Enig. Og for faen, det har gået op af bakke siden Glen (bortset fra FCK og pokalfinalen), og fremtiden ser på ingen måde fuldkommen sort ud. Et så ungt hold der min. ender på 4 pladsen og max 2 pladsen, ud fra hvordan de sidste kampe flasker sig, det kan man da ikke klage over. Det er bare om at komme op på hesten igen efter finalen og støtte holdet på onsdag. Jeg siger ikke vi skal glemme finalen, men vi skal ikke lade det gå ud over holdet, tro mig - de har det slemt nok i forvejen.Hvasser skrev:
Der var ingen som sagde at 8 akademispillere i startopstillingen, og en helt ny taktik ville blive en succes fra første færd. Men nu har klubben valgt at prøve at fører det her ud i livet, og så synes jeg vi fans må forsøge at støtte det så godt som muligt fra tribunen. Dét er nu engang hvad vi kan gøre.
Det er ikke altid man er helt enig i beslutningerne som klubben træffer, men vi må forsøge at stole på dem omkring det. Det er ihvertfald bedre end bare at være mavesur og opgivende over for situationen.
Holdet skal spille europæisk efter sommerferien, og der er 60-100 mio. på vej ind i kassen, det giver interesse. Se nu også på nogle af de lyse ting, selvom der lige er foregået en frygtelig finale!