Europa League kvalifikation

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Pako

Re: Europa League kvalifikation

Indlæg af Pako »

jeg tror godt vi kan snyde Panathinaikos.
Panathinaikos begynder først på deres liga den 24. august og det kan ikke være andet end en fordel for os.
Jeg tror på det. ;)

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Vigtigt vi skal starte på udebane. Kan vi få uafgjort med derfra, så tror jeg vi kan vinde på Fortet.

Det er svære kampe. Men der er en mulighed for at de undervurderer os. Vi har altså et rigtigt godt hold, vi kan blive frygtindgydende at møde hvis de tror det er en walk over... :twisted:

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Ravnen skrev:Det er svære kampe. Men der er en mulighed for at de undervurderer os. Vi har altså et rigtigt godt hold, vi kan blive frygtindgydende at møde hvis de tror det er en walk over... :twisted:
Nu skal vi så også passe på at vi ikke undervurderer Panathinaikos ;)

De er rigtigt nok ikke ved fortids styrke, men det er stadig et godt hold og ikke mindst en stor mundfuld for os. Vi har muligheder helt sikker, men vi skal spille 2 gode kampe, uden for mange personlige fejl i de bagerste rækker. Kan vi det, har vi også muligheder, for at gå videre over 2 kampe.

Enig i at det er vigtigt at få et godt resultat i første kamp.

Spændende bliver det. :)

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ingen tvivl om at de er store favoritter. Jeg tror ikke vi undervurderer dem, dertil er vi selv for uerfarne europæisk, og har kun 1-0 sejren ude over Manchester City at være stolte over.

Jeg synes nærmere medierne er ved at køre FCK og Aab op til det overdrevne. Mulighed for to danske hold i CL bla bla bla, jeg vil stadig være overrasket hvis blot et af dem kommer videre :)

oros

Indlæg af oros »

Hans Krabbe har jo ret, når han siger, at det er de største europæiske kampe, FCM har deltaget i - med tanke på, hvad vi kan opnå!

To hold i CL? Hmm.... Altså, der er jo ingen af dem, der har vist noget i Suppen. Og AaB kan umuligt være ligeså heldige én gang til.

Men tre hold i EL er vel også accepteret?

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

SønderjyskE's træner har også udtalt at han tror på FCM i Europa league... underforstået: kan man slå SE 1-3 så kan man også slå panathinaikos.?

http://www.bt.dk/superligaen/imponeret- ... opa-league

Mike80

Indlæg af Mike80 »

oros skrev:Hans Krabbe har jo ret, når han siger, at det er de største europæiske kampe, FCM har deltaget i - med tanke på, hvad vi kan opnå!

To hold i CL? Hmm.... Altså, der er jo ingen af dem, der har vist noget i Suppen. Og AaB kan umuligt være ligeså heldige én gang til.

Ja, Hans Krappe har ret! Klubben spiller (endnu engang) det største opgør i historien. Desværre mest fordi vores succes i de hidtidige "største" opgør jo ikke ligefrem har været imponerende! Som jeg skrev i min vurdering af sidste sæson har FCM mange gange spillet fremragende fodbold og vel egentligt også opnået meget mere end klubbens størrelse, opland m.m. Berettiger til. Men vi har aldrig vundet noget og har endnu aldrig formået at bevise nogen former for klasse når tingene spidser til og kampene vigtige.

4 tabte pokalfinaler, 7 missede euro kval, 3 gange tabte "guldkampe" osv.

Panathinaikos er en ok lodtrækning! (Mellemvaren iforhold til de mulige) og vi spiller godt fodbold lige nu. Men jeg "tør" ikke være optimist! Det har jeg været så mange gange før og tror ikke på FCM i store kampe længere indtil Glenn og holdet har bevist den evige snak om vores nye vinderkultur!

Bevis det nu drenge:) vi sukker efter det..

Go kamp. Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

Sniper

Indlæg af Sniper »

Mike80 skrev:
oros skrev:Hans Krabbe har jo ret, når han siger, at det er de største europæiske kampe, FCM har deltaget i - med tanke på, hvad vi kan opnå!

Ja, Hans Krappe har ret! Klubben spiller (endnu engang) det største opgør i historien. Desværre mest fordi vores succes i de hidtidige "største" opgør jo ikke ligefrem har været imponerende! Som jeg skrev i min vurdering af sidste sæson har FCM mange gange spillet fremragende fodbold og vel egentligt også opnået meget mere end klubbens størrelse, opland m.m. Berettiger til. Men vi har aldrig vundet noget og har endnu aldrig formået at bevise nogen former for klasse når tingene spidser til og kampene vigtige.

4 tabte pokalfinaler, 7 missede euro kval, 3 gange tabte "guldkampe" osv.

Panathinaikos er en ok lodtrækning! (Mellemvaren iforhold til de mulige) og vi spiller godt fodbold lige nu. Men jeg "tør" ikke være optimist! Det har jeg været så mange gange før og tror ikke på FCM i store kampe længere indtil Glenn og holdet har bevist den evige snak om vores nye vinderkultur!

Bevis det nu drenge:) vi sukker efter det..

Go kamp. Mike
Ja jeg er faktisk rørende enig, jeg tør simpelthen heller ikke drømme for stort længere, til det er vi blevet skuffede så utroligt mange gange før. Som klub har fcm altid fejlet når de helt vigtige kampe skulle spilles. Både i euro, pokalfinaler og guldkampe har vi aldrig vundet, så denne gang må det gerne være, så klubben kan rykke sig fri af den forbandelse der hviler over klubben. Jeg tror vi har holdet til det denne gang men om de er klar mentalt er jeg meget usikker på, desværre.
Men det kunne være fantastisk endelig at opleve et gruppespil og de ville kunne spille frit, og der mener jeg jo de er bedst ;-)

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Helt enig. Ingen glæde herfra inden de to kampe er afviklet.

Alle de skuffelser må og skal fejes ind under tæppet med en kvalifikation til EL, men det er vigtigt at pointere, at Panathinaikos er et klassehold, på trods af nogle svage sæsoner.

Vi skal toppræstere over to kampe og have de berømte marginaler.

To røde kort til grækerne i første kamp, og en 0-3 sejr ville da noget, der kunne glæde mig. :D :P

DenLange
Geografisk sted: Silkeborg, Jylland

Indlæg af DenLange »

Lupus1999 skrev:Helt enig. Ingen glæde herfra inden de to kampe er afviklet.

Alle de skuffelser må og skal fejes ind under tæppet med en kvalifikation til EL, men det er vigtigt at pointere, at Panathinaikos er et klassehold, på trods af nogle svage sæsoner.

Vi skal toppræstere over to kampe og have de berømte marginaler.

To røde kort til grækerne i første kamp, og en 0-3 sejr ville da noget, der kunne glæde mig. :D :P
Også knappe et par Tuborg op i sejrrosen, når vi kvaler til gruppespillet d.28 ;)

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Jeg vil ikke ligefrem sige, det vil være en skuffelse, hvis vi ikke kvalificerer os til gruppespillet. Det vil klart være en skuffelse for Panathinaikos, hvis de ikke slår os ud.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Acebone skrev:Jeg vil ikke ligefrem sige, det vil være en skuffelse, hvis vi ikke kvalificerer os til gruppespillet. Det vil klart være en skuffelse for Panathinaikos, hvis de ikke slår os ud.
Vi skal tro på vores eget koncept og Glen skal overbevise gutterne om, at alt er muligt og at chancen er tilstede.
Hvor vil det være fedt, hvis vi kvalificerer os. Mener at vi har holdet dertil, hvis alle kan præsterer maximalt over 2 kampe samt, at vi kan undgå skader. Spillerne skal tro på, at mirakler kan ske.

Spicker

Indlæg af Spicker »

http://tipsbladet.dk/nyhed/europa-leagu ... opa-league

Den her konflikt er virkeligt noget... Ja lort.
Vi har registreret Priske og Ipsen til europa som gardering. De har bare at finde en løsning på det her før næste uge!

Kongeren82
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Kongeren82 »

Spicker skrev:http://tipsbladet.dk/nyhed/europa-leagu ... opa-league

Den her konflikt er virkeligt noget... Ja lort.
Vi har registreret Priske og Ipsen til europa som gardering. De har bare at finde en løsning på det her før næste uge!
Findes der nok kamfercreme til at få varmet de 2 herrers muskler op??? :D

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

http://aoh.dk/artikel/konflikt-skrmmer-ikke-fcm

Hmm det bliver et interessant hold.. U17, u19 og gamle mænd (Priske, Ipsen, Kim Kristensen, Frank Kristensen).. Det bliver absolut ikke optimalt...

Besvar