Ja der mangler noget erfaring, nogle der kan slå koldt vand i blodet, FCM har Kristian Bak og Jacob Poulsen udenfor, netop spillere der har den rutine der skal til, afrikanerne har massere af talent, men de ligesom mangler det der med at slå koldt vand i blodet og holde på bolden og sikre afleveringer, frem for at storme frem af banen eller lave massive fejl afleveringer.Kent skrev:Dejligt med sejren, selvom det er bekymrende hvor lidt vi spiller i 2. halvleg. Det virker til at nogle af vores spillere mangler rutinen og erfaringen til at 'køre' en sejr hjem. Vi kommer til at være meget passive i 2. halvleg efter at vi havde siddet godt på GF i første. Forhåbentlig er det noget af det, som vi bliver bedre til efterhånden som spillerne får mere erfaring.
Når man ser på de resterende hold i turneringen, så er det sgu ligegyldigt hvem vi trækker i semi-finalen. Vi SKAL være i stand til at slå ethvert af de andre hold over to kampe. Vi er favoritter til at vinde turneringen, og forhåbentlig kan vi leve op til den status i år.
AGF - FCM i pokalkvartfinalen
Re: AGF - FCM i pokalkvartfinalen
kanon dejlig sejr, så kan de lære det. Spiollet var elendig i store perioder, og de havde da chancer men vi var effektive og havde en god målmand, men hvor er Borring, den spiller som kan afdrible folk lave gode oplæg eller selv komme til chancer? hans selvtillid er helt væk og må begynde at frygte vi ikke kan få ret mange penge for ham med det han præsterer i øjeblikket.
-
MathiasVJacobsen
FCM, Juventus, Fulham, Dortmund
- FCM Fan nr. 1
AGF fik også slag uden for banen..
Se denne fra Stiften:
http://stiften.dk/article/20101111/AAS/101119921/1003
Det virker meget underligt at denne episode ikke har fået mere mainstream opmærksomhed da der er meget fokus på fodboldvold, særigt efter episoden efter Horsens-OB.
4 anholdte FCM fans virker meget overdrevet og ikke noget man ser eller læser om hver dag. Er der nogen der kender mere til denne sag ?
Det virker meget underligt at denne episode ikke har fået mere mainstream opmærksomhed da der er meget fokus på fodboldvold, særigt efter episoden efter Horsens-OB.
4 anholdte FCM fans virker meget overdrevet og ikke noget man ser eller læser om hver dag. Er der nogen der kender mere til denne sag ?
Fcm - Historiens bedste mestre!!!
-
pedersen7500
- Site Admin
- Geografisk sted: Holstebro
Re: AGF fik også slag uden for banen..
http://www.black-wolves.com/b/5.html?p=99717#p99717FCM Fan nr. 1 skrev:Se denne fra Stiften:
!
Med de potentielle semifinalemodstandere fundet, må prioriteringen være:
1. Esbjerg (dem har vi et godt tag på hjemme, og forbandelsen i Esbjerg er brudt)
2. FCN (dem plejer vi at have et godt tag på hjemme, mens det er mere svingende ude)
3. Randers (dem har vi det svært med både hjemme og ude)
Hjemmebane sidst er naturligvis også vigtigt.
1. Esbjerg (dem har vi et godt tag på hjemme, og forbandelsen i Esbjerg er brudt)
2. FCN (dem plejer vi at have et godt tag på hjemme, mens det er mere svingende ude)
Det er svært ikke at trække lidt på smilebåndet over de potentielle modstandere. Jeg var sikker på, at finalen sidste år var chancen for pokaltriumf. Og allerede i år ser det så godt ud igen.Kent skrev:Med de potentielle semifinalemodstandere fundet, må prioriteringen være:
For mig at se er mulighederne næsten lige gode mod Esbjerg og FCN (som var meget på hælene i i Horsens i dag, synes jeg). Randers vil jeg meget gerne undgå, dem står vi generelt skidt til. Vi kan dog krydse fingre for at Movsisyan er væk til foråret.
- FCM Fan nr. 1
På nuværende tidspunkt synes jeg det er meget svært at vurdere, selvom transfervinduet nok bliver "stille". Det afhænger givetvis også af hvordan ligaen udvikler sig for selvom pokalen er værd at satse på vil en klub under stregen givet nedprioritere selv en semifinale... Der er for mange penge på spil i forhold til mulig nedrykning.Kent skrev:Med de potentielle semifinalemodstandere fundet, må prioriteringen være:
Jeg er dog enig i at Randers er den mindst svage p.t. af de resterende, men vi skal være lykkelige for de 3 hold der er tilbage. Det er den største mulighed hidtil for et trofæ til FCM....
Fcm - Historiens bedste mestre!!!
- bobthebuilder_dk
Er der nogen der ved hvornår der er lodtrækning til semifinalerne?
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱
kl. 12 i dag. Kan sandsynligvis følges live på www.eb.dkbobthebuilder_dk skrev:Er der nogen der ved hvornår der er lodtrækning til semifinalerne?
- bobthebuilder_dk
Takker
jeg venter spændt!
Håber på Nordsjælland! Så vi kan få vores revanche , og de får frataget muligheden for at få den glæde at få en omgang mere i pokalfinalen!
Håber på Nordsjælland! Så vi kan få vores revanche , og de får frataget muligheden for at få den glæde at få en omgang mere i pokalfinalen!
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱
er der nogen der har et link til ekstrabladet? altså et direkte link til lodtrækningen. jeg kan sku ikk finde noget 
http://ekstrabladet.tv/live/DannH skrev:er der nogen der har et link til ekstrabladet? altså et direkte link til lodtrækningen. jeg kan sku ikk finde noget
Det blev Esbjerg - hjemme først. Ok lodtrækning, men ikke ideel.
For mig at se en elendig lodtrækning..
Satans at vi ikke får udebane i første kamp !! pis ..
Satans at vi ikke får udebane i første kamp !! pis ..