FCM Fan nr. 1 skrev:Steffen am skrev:Pinligt for dansk fodbold.
Randers får fejlagtig et mål underkendt i sidste minut.
Lidt specielt Thomasberg får rødt kort for brok, selvom han har ret. Men er vel set før. Spændende om der kommer efterspil, gør nok desværre ikke.
Hvis jeg var Randers fan, ville jeg godt nok være rasende.
Skidt at Danmarks, åbenbart bedste hold, skal have så markant dommerhjælp.
Dommerne er stadig i vinterhi... 4 eklatante fejlkendelser i denne kamp af linjevogteren. Men ok....for Fcm er det vel bedre med FCK videre efter forlængelsen, det kan jo ikke udelukkes vi bliver firer og pokalvinderen ender over os....
Ja for os er det klart bedre med FCK der vinder.
- Hvis får 2. pladsen, får truppen 2 ugers ferie mere (2. runde ELQ i stedet for runde 1.)
- som du nævner, hvis vi kommer i problemer er der en 4. plads der giver adgang til ELQ
- For ligaen og dermed de enkelte hold er det bedst at de bedste hold kommer ud. Større chance for at FCM, BIF og AaB skraber point sammen end hvis Randers bliver byttet ud med en af disse.
At den gik i forlænget og der blev skrabbet lidt kort sammen, kan også være ok.
For retfærdighedens skyld håber jeg dog alligevel at kampen får et efterspil i en eller anden form. At tro at kampen bliver spillet om eller straffe er nok noget nær utopia, men måske i det mindste ophævelse af Thomasbergs udvisning.
Ja, dommerne er godt nok stadig i vinterhi,
Føler godt nok med Randers fansene. De har det ikke nemt for tiden.
TrueWolfMidt skrev:Som jeg ser det, er det simpelthen tyveri, at Rfc ikke får muligheden for straffesparkskonkurrence. Var blevet mindst lige så rasende som Thomasberg, hvis det var min klub som var blevet snydt.
Kan kun tilslutte mig.