Ravnen skrev:...er jeg ene om at have fornemmelsen af at de har gjort det med vilje?
Det virker påfaldende efter episoden med de 4 lyngbyspillere på druk. De var angiveligt blevet bænket. Træneren for LBK står og smiler og siger "jeg forestiller mig ikke der er behov for at sende yderligere signaler"....
Mikkel T. er også rasende. Han synes det er for dårligt at de ikke flyttede kampen - eller aflyste den tidligere eller spillede på Brøndby stadion. .
FCM Fan nr. 1 skrev:I øvrigt påfaldende at der ikke kunne oddses på kampen kl. 15.00 i dag. Danske spil havde lukket for spil på kampen....
Hvordan kunne Danske Spil vide det på forhånd?
Dette er fusk.
Det er højst sandsynligt pga. der florerede det rygte med de 4 Lyngby-spillere på druk. Sådanne episoder plejer tit at kunne få Danske Spil til at lukke for spil på kampen, da de dermed får ændrede "styrkeforhold" og ikke kan tilpasse oddsene. Danske Spil har intet haft at gøre med aflysningen, men det er stadig pinligt.
Det ville self være meget svært at flytte tv-dækningen i løbet af få timer . Men det burde sgu da være muligt at spille kampen i denne uge på brøndby stadion omend ikke senere i aften og ikke i maj!! I maj har vi forhåbeligt en pokalfinale at se frem til .
Men UTILGIVELIGT af Lyngby --- Amatøragtigt !!!!!!
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797
- Alle kunne have set, at kampen skulle have være afblæst allerede i onsdags. Jeg er ekstremt vred, og det er SÅ uprofessionelt af Lyngbys ledelse, siger han hovedrystende på sidelinjen på Lyngby Stadion.
- Vi fik det at vide for 20 minutter siden, og det er jo så latterligt. Vores holdleder har stået og trykt trøjer hele natten, og vi har brugt fem timer på at komme herover. Nu kan vi så bruge fem timer på at komme hjem igen, siger FCM-profilen.
FCM Fan nr. 1 skrev:I øvrigt påfaldende at der ikke kunne oddses på kampen kl. 15.00 i dag. Danske spil havde lukket for spil på kampen....
Hvordan kunne Danske Spil vide det på forhånd?
Dette er fusk.
Det er højst sandsynligt pga. der florerede det rygte med de 4 Lyngby-spillere på druk. Sådanne episoder plejer tit at kunne få Danske Spil til at lukke for spil på kampen, da de dermed får ændrede "styrkeforhold" og ikke kan tilpasse oddsene. Danske Spil har intet haft at gøre med aflysningen, men det er stadig pinligt.
Danske spil kunne da bare ændre oddsene. Det er muligt der er nogen der har spillet hårdt på FCM efter rygternes opståen, men det var kun rygter og LBK offentliggør jo holdkortet 1 time før kick-off. Så dommeren har kunnet se holdkortene før sin aflysning.
Det er ikke i orden at LBK ikke rykkede den kamp til Brøndby stadion. De har haft al mulig tid til at få det på plads!
Ravnen skrev:De kan da bare planlægge den til at blive spillet på Brøndby Stadion om præcis en uge.
Ville du så inddrage spillernes ferie?
De overlever nok.
Så hvis de har planlagt ferie med hele familien, og bliver nødt til at aflyse, så overlever de nok? Det holder simpelthen ikke. Det er jo alle folk omkring holdet, der har ferie (og har KRAV på ferie). Så det vil betyde at du også skulle skubbe opstarten en uge. Tvivler også på, at overenskomsten tillader, at man inddrager ferie med få timers varsel.....
Så hvis de har planlagt ferie med hele familien, og bliver nødt til at aflyse, så overlever de nok? Det holder simpelthen ikke. Det er jo alle folk omkring holdet, der har ferie (og har KRAV på ferie). Så det vil betyde at du også skulle skubbe opstarten en uge. Tvivler også på, at overenskomsten tillader, at man inddrager ferie med få timers varsel....
Det virker lidt tyndt at spille ferie-kortet i dette tilfælde. Vi snakker en kamppause på 3 mdr. Det kan koste os en pokaltitel. Nu kender jeg ikke overenskomsten for danske professionelle fodboldspillere, men den er sandsynligvis noget mere lukrativ end de fleste andre overenskomster i Danmark. Men så er det da godt vi ikke spiller Champions League i år for så får de jo senere ferie....
den bliver så først spillet i foråret, spillerne får ferie. Men hold kæft hvor er det lad attitude af Lyngby, alle påpegede jo tidligere på ugen, at der var meget lille chance for kampen kunne blive gennemført. At Lyngby så har pisse svært ved at rykke kampen til Brøndby, viser hvor uprofesionelle de er, og hvor meget de ejner sig til 1.div fodbold igen, hvis ledelsen kører det på den måde.
Jeg har en følelse af man lige har fået et slag i hovedet. Det var så indlysende, og ja, alle havde på forhånd forventet det. Noget amatøragtigt crap!
Det må aldrig gå ud over vores spillere, at Lyngby ikke fatter at flytte en kamp fra et dybfrossent stadion.
Spillerne har leveret et godt efterår og fortjener deres ferie. Selvfølgelig skal vi ikke inddrage en uge af den lige pludselig; det ville kun give sure miner.
Acebone skrev:Det må aldrig gå ud over vores spillere, at Lyngby ikke fatter at flytte en kamp fra et dybfrossent stadion.
Spillerne har leveret et godt efterår og fortjener deres ferie. Selvfølgelig skal vi ikke inddrage en uge af den lige pludselig; det ville kun give sure miner.
Latterligt, Lyngby!
Ja, lad helt klart spillerne få deres ferie, andet ville være unfair, når det er på grund af uretfærdig håndtering fra Lyngbys side.
Jeg synes bare det er synd for drengene de ikke fik æren af 2. pladsen gennem vinteren, pga. noget så ladt.
Egentlig kan hverken OB eller Brøndby sige de ligger på 2. og 3. pladsen, det bliver som sådan først afgjort når FCM spiller mod Lyngby til foråret? noget træls noget.