Ja, kampens tempo passede vidst bedst til primært at spille omstillingsspil - Det gjorde Randers i hvert falde, og jeg synes også vi fik en smule for lidt ud af tingene på den sidste 3del.mnm123 skrev:ok så er vi rimelig langt fra hinanden for jeg synes vi skal være godt tilfreds med 1 point efter spil og chancer, de chancer som Mosisyan brænder har vi ikke en på samme størrelse undtagen scoringen. Vi formåede ikke rigtigt at komme til de store chancer for at Randers stod godt på banen og vi havde problemer med de sidste afleveringer på den sidste 3 del af banen, men det er forståeligt med det tempo som kampen foregik i.Hekler skrev:Har lige set kampen igen.
http://tv2sport.dk/node/63080?
Ikke helt så utilfreds som tidligere, men synes stadig vi skulle have vundet.
Som jeg ser det, primært, fordi et par af vores nigerianere lige tager et enkelt træk eller to for meget med bolden, og derfor ofte bliver lukket ned inden det blir farligt. Men sådan er det vel med lagt de fleste ungseniorer.
Efter kampen er jeg i hvert falde nogenlunde tilfreds med 1 point selv om det ærgrer mig vi ikke skaber flere chancer - vi har jo opløb til rigeligt af dem. men vi må jo også acceptere at Randers havde de største chancer