Fcm-Silkeborg

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Ravnen

Re: Fcm-Silkeborg

Indlæg af Ravnen »

Jeg tror det er ved tid at sætte Sivebæk op som offensiv kant igen, han har en utrolig speed, og en masse frisk gåpåmod i sit spil. Det er et sats at bruge ham som back, men hvem ved, måske lurer der et gennembrud på pladsen i fremtiden, han er jo stadig en ung spiller som kan lære meget endnu.

Det røde kort ødelagde vores taktik, vi dominerede stadig, men offensiven var ramt af at Janssen lå alene fremme. Der kommer heldigvis flere kampe, jeg synes vi har et godt hold som også viser vilje og gejst.

Brugeravatar
Mini Bager

Re: Fcm-Silkeborg

Indlæg af Mini Bager »

Nu har jeg kun set Onside.dk's højdepunkter fra kampen igår. Der ligner det en meget hård dom, der falder til Ipsa. Det ligner en reel kamp om bolden, som ingen af dem har kontrol over. Det er en hård skæbne.

Mht. Siv mener jeg han spiller en rigtig fin kamp offensivt. Defensivt er det en helt anden sag.

Efter jeg har set højdepunkterne fra kampen, undrer det mig at Albæk ikke engang gider forsøge, at forhindre 1-1 målet. Han løber fint på tværs, men han blev åbenbart bange for at blive beskidt. Forsøg dog i det mindste, at blokere.

Rilwan, Sylvester og Salami spiller fremragende. Bare en skam man er nødt til at trække Sly ned på midtbanen.

Jannsen var bestemt ikke heldig. Han manglede utvivlsomt Sly ved siden af sig det meste af kampen. Men han kunne vel godt lige prikke en enkelt i kassen.

Glenn...... hvorfor hulen tager du Jannsen ud og sætter Borring ind???? Det er skidt. Bagud 2-1 på hjemmebane satser man. Hellere tabe 3-1 og har forsøgt noget, end at tabe 2-1 og ikke gøre noget.

Kasper Jensen virkede meget usikker i sine indgreb og havde et par skovture der ville være Raska værdig. Lössl tilbage tak.

Jakob Poulsen bliver bedre og bedre. Det er vigtigt. Og Julle er jo bare en vigtig mand. Kanon kamp i begge ender af ham.

Er stadig ikke den store fan af Bak. Han er alt for flyvsk i sin spillestil. Han laver altså mindst lige så mange fejl som Siv.

Holdopstilling næste gang: Lössl, Julle, Bak, Bøge (hvis han kommer over sin skade), ?Kolja?, Salami, Poulsen, Rilwan, Danny, Sly og "the Dutch international" Jannsen.

Besvar