Fcm-Aab
Re: Fcm-Aab
Ja Aab sejler lige nu og vi holder skydetelt. Men scorer ikke og har ikke de marginaler med os.
Grimt sammenstød.. Godt begge er oppe igen.
Grimt sammenstød.. Godt begge er oppe igen.
Kom så det sidste..
Rigtig god anden halvleg syntes jeg.
Pione viser nogle af de ting som han har manglet de sidste 2-3 kampe. Kanon for ham.
Kom så Duncan, spil dig på landsholdet
Rigtig god anden halvleg syntes jeg.
Pione viser nogle af de ting som han har manglet de sidste 2-3 kampe. Kanon for ham.
Kom så Duncan, spil dig på landsholdet
Ja hvis man ikke kan score på de chancer så vinder man ikke.
Aab bedst i første halvleg og kunne godt have været på 2-0.
Men vi kommer godt tilbage og presser Aab helt i bund og burde have lukket kampen der, men kendte desværre ikke vores besøgstid idag.
1-1 vel okay og fair nok.
Lössl nær kostet point i slutningen.
Men vi kommer godt tilbage og presser Aab helt i bund og burde have lukket kampen der, men kendte desværre ikke vores besøgstid idag.
1-1 vel okay og fair nok.
Lössl nær kostet point i slutningen.
-
Badcompany
Synd vi var lidt uheldige med ikke selv at hamre den ind. Men vi var os heldige den anden vej.
Som mange af os spåede, så ville det blive en tæt lige kamp med en stor chance for uafgjort.
Jeg vil sige at det er tilfredsstillende at få 1 point på udebane i Aalborg.
Som mange af os spåede, så ville det blive en tæt lige kamp med en stor chance for uafgjort.
Jeg vil sige at det er tilfredsstillende at få 1 point på udebane i Aalborg.
- FCM Fan nr. 1
Ufatteligt vi ikke scorer mindst 4 mål i den kamp.
Vi producerer ufatteligt mange tilbud. Dog havde AAB også deres.
Synes FCM var det bedste hold på banen i dag, men marginalerne var med AAB og worst-case kunne vi have tabt på en af AABs omstillinger.
Flot kamp igen, synes der var lidt mesterklasse over os i glimt
Vi producerer ufatteligt mange tilbud. Dog havde AAB også deres.
Synes FCM var det bedste hold på banen i dag, men marginalerne var med AAB og worst-case kunne vi have tabt på en af AABs omstillinger.
Flot kamp igen, synes der var lidt mesterklasse over os i glimt
Fcm - Historiens bedste mestre!!!
Rigtig fint med et point. Nu kan vi få skruet ned for al den forstyrrende rekordsnak, og møde et træt Esbjerghold med visheden om, at vi kan vende en kamp.
Men det er nu, det bliver spændende. Kan vi holde gejsten fremadrettet?
- FCM Fan nr. 1
Vi har lige slået klubrekorden, flest kampe i træk hvor vi scorer.. 23..Noe skrev:Rigtig fint med et point. Nu kan vi få skruet ned for al den forstyrrende rekordsnak, og møde et træt Esbjerghold med visheden om, at vi kan vende en kamp.
episk med det selvmål
Fcm - Historiens bedste mestre!!!
Enig.Sylvester skrev:Syntes stadig at Danny spiller som han er skiftet.
Hvis det ikke var fordi at vores bredde er knapt så stor, kunne han vel ligeså godt bare tage til AGF.
Ja kunne være rart at slippe for alt det rekord og mesterskabs snak.Noe skrev:Nu kan vi få skruet ned for al den forstyrrende rekordsnak
Godt rekord/stime snakken kan holde for en tid. Stadig en suveræn sæsonstart og pointet i dag er endnu en god nyhed i den historie selvom det også kunne have været 3 point, eller i princippet også 0 uden selvmålet.
En topholdspræstation, og damn hvor spiller Sisto godt!
Transfervinduet bliver en interessant modstander i komme
nde periode. Jeg håber vi holder hjem og at vi krøller fiskerne sammen efter de forhåbentlig har slidt sig videre i EL:-)
En topholdspræstation, og damn hvor spiller Sisto godt!
Transfervinduet bliver en interessant modstander i komme
nde periode. Jeg håber vi holder hjem og at vi krøller fiskerne sammen efter de forhåbentlig har slidt sig videre i EL:-)
Vi står med to spændende milepæle foran os: transfervinduet og tv-pengene efter 11. runde. Det er altså et kæmpe arbejde der venter Riddersholm i den periode. Der vil være pres fra spillere, der har udlængsel, og en ledelse der skal tro på at der er penge at hente, hvis vi beholder truppen som den ser ud...
Tilykke med dagens kliche!Treco skrev:Ja hvis man ikke kan score på de chancer så vinder man ikke.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
- DenStolteJyde
Det var godt nok også lige ved at gå galt til sidst hvor Lössl ikke lige fik ordentlig fat i bolden.. Det havde været VIRKELIG ærgerligt hvis det havde givet mål...
TV-pengene er også hvad jeg fokuserer på, og i mine øjne var udekampen mod Aab klart den sværeste af de resterende seks kampe, indtil 11. runde er overstået. Så 1 point er ganske fint, og vi har stadig 6 point ned til nærmeste forfølger!Noe skrev:Vi står med to spændende milepæle foran os: transfervinduet og tv-pengene efter 11. runde