Nu vil man i stedet underminere dialogen og i stedet gennemtvinge ligegyldig signalpolitik, som vi på forhånd ved ikke har nogen gavnlig effekt, men derimod har en stor negativ effekt på tilskuertallene.
Men det er så åbenbart forskellen på os to. Jeg er tilhænger af de løsninger, vi ved, der virker(dialog), hvor du er tilhænger af de løsninger, vi ved, der ikke virker(awaykort).