Økonomien

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
levis

Re: Økonomien

Indlæg af levis »

I den nyeste udgave af Fodbold FMs podcast, omtales økonomien i bla.a. FCM.
Conte/Nestor skalaens redaktør, Martin Lykkegaard Krat(økonom), omtaler situationen.

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

levis skrev:I den nyeste udgave af Fodbold FMs podcast, omtales økonomien i bla.a. FCM.
Conte/Nestor skalaens redaktør, Martin Lykkegaard Krat(økonom), omtaler situationen.
Link?
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Hekler skrev:
levis skrev:I den nyeste udgave af Fodbold FMs podcast, omtales økonomien i bla.a. FCM.
Link?
http://arkiv.radio24syv.dk/video/712812 ... -40-2012-1
start ved 19,20.
/Hekler

mnm123

Indlæg af mnm123 »

En stor trusel for vores økonomi er at vores nuværende placering samt vores spilleres præstationer i denne sæson gør ikke lige frem deres markedsværdi mer vær. Spiller agent Allan Bak mener at hvis man havde 50 mill. som mål for de fire største muligheder de 3 sorte og Erik mener han de er tæt pådet halve i dag.

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

mnm123 skrev:En stor trusel for vores økonomi er at vores nuværende placering samt vores spilleres præstationer i denne sæson gør ikke lige frem deres markedsværdi mer vær. Spiller agent Allan Bak mener at hvis man havde 50 mill. som mål for de fire største muligheder de 3 sorte og Erik mener han de er tæt pådet halve i dag.
Det var sgu da en ualmindelig nedladende måde, at omtale tre spillere på.... Ved du ikke hvem de er, eller er navnene for svære at stave...?

Starbucks

Indlæg af Starbucks »

PH1978 skrev:
mnm123 skrev:En stor trusel for vores økonomi er at vores nuværende placering samt vores spilleres præstationer i denne sæson gør ikke lige frem deres markedsværdi mer vær. Spiller agent Allan Bak mener at hvis man havde 50 mill. som mål for de fire største muligheder de 3 sorte og Erik mener han de er tæt pådet halve i dag.
Det var sgu da en ualmindelig nedladende måde, at omtale tre spillere på.... Ved du ikke hvem de er, eller er navnene for svære at stave...?
Der er jeg egentlig ret enig. Sly, Izzu og Rilwan tager ikke lang tid at skrive...

FCMReal

Indlæg af FCMReal »

Hekler skrev:
Hekler skrev:
Link?
http://arkiv.radio24syv.dk/video/712812 ... -40-2012-1
start ved 19,20.
I den udsendelse kommer det hele frem, dårligt forsvar, FCM virker ikke som et hold, der bliver sat spørgsmålstegn ved Riddersholm, og om "familieforholdet Riddershold/Steinlein fra akademiet",

Der er efterhånden mange :lol: FCM fans der kritiserer holdet via internet, så var der Hessel der kom med en bredside af samme skuffe, bl.a. med at akademiet havde overtaget FCM og er en stor familie, Rune der siger top 5 budget, og så de her journalister, som egentlig kommer med samme kritik som nogle herfra er kommet med i et stykke tid.

Så i den næste kamp har en Riddersholm en del han skal svine :lol:

En professionel træner går ikke ud og sviner en del af sine fans, fans som tv og internet medier er afhængige af og hvor en del af sponsorkronerne kommer fra.

mnm123

Indlæg af mnm123 »

PH1978 skrev:
undskylder for det er ikke ment på den måde, men hvad så når Steinlein og Glen omtaler dem som sorte perler?

Starbucks

Indlæg af Starbucks »

mnm123 skrev:
PH1978 skrev:
undskylder for det er ikke ment på den måde, men hvad så når Steinlein og Glen omtaler dem som sorte perler?
Jeg har fandeme aldrig hørt dem omtale vores afrikanere som sorte perler og hvis det var tilfældet ville jeg sgu være lige så fortørnet over det..

Jeg tror vist nok, at det danske politi i 2008 fik sat ordet perle i bad-standing i forbindelse med racisme..

Noerum

Indlæg af Noerum »

De er jo sorte? Ligesom Mads Albæk er hvid? Kom nu videre..

ArneR

Indlæg af ArneR »

Starbucks, jeg kan sagtens følge din tankegang, men man er da nødt til at være lidt nuanceret i sin læsning af de anvendt ord, og kan så i dette tilfælde konstatere, at Afrikanske perler måske havde været mere på sin plads at anvende.Med hensyn til tidens korrekte tone. Men meningen er garanteret den samme.
Jeg er af den årgang hvor lille Per sang: Jeg har set en rigtig negermand, og han var så sort i hovedet som en tjærespand.
Denne sang er i dag fuldstændig politisk ukorrekt, men ikke desto mindre er Steinlein og undertegnede vokset op med at sådan hed det, og det kan være svært at lave om på sine vaner.
Jeg er overbevist om at Sorte Perler, er et superlativ.
Så lad os nu som Noerum skriver komme videre. :D

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Jeg har kun en ting at sige, og det kan godt være den er lidt inside....

"Claus, du er jo en Neger!" - Razak Pimpong
/Hekler

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Jeg kan se at Steinlein igen er ude at afvise at en konkurs er på trapperne. Samtidigt siger han dog, at en man arbejder på en redning. Altså ikke at vi er reddet, men at der skal ske et eller andet for at det kan lykkes :(

Hvad er folks fornemmelse omkring det her, er en konkurs kun få måneder/uger/dage væk?

FCMhenrik

Indlæg af FCMhenrik »

Konkurs bliver der intet af foreløbig.
Men får vi ikke penge i kassen inden sommer, dvs. store spillersalg eller kapitaltilførelse, så er vi helt sikkert under DBUs kapitalkrav, og så kan vi ikke skrive nye kontrakter. - Det er en situation der er helt uholdbar. Uden kontrakttilladelse, så falder akademi og superligatruppen fra hinanden...

Der SKAL penge i kassen.

Vi har for store forpligtelser på løn, gæld og nu et akademi i Indien der skal finansieres, til at kunne klare det uden et (eller flere) spillersalg, eller en kapitaltilførelse.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 852175.ece

Vi skulle efter sigende tabe i nærheden af 100.000 om dagen, for tiden.

Om det er 100.000 eller noget EB pynter på ved jeg ikke, men det ser altså ikke ret godt ud generelt i vores elskede klub :cry:

Besvar