Pokal: Avedøre - FCM
Re: Pokal: Avedøre - FCM
Vi har haft kontrollen over kampen lige siden vi kom bagud.
Godt, det lyder til at vi nok skal køre den i land nu 
Pause.
Godkendt første halvleg pånær de første 15 min
Godkendt første halvleg pånær de første 15 min
fint. godt de fik kontrol over spillet igen. Selvtilliden skal også lige i top til på lørdag 
FC Midtjylland
-
Midtjyllandftw
Super at gutterne er kommet foran! Vi skal ikke ud i det samme som mod Skanderborg!
Hvad synes I egentlig om den hjemvendte Bak? Jeg synes ikke han har været helt overbevisende, og har begået en del fejl, så sent som i denne kamp. Vi så det også mod SønderjyskE.
Hvad synes I egentlig om den hjemvendte Bak? Jeg synes ikke han har været helt overbevisende, og har begået en del fejl, så sent som i denne kamp. Vi så det også mod SønderjyskE.
Ingen ændringer i pausen hos FCM. Avedøre havde en, som reporteren ikke lige fik fat i (but who cares anyway...)
Bak har ikke vist sig helt optimalt, i forhold til hvad man sendte afsted i sin tid
men den har også stået på pause for ham mens han fik kontrakt på plads i fcm, og så blev han skadet og er ikke helt 100% klar igen, så er der selvfølgelig flytning og et nyt medlem i familien
jeg tror på han lige skal have nogle uger, så er han helt klar igen:-)
FC Midtjylland
Udskiftning Avedøre: nr 8 ud, nr 36 ind.
Det var Avedøres anfører, der gik ud i pausen.
Det var Avedøres anfører, der gik ud i pausen.
-
Midtjyllandftw
Ja, forhåbentlig!
Efter nogen tid kender han nok også holdkammeraterne bedre!
Efter nogen tid kender han nok også holdkammeraterne bedre!
Mener også han var skadet i slutningen af sidste sæson - eller gennemgik en operation efter sæsonen. Så han er ikke helt i kampform.AlwaysFCM skrev:Bak har ikke vist sig helt optimalt, i forhold til hvad man sendte afsted i sin tidmen den har også stået på pause for ham mens han fik kontrakt på plads i fcm, og så blev han skadet og er ikke helt 100% klar igen, så er der selvfølgelig flytning og et nyt medlem i familien
jeg tror på han lige skal have nogle uger, så er han helt klar igen:-)
Emil Laursen er dommer. Han gør det ikke helt godt.
Så er man kommet hjem, og jeg ser frem til at følge anden halvleg via graven. Tak for det, Kent!
Det er lidt sjovt, at Hobro-Viborg bliver dækket via livescore.com, mens vores kamp ikke gør. Arrieta har fået rødt kort. Uanset hvad kunne det være fedt at trække vinderen af den kamp - hvis vi altså avancerer i dag!
Hov - VFF foran 1-0. Lad os nu få dem!
Det er lidt sjovt, at Hobro-Viborg bliver dækket via livescore.com, mens vores kamp ikke gør. Arrieta har fået rødt kort. Uanset hvad kunne det være fedt at trække vinderen af den kamp - hvis vi altså avancerer i dag!
Hov - VFF foran 1-0. Lad os nu få dem!
En lidt blandet start. Chance til Ilsø som dog røg i sidenettet. Ilsø og Fagerberg har fået knubs.
God Avedøre chance. Den prangende tyske keeper klarede det dog flot.
Mener også han var skadet i slutningen af sidste sæson - eller gennemgik en operation efter sæsonen. Så han er ikke helt i kampform.[/quote]
Det har du ret i Kent.. Jeg tror nu på, at han kommer helt i form, kunne ikke forestille mig andet
- synes tit dommerne er lidt efter FCM, specielt lige i starten af den her sæson? så det bare fedt vi ligger som vi gør! kunne være fedt med lokalbrag mod VFF!!!
Det har du ret i Kent.. Jeg tror nu på, at han kommer helt i form, kunne ikke forestille mig andet
- synes tit dommerne er lidt efter FCM, specielt lige i starten af den her sæson? så det bare fedt vi ligger som vi gør! kunne være fedt med lokalbrag mod VFF!!!
FC Midtjylland