Der har været en enkelt artikel, hvor Erik i sommers kædede sig selv lidt sammen med FCK. Men det var et aftægts job i FCK, efter en lang karriere i udlandet.Eponaj skrev:Den artikel må jeg have overset, har du et link? Vil Sviatchenko RIGTIG GERNE til FCK?jonas386 skrev:og selv Sviatchenko har indrømmet han rigtigt gerne vil til FCK.
I den forbindelse spurgte jeg ham, om der var en lille skabs FCKer i ham. Han forklarede at netop hans udtalelse til bladet, var et ønske om at slutte sin karriere i en klub som FCK, men ikke nødvendigvis at det skulle være FCK.
How ever, smider Københavnerne 25 mil på bordet, så siger jeg da tak, og god rejse til dig Erik. No hard feelings.
Her er et uddrag af artiklen, hvor Erik taler om FCK:
Det var så svært i de første seks kampe i Superligaen. Jeg skulle præstere optimalt, men jeg vidste hele tiden, at jeg måske skulle afsted om lidt. Anne kunne lære et sprog, hun aldrig ellers ville have lært, og jeg kunne komme af sted som 21-årig på en fire-fem år lang kontrakt. Så kunne jeg være taget videre til Tottenham via Dynamo Kijev, eller jeg kunne tage hjem til Danmark som 25-årig, være sikret økonomisk for livet og spille for en klub som FC København.
Her er linket:
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... dlandet-nu
Erik er hedens guld, han er en af nøglerne til mesterskabet, men han er også en af nøglerne ud af den økonomiske modgang vi har været i.