Billetpriser Skanderborg

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Kent

Re: Billetpriser Skanderborg

Indlæg af Kent »

Dagens HF kan fortælle at Avedøre skal flytte kampen, da de ikke har lysanlæg. I den forbindelse er de åbne for at flytte den til MCH Arena. Det ville være fedt, da vi så slap for en lang bustur.

974

Indlæg af 974 »

Kent skrev:Dagens HF kan fortælle at Avedøre skal flytte kampen, da de ikke har lysanlæg. I den forbindelse er de åbne for at flytte den til MCH Arena. Det ville være fedt, da vi så slap for en lang bustur.
fnys fnys aldrig i livet ( set med BWEast øjne altså hehe )

Hvis det bliver aktuelt må FCM nok tilbyde dem en vis form for kompensation - mon det kan klares med god mad i sponsorloungen, rundvisning på stadion og nogle kasser øl til bussen hjem, som FCM selvfølgelig også betaler :-)

pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

Indlæg af pedersen7500 »

974 skrev:
Kent skrev:Dagens HF kan fortælle at Avedøre skal flytte kampen, da de ikke har lysanlæg. I den forbindelse er de åbne for at flytte den til MCH Arena. Det ville være fedt, da vi så slap for en lang bustur.
fnys fnys aldrig i livet ( set med BWEast øjne altså hehe )

Hvis det bliver aktuelt må FCM nok tilbyde dem en vis form for kompensation - mon det kan klares med god mad i sponsorloungen, rundvisning på stadion og nogle kasser øl til bussen hjem, som FCM selvfølgelig også betaler :-)
Jeg håber et eller andet sted også at kampen spilles i Hvidovre, som der også er snak om. Det kan godt ske at der nærmest er en dagsrejse derover, men det er nu altid lidt sjovt at være på de mindre stadions. Bare spørg AGF-fans.

Uanset hvor kampen spilles regner jeg med at jeg er på stadion....
!

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

pedersen7500 skrev:det er nu altid lidt sjovt at være på de mindre stadions. Bare spørg AGF-fans.
Jeg tror, jeg godt kan garantere, at stort set alle AGFs fans hellere ville spille på store stadions pt. Tror ikke du finder mange, som synes det er fedt - igen.

pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

Indlæg af pedersen7500 »

Kent skrev:
pedersen7500 skrev:det er nu altid lidt sjovt at være på de mindre stadions. Bare spørg AGF-fans.
Jeg tror, jeg godt kan garantere, at stort set alle AGFs fans hellere ville spille på store stadions pt. Tror ikke du finder mange, som synes det er fedt - igen.
Har kendskab til flere der har indrømmet at de godt kan lide at være nogle af de mindre stadions. Dermed ikke sagt at de ikke vil være i Superligaen, som vel egentlig også er fair nok...
!

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Acebone skrev:Ja, vi stiller da med en hel del af det tunge kavaleri. Et pokalexit ville selvfølgelig også være en skandale mod Skanderborg, men jeg havde forventet at se folk som Jesper Bøge, Mads Hvilsom og Rasmus Lynge i truppen.
Som lidt forsinket bonus-info kan det oplyses, at Bøge egentlig var tiltænkt en plads i truppen, men måtte udgå fra onsdagens træning med et riv i hoften efter en uheldig solo-aktion. Han er dog på benene igen og løb ugeneret i dag, så han kan træne med fyssen i morgen.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Peter Ross skrev:Som lidt forsinket bonus-info kan det oplyses, at Bøge egentlig var tiltænkt en plads i truppen, men måtte udgå fra onsdagens træning med et riv i hoften efter en uheldig solo-aktion. Han er dog på benene igen og løb ugeneret i dag, så han kan træne med fyssen i morgen.
Mange tak; det forklarer en hel del. Det er da altid noget, at det ikke er så alvorligt, selvom han nok er lidt ærgerlig over at have misset potentiel førsteholdsbold.

Besvar