Agf - Fcm

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Noerum

Re: Agf - Fcm

Indlæg af Noerum »

Vi er jo bare ikke bedre? Lad os nu være realistiske og erkende det nok bliver en kedeligt midtersæson.

Så må vi håbe på Viborg rykker op!!!!

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Syntes også det er bekymrende meget tilfredshed at spore med en kamp hvor der ret beset ikke var megen fremgang at spore og hvor vi igen sejlede rundt i forsvaret og havde massive problemer med spillet.

Glen, Sviatchenko og Danny http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID= har måske i virkeligheden bare erkendt at holdet ikke er til mere? Ellers har man måske bare beskedne forventninger til egne evner og vilje :roll:

2 runder før udbetalingen af tv-penge er vi nu presset maksimalt, der skal 2 sejre til mod BIF og SønderjyskE hvis vi ikke skal se endnu en af de sædvanlige nedjusteringer. Og så bliver der ihvertfald ikke mulighed for at finde de ekstra spillere holdet skriger desperat efter :(

Konsulen

Indlæg af Konsulen »

Jeg undrer mig meget over, at ingen kritiserer Juelsgaard. Når hans offensive spil ikke fungerer (som i dag), udstilles hans defensive mangler totalt. Manden er back, og dermed er hans primære opgave at forsvare, men da han har åbenlyse placeringsevner, som gang på gang efterlader ham langt fra sin direkte modstander, er han i mine øjne en væsentlig årsag til, at vores midterforsvar ofte bliver sat under pres. Jeg villeønske, at Juelsgaard mere ville spille som FCM har brug for, fremfor hvordan Morten Olsen gerne vil se ham spille.

- og så ville jeg gerne se vores afrikanere forsøge at aflevere til andre end hinanden, men det er jo Glen's opgave....

FCMReal

Indlæg af FCMReal »

Konsulen skrev:Jeg undrer mig meget over, at ingen kritiserer Juelsgaard. Når hans offensive spil ikke fungerer (som i dag), udstilles hans defensive mangler totalt. Manden er back, og dermed er hans primære opgave at forsvare, men da han har åbenlyse placeringsevner, som gang på gang efterlader ham langt fra sin direkte modstander, er han i mine øjne en væsentlig årsag til, at vores midterforsvar ofte bliver sat under pres. Jeg villeønske, at Juelsgaard mere ville spille som FCM har brug for, fremfor hvordan Morten Olsen gerne vil se ham spille.

- og så ville jeg gerne se vores afrikanere forsøge at aflevere til andre end hinanden, men det er jo Glen's opgave....
Bestemt ikke nogen god kamp af juelsgaard, men heller ikke Izuanna kan se sig fri for ansvar ved 1-0 målet.

Hvad hjælper det ? Juelsgaard ved at han er sikre starter i næste kamp.

Jeg frygter at Glen er kørt fast, han vedbliver at køre i den samme gænge, han formår ikke i kampens hede at ændre strategi, han vedbliver at køre med det samme midtforsvar, som bestemt godt kunne retfærdiggøre at blive sat på bænken.

Holdet mangler gnist og motivation.

mnm123

Indlæg af mnm123 »

det der er mest underligt i min verden, er at vi som udehold begår stadig de samme fejl gang på gang.
Glenn udtalte allerede tilbage i tiden som Kuhns hjælpe træner at vi ville komme til at se et mere defensiv og betænksom Fcm hold når vi er på udebane, det er da gået total fløjten i mange kampe her i efteråret. Vi står langt fra hinanden i kæderne, vi følger ike vores mand ved overløb, vi skaber ingen chancer, for ikke sat vores angriber i scene, der er meget at ta fat på, men hvad har de laver i landsholds pausen? totalt glemt aftalerne eller spiller man bare for at andre klubber skal få øje på en for vores 4 salgsemener, Hassan,Sly,Erik,Izunna spiller langt under niveau pt.

Bwglad

Indlæg af Bwglad »

FCMReal skrev:Han må erkende at det er på tide til ændring i midtforsvaret. Izunna ligner en skygge af sig selv.
Jeg er også meget skuffet, og på en måde er jeg enig i dig med at der måske skulle ske ændringer. Jeg er dog af den opfattelse at det ikke hjælper at rotere endnu mere, derimod mangler vi bare at kunne stille med samme hold et par kampe i træk for at få mere kontinuitet i spillet.

Hvem vil du så mene skulle erstatte Bak og Svia? Jeg mener jo ikke vi har nogle naturlige afløsere, som vel at mærke kan gå ind og gøre det bedre.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Er jeg den eneste som syntes der skete noget positivt fremadrettet, efter vi lavede 3 udskiftninger ? Det var første gang jeg så Noah spille og syntes egentlig at hans præstation er godkendt, hvad syntes i ?

Besvar