Økonomien
Re: Økonomien
I den nyeste udgave af Fodbold FMs podcast, omtales økonomien i bla.a. FCM.
Conte/Nestor skalaens redaktør, Martin Lykkegaard Krat(økonom), omtaler situationen.
Conte/Nestor skalaens redaktør, Martin Lykkegaard Krat(økonom), omtaler situationen.
Link?levis skrev:I den nyeste udgave af Fodbold FMs podcast, omtales økonomien i bla.a. FCM.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
/Hekler
http://arkiv.radio24syv.dk/video/712812 ... -40-2012-1Hekler skrev:Link?levis skrev:I den nyeste udgave af Fodbold FMs podcast, omtales økonomien i bla.a. FCM.
start ved 19,20.
/Hekler
/Hekler
En stor trusel for vores økonomi er at vores nuværende placering samt vores spilleres præstationer i denne sæson gør ikke lige frem deres markedsværdi mer vær. Spiller agent Allan Bak mener at hvis man havde 50 mill. som mål for de fire største muligheder de 3 sorte og Erik mener han de er tæt pådet halve i dag.
Det var sgu da en ualmindelig nedladende måde, at omtale tre spillere på.... Ved du ikke hvem de er, eller er navnene for svære at stave...?mnm123 skrev:En stor trusel for vores økonomi er at vores nuværende placering samt vores spilleres præstationer i denne sæson gør ikke lige frem deres markedsværdi mer vær. Spiller agent Allan Bak mener at hvis man havde 50 mill. som mål for de fire største muligheder de 3 sorte og Erik mener han de er tæt pådet halve i dag.
Der er jeg egentlig ret enig. Sly, Izzu og Rilwan tager ikke lang tid at skrive...PH1978 skrev:Det var sgu da en ualmindelig nedladende måde, at omtale tre spillere på.... Ved du ikke hvem de er, eller er navnene for svære at stave...?mnm123 skrev:En stor trusel for vores økonomi er at vores nuværende placering samt vores spilleres præstationer i denne sæson gør ikke lige frem deres markedsværdi mer vær. Spiller agent Allan Bak mener at hvis man havde 50 mill. som mål for de fire største muligheder de 3 sorte og Erik mener han de er tæt pådet halve i dag.
I den udsendelse kommer det hele frem, dårligt forsvar, FCM virker ikke som et hold, der bliver sat spørgsmålstegn ved Riddersholm, og om "familieforholdet Riddershold/Steinlein fra akademiet",Hekler skrev:http://arkiv.radio24syv.dk/video/712812 ... -40-2012-1Hekler skrev:Link?levis skrev:I den nyeste udgave af Fodbold FMs podcast, omtales økonomien i bla.a. FCM.
start ved 19,20.
Der er efterhånden mange
Så i den næste kamp har en Riddersholm en del han skal svine
En professionel træner går ikke ud og sviner en del af sine fans, fans som tv og internet medier er afhængige af og hvor en del af sponsorkronerne kommer fra.
undskylder for det er ikke ment på den måde, men hvad så når Steinlein og Glen omtaler dem som sorte perler?PH1978 skrev:Det var sgu da en ualmindelig nedladende måde, at omtale tre spillere på.... Ved du ikke hvem de er, eller er navnene for svære at stave...?mnm123 skrev:En stor trusel for vores økonomi er at vores nuværende placering samt vores spilleres præstationer i denne sæson gør ikke lige frem deres markedsværdi mer vær. Spiller agent Allan Bak mener at hvis man havde 50 mill. som mål for de fire største muligheder de 3 sorte og Erik mener han de er tæt pådet halve i dag.
Jeg har fandeme aldrig hørt dem omtale vores afrikanere som sorte perler og hvis det var tilfældet ville jeg sgu være lige så fortørnet over det..mnm123 skrev:undskylder for det er ikke ment på den måde, men hvad så når Steinlein og Glen omtaler dem som sorte perler?PH1978 skrev:Det var sgu da en ualmindelig nedladende måde, at omtale tre spillere på.... Ved du ikke hvem de er, eller er navnene for svære at stave...?mnm123 skrev:En stor trusel for vores økonomi er at vores nuværende placering samt vores spilleres præstationer i denne sæson gør ikke lige frem deres markedsværdi mer vær. Spiller agent Allan Bak mener at hvis man havde 50 mill. som mål for de fire største muligheder de 3 sorte og Erik mener han de er tæt pådet halve i dag.
Jeg tror vist nok, at det danske politi i 2008 fik sat ordet perle i bad-standing i forbindelse med racisme..
De er jo sorte? Ligesom Mads Albæk er hvid? Kom nu videre..
Starbucks, jeg kan sagtens følge din tankegang, men man er da nødt til at være lidt nuanceret i sin læsning af de anvendt ord, og kan så i dette tilfælde konstatere, at Afrikanske perler måske havde været mere på sin plads at anvende.Med hensyn til tidens korrekte tone. Men meningen er garanteret den samme.
Jeg er af den årgang hvor lille Per sang: Jeg har set en rigtig negermand, og han var så sort i hovedet som en tjærespand.
Denne sang er i dag fuldstændig politisk ukorrekt, men ikke desto mindre er Steinlein og undertegnede vokset op med at sådan hed det, og det kan være svært at lave om på sine vaner.
Jeg er overbevist om at Sorte Perler, er et superlativ.
Så lad os nu som Noerum skriver komme videre.
Jeg er af den årgang hvor lille Per sang: Jeg har set en rigtig negermand, og han var så sort i hovedet som en tjærespand.
Denne sang er i dag fuldstændig politisk ukorrekt, men ikke desto mindre er Steinlein og undertegnede vokset op med at sådan hed det, og det kan være svært at lave om på sine vaner.
Jeg er overbevist om at Sorte Perler, er et superlativ.
Så lad os nu som Noerum skriver komme videre.
Jeg har kun en ting at sige, og det kan godt være den er lidt inside....
"Claus, du er jo en Neger!" - Razak Pimpong
"Claus, du er jo en Neger!" - Razak Pimpong
/Hekler
/Hekler
Jeg kan se at Steinlein igen er ude at afvise at en konkurs er på trapperne. Samtidigt siger han dog, at en man arbejder på en redning. Altså ikke at vi er reddet, men at der skal ske et eller andet for at det kan lykkes
Hvad er folks fornemmelse omkring det her, er en konkurs kun få måneder/uger/dage væk?
Hvad er folks fornemmelse omkring det her, er en konkurs kun få måneder/uger/dage væk?
Konkurs bliver der intet af foreløbig.
Men får vi ikke penge i kassen inden sommer, dvs. store spillersalg eller kapitaltilførelse, så er vi helt sikkert under DBUs kapitalkrav, og så kan vi ikke skrive nye kontrakter. - Det er en situation der er helt uholdbar. Uden kontrakttilladelse, så falder akademi og superligatruppen fra hinanden...
Der SKAL penge i kassen.
Vi har for store forpligtelser på løn, gæld og nu et akademi i Indien der skal finansieres, til at kunne klare det uden et (eller flere) spillersalg, eller en kapitaltilførelse.
Men får vi ikke penge i kassen inden sommer, dvs. store spillersalg eller kapitaltilførelse, så er vi helt sikkert under DBUs kapitalkrav, og så kan vi ikke skrive nye kontrakter. - Det er en situation der er helt uholdbar. Uden kontrakttilladelse, så falder akademi og superligatruppen fra hinanden...
Der SKAL penge i kassen.
Vi har for store forpligtelser på løn, gæld og nu et akademi i Indien der skal finansieres, til at kunne klare det uden et (eller flere) spillersalg, eller en kapitaltilførelse.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 852175.ece
Vi skulle efter sigende tabe i nærheden af 100.000 om dagen, for tiden.
Om det er 100.000 eller noget EB pynter på ved jeg ikke, men det ser altså ikke ret godt ud generelt i vores elskede klub
Vi skulle efter sigende tabe i nærheden af 100.000 om dagen, for tiden.
Om det er 100.000 eller noget EB pynter på ved jeg ikke, men det ser altså ikke ret godt ud generelt i vores elskede klub