tifo

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
mancitydk

Re: tifo

Indlæg af mancitydk »

NiCUBM skrev:
mancitydk skrev:Alt jeg går op i er at FCM og deres fans ikke får et ry lig Brøndby eller lignende, og det tror jeg faktisk alle er enige om at undgå.
Hold da kæft i blusser da godt nok alting op i en større enhed!
De episoder der har været er jo SMÅTING i forhold til andre. I er virkelig gode til at køre ting op..
Vil venligst godt frabede mig den tone. Jeg skrev TYDELIGT at jeg var på neutral grund, så stop venligst med at putte mig i bus. Jeg skrev venligt og stille og roligt de ting som jeg udefra tænkte kunne være et problem, det vil jeg IKKE sættes i bås for. Siger heller ikke at det er ligesom BIF eller andre, men jeg siger bare at vi nødigt skulle komme derud, hverken fra UBM eller BW's side...

@ Ross... jeg mente så sandelig heller ikke at du ikke gør et godt job, hvis du forstod det sådan så lad mig sige at jeg er ganske enig med Acebone. Jeg tror også at du gør et godt arbejde med at få enderne til at mødes. Det jeg mente med strukturen var blot det, at hvis der blev meldt ud fra UBM, at I havde en fælles talsmand kunne det evt afhjælpe problemet.
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

Besvar