EFB-FCM tors. d. 5/5-11
Re: EFB-FCM tors. d. 5/5-11
uh scor nu det mål.... evt. straffesparkskonkurrence har jeg sgu mine betænkeligheder ved 
Puha det ligner straffe. Lige til at få dårlige nerver af.
Kom så FC!
Kom så FC!
så ved vi om ganske kort tid hvilken vej det skal gå og hvorfra den 22....

JAAAH FOR S.... SÅDAN GUTTER
VI SES I PARKEN!

YES YES YES...hvor er det fedt.
Nu skal drengene bare have max støtte i parken!!!
Revange tid
Nu skal drengene bare have max støtte i parken!!!
Revange tid
-
sebastian94
- Geografisk sted: Skive
FORHELVEDE JA! BEDSTE DAG LÆNGE!!!!!!!!!!!!!1
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson
Som man siger - fjerde gang er dygtighedens gang, nu skal den pokal sgu i skabet! 
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaa
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!!!!!!!!!!
Så er det kraftedeme alle mand til Parken, og jeg tager fandmer ikke hjem før pokalen kommer med!
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!!!!!!!!!!
Så er det kraftedeme alle mand til Parken, og jeg tager fandmer ikke hjem før pokalen kommer med!
Hvis man tager IFS med, er det sjette gang. På et eller andet tidspunkt må forbandelsen brydes..NyX skrev:Som man siger - fjerde gang er dygtighedens gang, nu skal den pokal sgu i skabet!
I know - den tidligste jeg erindrer var den mod hmm Bif i slutningen af 1980'erneNoe skrev:Hvis man tager IFS med, er det sjette gang. På et eller andet tidspunkt må forbandelsen brydes..NyX skrev:Som man siger - fjerde gang er dygtighedens gang, nu skal den pokal sgu i skabet!
Ja lad os bryde den forbandelse denne gang.Noe skrev:Hvis man tager IFS med, er det sjette gang. På et eller andet tidspunkt må forbandelsen brydes..NyX skrev:Som man siger - fjerde gang er dygtighedens gang, nu skal den pokal sgu i skabet!
Må indrømme jeg havde min tvivl på drengene inden kampen 2+ mål for at gå videre og så efter en lang periode hvor vi ikke kunne score. Men hold da kæft hvor er det fedt at se det trods alt lykkedes og med stor fortjeneste til Esbjerg for en god og nerve pirrende kamp. Lækkert at se at vi fandt noget kynisme frem ved vores scoringer og ikke mindst fra pletten i de afsluttende minutter. SÅDAN...........
STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORT!!!!!!!! Men hold da kæft en gang dårlige nerver man fik undervejs
Fantastisk!!
Totalt irriterende de har lagt finalen på en konfirmations dag.
Fantastisk!!
Totalt irriterende de har lagt finalen på en konfirmations dag.