ACH - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Sylvester

Re: ACH - FCM

Indlæg af Sylvester »

Er enig med Noe i at jeg har sagt hvad der skal siges i denne debat.

For lige at runde den af, så vil jeg igen undre mig over Glens retorik i dette indlæg. http://kanalsport.dk/fodbold/fc-midtjylland

Nu er det pludselig stærkt vi ikke er under stregen :roll: Hvis Glen mangler folk til at klappe ham på skulderen, er jeg da sikker på at Hekler står parat ;)

Jeg er bekymret hvis kommunikationen er den samme internt, hvor konsensus så åbenbart er blevet til at det har været et stærkt efterår og det har været ude af vores hænder at levere bedre. Den holdning er ikke bare uheldig og komisk, den er decideret farlig for klubbens fremtid..

Gad vide hvad en psykolog vil få ud af den? For mig virker han bare selvfed og bortforklarende..

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Hekler skrev:
Noe skrev: Der er brug for FCM-kritiske debattører herinde.
De eneste der har brug for det er journalisterne på folkebladet når de bruger citater herfra som udgangspunkt for at skyde på personer i klubben.
Det tog dig ikke lang tid om falde ned fra den pedestal du ellers besteg for nogle få dage siden, hva?

Stram op..

Starbucks

Indlæg af Starbucks »

Hekler skrev:
Starbucks skrev:
Hvilket belæg har du for den påstand?
Jeg læser avisen.
Du er simpelthen en verdensmand Hekler! Intet mindre!
Hekler skrev:
Nej uenighed er ikke kritik.
Der kræves at man formulerer et argument eller en diskurs.
Min pointe er netop at folk ikke ved hvordan man debatterer.
Det er et rent formelt. Hvordan opbygges et argument??

Det er ikke interessant hvad folk mener kun hvorfor de mener det.
Hekler skrev:
Spørgsmålet er vel om vi skal finde os i at, eller nøjes med, at folk smider om sig med usaglige påstande? Giver det mening at have et debat forum uden folk der debatterer?

Endnu vigtigere, hvad er det for en verden som vi lever i hvor folk lære at meninger har værdi???

jeg plæderer ikke for at hver eneste indlæg skal være en mindre afhandling. Jeg skal være den første til at indrømme total mangel på seriøsitet hvad angår debatten til tider.Men der er forskal på at smide onliners og dumsmarte kommentarer og så at kende forskel på det og så debat.

VI må bare et eller andet sted indrømme overfor os selv, at hvis ikke vi kræver lidt af hinanden så bliver et hele bare ligegyldigt og meningsløste til sidst.

Besvar