Vit. Guimaraes - FCM?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Re: Vit. Guimaraes - FCM?

Indlæg af AlwaysFCM »

jonas386 skrev:Ren off-topic.

Selvom jeg ikke er fan af midtjylland, så hepper jeg stadig på de danske hold i Europa, så jeg vil lige høre hvor man kan se aftenens kamp. Kan ikke umiddelbart finde noget selv.

Også vil jeg bare ønske held og lykke :)
MCH ARENA.

Og for en aab'er og de fcm-tilhængere der desværre ikke kommer ud og støtter holdet, kan kampen ses på tv2 sport.
FC Midtjylland

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

På min billet står række 0 og sæde 0, det vil med andre ord sige der er fri placering på Nordea på trods af siddepladser.. Nu plejer jeg ikke at sidde ned alligevel.. :D

Er det korrekt?

David

Indlæg af David »

Lupus1999 skrev:På min billet står række 0 og sæde 0, det vil med andre ord sige der er fri placering på Nordea på trods af siddepladser.. Nu plejer jeg ikke at sidde ned alligevel.. :D

Er det korrekt?

jeps:-) Men der skal nok være en masse tosser der råber "sæt jer ned"

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

David skrev: jeps:-) Men der skal nok være en masse tosser der råber "sæt jer ned"
Som egentlig skal luk r.... alligevel, eftersom FCM påpeger man selvfølgelig gerne må stå op alligevel :)

http://www.fcm.dk/index.php?ID=45&nyhed ... laes_nyhed
FCM opfordrer fans på Nordea-tribunen til at behandle sæderne pænt, men der er ABSOLUT INGEN KRAV OM, AT MAN SKAL SIDDE NED. TVÆRTIMOD.
Nu var det jo selvfølgelig mod SIF, men mon ikke de mener det samme i de internationale kampe.
FC Midtjylland

ArneR

Indlæg af ArneR »

WBW skrev:
Casper skrev:
corny48 skrev:jeg tænke på.....er kamp i aften et alkohol fri kamp i stadion ???
;)
Ja. Det er det ved alle EL kampe.
Officielt ja, men bliver ikke overholdt.
Bare lige for at fortælle hvor dobbeltmoralsk de er.(UEFA)

Under U21 EM var der lys Carlsberg i hanerne på stadion, og fy for satan hvor det smagte. Gennem min arbejdsplads, som var officiel partner under EM, var jeg så heldig at komme i loungen til semifinalen. Der var der ingen problemer med at få både hvidvin, og rødvin, samt Carlsberg Export, med 5,7% alkohol. Moral er godt, og dobbelt moral er dobbelt så godt.
Men i den sidste ende kan vi vel takke Engelske Hooligans for det, da det er deres opførsel, der har fået UEFA til at bandlyse stærk øl til UEFA kampe.

Brugeravatar
Gizmo aka Jeff
Geografisk sted: DK-7100 Vejle

Indlæg af Gizmo aka Jeff »

Har lige snakket med Søren Dal fra FCM og folk som kommer til åbent hus i BW-loungen, skal være klar over at de IKKE må tage øl som er købt hos BW med ind på stadion. Den samme regel som også var til sidste europa league kamp mod TNS.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797

Brugeravatar
Gizmo aka Jeff
Geografisk sted: DK-7100 Vejle

Indlæg af Gizmo aka Jeff »

Har endvidere lige fået afvide at der er 80 stk billetter til aftenens kamp som er gratis. Disse 80 billetter gives væk efter først til mølle princippet. Så kom ud af sofaen og kom ud i loungen nu her. Folk er ved at dukke op.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797

Brugeravatar
b
Geografisk sted: 7000

Indlæg af b »

Kasper fortsat på mål, ipsa erstatter Møller:(, Izunna ind for salami og Jude får genvalg.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

frygter altid det værste når Ipsa spiller på banen. :lol: Men lad os få et godt resultat med til returen.

Brugeravatar
b

Indlæg af b »

Godt kæmpet og udemærket resultat - fantastisk med et clean sheet!

Indtil videre er det da FCM og OB der har gjort DK mest ære i Europa her i efteråret.

Tillykke til gode gamle Ove Hansen, han havde det åbenbart ikke kun i munden, da han provokerede BIF op til aftenens kamp :)

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

ArneR skrev:Gennem min arbejdsplads, som var officiel partner under EM, var jeg så heldig at komme i loungen til semifinalen. Der var der ingen problemer med at få både hvidvin, og rødvin, samt Carlsberg Export, med 5,7% alkohol. Moral er godt, og dobbelt moral er dobbelt så godt.
Men kunne du også få det med ud på tribunen? Der må godt serveres normal øl i loungen, men det må ikke tages ud på tribunen. Sådan har det i hvert fald været til de UEFA-kampe jeg har været med til.

Coach

Indlæg af Coach »

Ok kamp - og ok resultat.

Et par betragtninger:

Albæk spiller en rigtig fornuftig 1. halvleg med gode prøver på sin teknik og med fornyet selvtillid.

Kolja ligner i store træk sig selv og tager fint ansvar, han skal lige trimmes lidt, og så skal han nok blive en sikker skanse på backen.

Vores nigerianere kommer fysisk til kort i dag, og selv Sly, som ellers nok plejer at kunne holde bolden tæt og modstanderen væk, virker lidt opgivende - og mangler redskaberne til at låse portugisernes forsvar op.

Jakob Poulsen dirigerer fint, men bliver aldrig sat i scene som den kreatør han er.

Kasper Jensen virker hæmmet i dag. Agerer lidt nervøst, vælger halv-vovede løsninger og ubeslutsom i sine indgreb ved standardsituationer.

Ipsa - løser egentlig mange ting fint, men spiller med en risiko i sit spil som talentet ikke står mål med. Og det er skidt både for spiller og holdet, at der skal gå et sug igennem stadion, når han får isoleret sig selv og gjort ufarlige situationer farlige.

Juelsgaard spiller sgu en rigtig fin kamp og laver vel stort ikke meget galt i løbet af de 90 min.

Hr. Riddersholm venter for længe med at skifte ind, men brillerer til gengæld med blazerjakke med moderigtige lapper på albuerne... Miraklerners tid er ikke forbi.

Just my two cents...

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Coach skrev:Hr. Riddersholm venter for længe med at skifte ind
Ja det der, det forstår jeg sgu heller ikke. Det virkede til at Glen var ved at gentage fadæsen fra pokalfinalen, hvor FCNs indskiftere vandt kampen for dem, mens Glen havde travlt med at gemme vores indskiftninger til den forlængede spilletid..... Hvorfor får man ikke nogle friske spillere på banen? Er vores alternativer på bænken så ringe, at de ikke kan gøre det lige så godt, som spillere, der har knoklet rundt i 75-80 min? Så har vi sgu et problem med bredden i truppen. At vi venter til det 86. minut med anden indskiftning og slet ikke foretager den 3. stiller jeg mig uforstående overfor. Det minder lidt om Bruce Rioch i hans gloværdige AaB-tid, hvor han demonstrativt undlod at skifte ud, selvom hans spillere var kørt helt døde, for at vise, at han ikke mente truppen var bred nok.

Udover det, så synes jeg det positive i kampen var, at vi holdt nullet og især i 2. halvleg fik lukket helt ned for deres offensiv. 0-0 er bestemt et brugbart resultat, og jeg undrer mig lidt over at pressen nærmest virker forundret over, at der er tilfredshed i FCM med resultatet. Det er som om, at de forventede, vi skulle køre portugiserne over.

På den negative side, så smed vi igen-igen en række dødboldsituationer væk. Jeg mindes et hjørnespark i 2. halvleg fra Jakob Poulsen samt en frisparksmulighed fra Julle, der begge ryger direkte til den nærmeste portugiser, uden nogen som helst mulighed for at blive farlige. I kampe som denne får vi måske 3-5 dødboldsmuligheder, og det er vigtigt, at de bliver udnyttet optimalt - så duer det altså ikke, at vi ikke kan finde ud af, at 'serve' ordentligt. Men vi indkasserede dog ingen mål på dødbolde i denne kamp, selvom det var tæt på et par gange, hvor portugiserne kom højest på indlæg mv. Sæsonstatistikken hedder stadig 0-4 på dødbolde.

Brugeravatar
b

Indlæg af b »

Kent skrev:På den negative side, så smed vi igen-igen en række dødboldsituationer væk. Jeg mindes et hjørnespark i 2. halvleg fra Jakob Poulsen samt en frisparksmulighed fra Julle, der begge ryger direkte til den nærmeste portugiser, uden nogen som helst mulighed for at blive farlige. I kampe som denne får vi måske 3-5 dødboldsmuligheder, og det er vigtigt, at de bliver udnyttet optimalt - så duer det altså ikke, at vi ikke kan finde ud af, at 'serve' ordentligt. Men vi indkasserede dog ingen mål på dødbolde i denne kamp, selvom det var tæt på et par gange, hvor portugiserne kom højest på indlæg mv. Sæsonstatistikken hedder stadig 0-4 på dødbolde.
Ja føj de dødbolde er til at få dårlige nerver af, lige så farlig det er i vores ende hver gang, lige så ufarlig føler jeg det er i den rigtige ende af banen.
Hjørnespark og frispark på vores banehalvdel svarer jo næsten til en dødbold lige uden for feltet.

Frygter godt nok for det Nordjyske Luftwaffe (Wähler, Lasse Nielsen, Kenneth Emil, Augu, Helenius og Curth) i næste Superligakamp... Kombineret med Due's dødbolde og vores forsvar, så får man ikke den bedste cocktail med sort/røde briller.

Coach

Indlæg af Coach »

Stort set enig. Én ting er at være overmatchede i eget felt, noget andet er at være så ideforladte på vores egne standardsituationer.

Jeg mener, det er på allerførste hjørne, hvor vi spiller den kort og tilbage til Jakob, men hvor vi ikke får fuldt op overhovedet. Og der er mindst to frisparksepisoder, hvor vi også spiller den kort, efter at have trukket alle folk med frem i feltet. Fair nok, at vi har respekt for Shaquille O'Niel og co. i det portugisiske forsvar - men det er vel også noget, som hedder andenbolde og godt gammeldags held og almen chancesøgning, specielt når nu vi ikke havde midlerne til at kombinere os frem til chancer igennem det etablerede angrebsspil.

Det være sagt, så glæder jeg mig også over det ene af nullerne, men er bekymret for at portugiserne har et gear mere, som vi først ser i returen. De var meget tilfredse med en målløs affære, hvilket ikke mindst bliver skræmmende tydeligt, da de allerede begynder at trække tiden i det 54. minut.

Besvar