Vi har været mest aggressive og kortene er ok. Ikke så meget at sige til det, syntes jeg ikke.Steffen am skrev:Nogen der har set kortene, om de var korrekt dømt,
og om 0-3 i "kort stillingen" er retvisende?
FCK - FCM
Re: FCK - FCM
Dejligt at se Janssen tilbage på græs 
Hehe berøring i felt og straks er der straffe til FCK. Hold nu werge 
Han havde fat, så kunne sagtens, med rette være dømt, men Vetokele overspiller sit utroligt dårlige skuespil.
Dumt af Corner..
Men ja Werge dum at høre på..
Dumt af Corner..
Men ja Werge dum at høre på..
Sisto klasse idag, intet mindre.
Der skal mere til.
Syntes også udvisningen er tynd, men hey, vi har fået folk smidt ud for mindre denne sæson
DRØMMEkamp af Pione
Syntes også udvisningen er tynd, men hey, vi har fået folk smidt ud for mindre denne sæson
DRØMMEkamp af Pione
Det er så smukt! Det vildeste og smukkeste øjeblik i hele klubhistorien, da den 5-1 basse sejler i kassen. Et episk moment, og en magtdemonstration af absolut topklasse.
12 hele vejen rundt!!!
12 hele vejen rundt!!!
Sagde jo, at det var en triviel kamp. Var der nogen, der tvivlede på det?
Ingen grund til at gøre det sværere end det er
FOR HELVEDE !!!!!!! SÅDAN SKAL DEN BARBERES!!!!
Ingen grund til at gøre det sværere end det er
FOR HELVEDE !!!!!!! SÅDAN SKAL DEN BARBERES!!!!
Kan vi så få Andersson og sly tilbage til truppen, så ser det ganske fornuftig ud
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Har aldrig og kommer nok aldrig til at opleve en så fed kamp igen. Fedt at være fcm'er idag.
Fantastisk kamp og fantastisk resultat! Med undtagelse af de første 6 min var der kun FCM på banen og 5-1 var ikke et mål for lidt..
Plusser til Juelsgaard, sisto og Poulsen! Det jo helt vandvittigt at tænke på vi stadig har Igboun og Andersson til gode med det niveau vi viser idag! Selv Carsten Werge's forudsigelige og enormt trættende fokusering kan ikke tage glæden fra kampen idag:)))
Jeg kommer med en mere dybdegående analyse når euforien har lagt sig!
Mike
Plusser til Juelsgaard, sisto og Poulsen! Det jo helt vandvittigt at tænke på vi stadig har Igboun og Andersson til gode med det niveau vi viser idag! Selv Carsten Werge's forudsigelige og enormt trættende fokusering kan ikke tage glæden fra kampen idag:)))
Jeg kommer med en mere dybdegående analyse når euforien har lagt sig!
Mike
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Everybody hates us we don't care...
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Det var godkendt i dag, drenge
/Cortez
/Cortez