Panathinaikos begynder først på deres liga den 24. august og det kan ikke være andet end en fordel for os.
Jeg tror på det.
Nu skal vi så også passe på at vi ikke undervurderer PanathinaikosRavnen skrev:Det er svære kampe. Men der er en mulighed for at de undervurderer os. Vi har altså et rigtigt godt hold, vi kan blive frygtindgydende at møde hvis de tror det er en walk over...
Ja, Hans Krappe har ret! Klubben spiller (endnu engang) det største opgør i historien. Desværre mest fordi vores succes i de hidtidige "største" opgør jo ikke ligefrem har været imponerende! Som jeg skrev i min vurdering af sidste sæson har FCM mange gange spillet fremragende fodbold og vel egentligt også opnået meget mere end klubbens størrelse, opland m.m. Berettiger til. Men vi har aldrig vundet noget og har endnu aldrig formået at bevise nogen former for klasse når tingene spidser til og kampene vigtige.oros skrev:Hans Krabbe har jo ret, når han siger, at det er de største europæiske kampe, FCM har deltaget i - med tanke på, hvad vi kan opnå!
To hold i CL? Hmm.... Altså, der er jo ingen af dem, der har vist noget i Suppen. Og AaB kan umuligt være ligeså heldige én gang til.
Men tre hold i EL er vel også accepteret?
Ja jeg er faktisk rørende enig, jeg tør simpelthen heller ikke drømme for stort længere, til det er vi blevet skuffede så utroligt mange gange før. Som klub har fcm altid fejlet når de helt vigtige kampe skulle spilles. Både i euro, pokalfinaler og guldkampe har vi aldrig vundet, så denne gang må det gerne være, så klubben kan rykke sig fri af den forbandelse der hviler over klubben. Jeg tror vi har holdet til det denne gang men om de er klar mentalt er jeg meget usikker på, desværre.Mike80 skrev:Ja, Hans Krappe har ret! Klubben spiller (endnu engang) det største opgør i historien. Desværre mest fordi vores succes i de hidtidige "største" opgør jo ikke ligefrem har været imponerende! Som jeg skrev i min vurdering af sidste sæson har FCM mange gange spillet fremragende fodbold og vel egentligt også opnået meget mere end klubbens størrelse, opland m.m. Berettiger til. Men vi har aldrig vundet noget og har endnu aldrig formået at bevise nogen former for klasse når tingene spidser til og kampene vigtige.oros skrev:Hans Krabbe har jo ret, når han siger, at det er de største europæiske kampe, FCM har deltaget i - med tanke på, hvad vi kan opnå!
To hold i CL? Hmm.... Altså, der er jo ingen af dem, der har vist noget i Suppen. Og AaB kan umuligt være ligeså heldige én gang til.
Men tre hold i EL er vel også accepteret?
4 tabte pokalfinaler, 7 missede euro kval, 3 gange tabte "guldkampe" osv.
Panathinaikos er en ok lodtrækning! (Mellemvaren iforhold til de mulige) og vi spiller godt fodbold lige nu. Men jeg "tør" ikke være optimist! Det har jeg været så mange gange før og tror ikke på FCM i store kampe længere indtil Glenn og holdet har bevist den evige snak om vores nye vinderkultur!
Bevis det nu drenge:) vi sukker efter det..
Go kamp. Mike
Også knappe et par Tuborg op i sejrrosen, når vi kvaler til gruppespillet d.28Lupus1999 skrev:Helt enig. Ingen glæde herfra inden de to kampe er afviklet.
Alle de skuffelser må og skal fejes ind under tæppet med en kvalifikation til EL, men det er vigtigt at pointere, at Panathinaikos er et klassehold, på trods af nogle svage sæsoner.
Vi skal toppræstere over to kampe og have de berømte marginaler.
To røde kort til grækerne i første kamp, og en 0-3 sejr ville da noget, der kunne glæde mig.![]()
Vi skal tro på vores eget koncept og Glen skal overbevise gutterne om, at alt er muligt og at chancen er tilstede.Acebone skrev:Jeg vil ikke ligefrem sige, det vil være en skuffelse, hvis vi ikke kvalificerer os til gruppespillet. Det vil klart være en skuffelse for Panathinaikos, hvis de ikke slår os ud.
Findes der nok kamfercreme til at få varmet de 2 herrers muskler op???Spicker skrev:http://tipsbladet.dk/nyhed/europa-leagu ... opa-league
Den her konflikt er virkeligt noget... Ja lort.
Vi har registreret Priske og Ipsen til europa som gardering. De har bare at finde en løsning på det her før næste uge!