FC Midtjylland - Randers FC

Om FC Midtjylland og Black Wolves
ArneR

Re: FC Midtjylland - Randers FC

Indlæg af ArneR »

Citat start @ ArneR

Skal man være total blind fordi man har en anden opfattelse end dig?

Og hvordan kan du være SÅ skråsikker på at han når det niveau som du hævder?

Jeg håber dog ligesom dig at han vitterligt når det, og jeg er klar til ALLE de pokalfinaler vi måtte kunne spille os i fremover :-) Citat slut

974
Nej, man skal ikke være blind, men overdrivelse fremmer forståelsen. :D Vi må se om et års tid hvem der fik ret. Du må holde mig op på min udtalelse, jeg er sgu blevet for gammel til at huske det. Men måske hvis jeg får ret, kan stå og sige hvad sagde jeg. :D :D

Gubbi77

Indlæg af Gubbi77 »

ArneR skrev:
Gubbi77 skrev:
Midtgaard skrev:For helvede Borring! Den skulle have været i kassen den sidste chance! Hvis bare han lige magtede at strække benet :cry:
Ahhh det var vist ikke Borrings skyld, at FCM ikke formår at hive sejren hjem. Jeg synes faktisk, at han gjorde det bedre end vi længe har set fra hans side. Men det er stadig mig en gåde, hvorfor Sly bliver udnævnt til supertalent!!! Det er ikke engang hver femte kamp han viser format. Her i foråret har han vel reelt kun spillet to gode kampe, mod FCK og Brøndby. I dag var det da helt skidt, han holder alt for længe på bolden og har meget svært ved at se sine frie medspillere og så kommer han ikke imod bolden når FCM bygger op.

Meget bedre er det altså ikke i den anden ende. 10 mål er der gået ind i de sidste 3 kampe, det vidner ikke ligefrem om vindermentalitet.
Gubbi77, du må da være total blind, hvis du ikke kan se Slys talent. Ja, nogle gange holder han lidt længe på bolden, og ja, han svinger lidt. Men tag lige et ekstra kig, og spørg dig selv hvor udødelig og selvfikseret du var som 19 20 år gammel, om et års tid, og 30 40 superliga kampe mere, så skal du bare se. Med det han viser nu, så bliver der saftsume mig rift om ham. Det er jeg ikke et øjeblik i tvivl om.
Glæder mig allerede til næste sæson, og gu var vi skuffede da vi tog hjem fra Pokalen, men jeg er klar igen næste år.
Jeg kan godt se at Sly er lynhurtig, men så er der heller ikke meget mere at komme efter. Han får tit rundet et par forsvarer på grund af hans hurtighed, men det hjælper jo ikke så meget når sparketeknikken er helt skidt. Når FCM bygger spillet op, så er han altså for dårlig til at komme imod bolden og være med til at bygge spildet op. Han er meget afhængig af, at Rivan først har tørret 2 - 4 modstandere inden han modtager bolden. Og ja han er kun 20 år og gør det vel udemærket af, hvad man kan forlange af en på 20 år, men spørgsmålet er om FCM og deres hårdtprøvede fans kan stille sig tilfreds med en, der er fast mand i start 11-eren og som kun spiller op til topniveau hver 5 - 6 gang. For lad os nu være helt objektive. Han er kun spillet supergodt mod FCK og Brøndby i dette forår. Men jeg er heller ikke i tvivl om, at hans bliver uhyggelig farlig, når skudteknikken bliver bedre.

ArneR

Indlæg af ArneR »

Gubbi77:

En klog mand fortalte, for et par dage siden, at en ung spiller skulle spille omkring 100 superliga kampe, før man kunne vurdere om det var ok, super eller flop. Selvfølgelig skulle der leveres for at få chancen. Jeg kan godt se Slys afslutninger er til forbedring ønskelig. Da det handler om teknik er det jo noget der kan arbejdes med. Talentet derimod skal man have, og det syntes jeg helt klart han har. Så hvis der bliver arbejdet hårdt og målrettet, hvilket vores kompetente trænerstab nok skal klare, så tror jeg vi i løbet af et års tid vil se en fantastisk Sly i vores farver.

Den kloge mand, var Ørgaard i loungen.
Og denne debat hører vel egentlig til i Sly tråden.
God Sommer Gubbi77

Besvar