OB - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
levis

Re: OB - FCM

Indlæg af levis »

En af OBs største forcer er jo deres evne til dominere en kamp fysisk over 90 min, og i det lys køre modstanderen træt. Derfor var det igår fair nok at vælge Sylvester, da han netop kunne gå ind og presse OB'erne på fysikken, hvilket han også på imponerende vis formåede. Desværre var OB ikke så udkørte efter midtugens Euro league kamp, og Ilsøs indskiftning blev da heller aldrig den store succes.
Derimod undrer jeg mig også over at Ilsø ikke er blevet brugt i de foregående kampe. Han kunne vel netop bidrage med noget af den kreativitet, som Salami og Izunna ikke altid er i stand til.

Since 1887

Indlæg af Since 1887 »

Det var efter min mening en af de bedste kampe i denne sæson! 2 gode hold der gav en herlig fight! Er meget imponeret over Fcm i denne sæson, efter i har solgt så mange spillere. Det bliver spændende om i holder i længden med det unge hold 8-)

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Since 1887 skrev:Det var efter min mening en af de bedste kampe i denne sæson! 2 gode hold der gav en herlig fight! Er meget imponeret over Fcm i denne sæson, efter i har solgt så mange spillere. Det bliver spændende om i holder i længden med det unge hold 8-)
Det var den første kamp hvor vi ikke formåede at sætte dagsordenen. Det blev i sidste ende afgørende.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

MathiasVJacobsen

Indlæg af MathiasVJacobsen »

Hekler skrev:
Since 1887 skrev:Det var efter min mening en af de bedste kampe i denne sæson! 2 gode hold der gav en herlig fight! Er meget imponeret over Fcm i denne sæson, efter i har solgt så mange spillere. Det bliver spændende om i holder i længden med det unge hold 8-)
Det var den første kamp hvor vi ikke formåede at sætte dagsordenen. Det blev i sidste ende afgørende.
Arg, vi havde efter min mening lige så meget overtag og chancer i Odense som vi havde i Brøndby. Der satte vi heller ikke 100 % dagsorden. Vi havde chancer i Brøndby og var tæt på uafgjord ligesom i Odense, men det var ikke os der satte dagsordenen.
FCM, Juventus, Fulham, Dortmund

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

MathiasVJacobsen skrev: Arg, vi havde efter min mening lige så meget overtag og chancer i Odense som vi havde i Brøndby. Der satte vi heller ikke 100 % dagsorden. Vi havde chancer i Brøndby og var tæt på uafgjord ligesom i Odense, men det var ikke os der satte dagsordenen.
Du bliver nødt til at tilbage og se kampen igen.
Mod brøndby, bandt vi netop hele midtbanen og forhindrede at brøndby på noget tidspunkt kom til at spille deres normale spil. Det var vores taktik og valg der dikterede hvordan kampen blev spillet, i modsætning til kampen mod OB.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

MathiasVJacobsen

Indlæg af MathiasVJacobsen »

Jeg var selv på Brøndby stadion i modsætning til dig Hekler. ;)

Bandt midtbanen i perioder? I de perioder vi pressede OB var vi da også total dominerende.

Der var der masser af perioder i brøndby, hvor brøndby fik lov til at spille deres spil totalt.
FCM, Juventus, Fulham, Dortmund

Besvar