Arek fritstillet

Om FC Midtjylland og Black Wolves
fcmrykkerned

Re: Arek fritstillet

Indlæg af fcmrykkerned »

Jeg er helt enig med dig på det sportslige område.....Jeg kan ligeså godt sige det jeg bor i Herning, Men er BESTEMT ikke nogen fan af FCM.......aldrig har jeg nogensinde set så kedligt fodbold som de spiller...Når man spiller fodbold i Danmark har man vel også ret til at ytre sig eller hvad ??? Men ikke hos fcm..De laver akedimier hvor unge talenter skal udvikle sig .....jeg syntes ,da ikke det er de helt store talenter, der er kommet frem....men det er en flok ulve uden tænder og uden bid.....
jeg glæder mig til at se fcm tabe til hobro, det vil være en fryd for mit øje ....Hr.sportsdirektør hvad med at find nogen som kan spille fodbold og en træner der kan træne et superligahold, istedet for den der discunt løsning med hr.khun...

Meyhoff

Indlæg af Meyhoff »

Har ikke gidet læse hele træden igennem, men her kommer så min mening..

Vi signer en på daværende tidspunkt bedst spillende keepere nogensinde, kendt for utroligt højt niveau - men samtidig kendt for at sige sin mening og være en generel kontroversiel person, DET VIDSTE VI !
Vi vælger at give ham en chance, han står ikke på samme høje niveau som tidligere (kan have noget med retsagen at gøre), vi udlejer Heinze som derefter sviner klubben - ergo skal han ALDRIG trække fcm-trøjen over hovedet igen, rend mig heinze !..

Onyszko laver hans selvbiografi mod hans arbejdsgivers vilje, det er for dumt.. Men endnu dummere er det IMO at fyre ham, det kan godt være han kommer med ret markante holdninger i bogen, men det har INTET med hans fodboldspil at gøre.. Han er ikke et super forbillede for ungdomsspillere, men det var han sgu da heller ikke da vi hentede ham - det er der jo ikke noget nyt i..

Er i den grad skuffet over ledelsen i denne situation.. Arek tilbage !

Raska er dårligere, Lössl har ingen rutine overhovedet og Heinze skal bare skride !

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

fcmrykkerned skrev:Men er BESTEMT ikke nogen fan af FCM.......aldrig har jeg nogensinde set så kedligt fodbold som de spiller...
Velkommen til fodboldverdenen, du har vist ikke set ret meget endnu, men mon ikke tiden råder bod på dette :mrgreen:

Meyhoff

Indlæg af Meyhoff »

fcmrykkerned skrev:De laver akedimier hvor unge talenter skal udvikle sig .....jeg syntes ,da ikke det er de helt store talenter, der er kommet frem....men det er en flok ulve uden tænder og uden bid.....
Mener du det der seriøst ?
Her er lige en som i hvert fald gør din påstand fuldstændig til grin..
Simon Kjær, ved ikke om du kender ham - men han spiller i Palermo og for det danske landshold

Ved ikk hvem du holder med, men at vi ikke har udviklet store talenter kan vist ikke rigtigt andet end grines af, to gange guld sidste år i u17 liga og u19 liga

RL/UBM

Indlæg af RL/UBM »

fcmrykkerned skrev: jeg glæder mig til at se fcm tabe til hobro, det vil være en fryd for mit øje ....Hr.sportsdirektør hvad med at find nogen som kan spille fodbold og en træner der kan træne et superligahold, istedet for den der discunt løsning med hr.khun...
Vores reserve hold vandt 0-4 for et par uger siden over hobro i 2. division... Og find dig et forum hvor du kan komme med lidt bedre guldkorn end dette.
Vi kommer kun for roulade!

Brugeravatar
cameo1977

Indlæg af cameo1977 »

fcmrykkerned skrev:Jeg er helt enig med dig på det sportslige område.....Jeg kan ligeså godt sige det jeg bor i Herning, Men er BESTEMT ikke nogen fan af FCM.......aldrig har jeg nogensinde set så kedligt fodbold som de spiller...Når man spiller fodbold i Danmark har man vel også ret til at ytre sig eller hvad ??? Men ikke hos fcm..De laver akedimier hvor unge talenter skal udvikle sig .....jeg syntes ,da ikke det er de helt store talenter, der er kommet frem....men det er en flok ulve uden tænder og uden bid.....
jeg glæder mig til at se fcm tabe til hobro, det vil være en fryd for mit øje ....Hr.sportsdirektør hvad med at find nogen som kan spille fodbold og en træner der kan træne et superligahold, istedet for den der discunt løsning med hr.khun...

Helt tandløse kan vores ulve da ikke være med 2 sølvmedaljer og 2 pokalfinalepladser på 10 år. Så bare fordi vi har en down periode i år så spiller vi kedelig fodbold og har en dårlig træner.

Hvis ikke du har noget mere konstruktivt kritik af klubben syntes jeg du skulle droppe at besøge dette forum igen

Bwglad

Indlæg af Bwglad »

Hausser skrev: I øvrigt pudsigt at folk har så meget tiltro til Raska, manden som var tredjevalg indtil Heinze forlod os og som blev vurderet dårligere end Heinze da de mennesker med forstand på det.

Lössl er helt ubeskrevet, så det er svært at mene alverden om ham, syntes dog han har været temmelig ustabil for reserverne og vil ikke vurdere at han er klar til suppen endnu..

Raska var førstevalg da han blev skadet. Lasse greb chancen og blev ikke slået af igen. Raska var nu da også svjh reservekeeper langt de fleste kampe, så at han var 3. valg er vidst kun i din verden.

Brugeravatar
PS

Indlæg af PS »

Hahahaaaahaaahaahaha klasseindlæg af "fcmrykkerned", der blev vi lige sat på plads.

Ærgeligt at Arek ikke blev nogen succes for os, han var jo pisse god for OB, men har egentlig ikke imponeret hos os.

På den ene side så er det åndsvagt, at man fyrer en mand for at ytre sig, som Arek har gjort, men på den anden side så er det vel meget fornuftigt, vi har ikke brug for mere ballade og for eventuelt at miste sponsorer.

Så må vi jo bare håbe at Raska kan finde et ordentligt niveau, og måske begynde at indlemme Lössl. Jeg har ikke set Lössl i aktion, men hvad man har hørt om ham herinde og andre steder, så er han måske fremtidens mand, man kan ihvertfald sige at han har sit "ungdoms cv." i orden.

Ellers må vi ud og kigge på markedet, for Heinze tror jeg ikke rigtig på. Han har mere eller mindre givet til kende at Sif er fremtiden for ham, og så synes jeg personligt ikke at han er god nok, han er god, men ikke god nok.

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Det var dog nogle utrolig turbulente og interessante dage for FCM.

Interessant er måske et misvisende ordvalg, og så alligevel ikke. For det har været yderst interessant at se, hvordan FCM ledelsen, ville håndtere denne situation.
Først og fremmest må jeg lige smide roser, fordi de har taget stilling så hurtigt, uden at det evindelige medieræs for alvor tog fejl (det var godt igang). I spørgsmålet om FCM handlede rigtigt eller forkert ved at afskedige Onyszko er for mig ikke svært at vurdere.
Onyszko har et stort ansvar, hvad enten han ved det eller ej, for at opføre sig respektabelt. Det oversvar overskred han egentlig allerede i sin tid i OB, men han fik sin straf, og det kunne dermed, ud fra mit synspunkt, forsvares at vi signede med ham.
Han har dog i den grad stukket hele FCM i ryggen, og jeg synes dermed at sparket var fortjent, havde endda gerne selv givet ham det!. Til gengæld sparer jeg på "pive"tøjet til næste kamp.

Set ud fra det rent sportslige, ser det desværre endnu mere mørkt og tomt ud end Onyszkos hoved :shock: Raska er såmænd en udemærket målmand, bevares. Manden har dog aldrig imponeret mig på banen, og jeg vil mene at han ikke har et niveau der rækker til mere end 1 division. Alternativet er så det noget mere ubeskrevne blad Lössl. Jeg skal med det samme indrømme, at jeg ikke har mange ideer om hvordan hans niveau egentlig er, men som der er pointeret, ser hans CV ganske fornuftigt ud. I min optik ville det derfor være klogest at give Lössl chancen. Vi har alligevel gang i en noget slap sæson, så hvorfor ikke få spillet en keeper ind, som måske viser sig at fremtiden!.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

fcmrykkerned skrev:Jeg er helt enig med dig på det sportslige område.....Jeg kan ligeså godt sige det jeg bor i Herning, Men er BESTEMT ikke nogen fan af FCM.......aldrig har jeg nogensinde set så kedligt fodbold som de spiller...Når man spiller fodbold i Danmark har man vel også ret til at ytre sig eller hvad ??? Men ikke hos fcm..De laver akedimier hvor unge talenter skal udvikle sig .....jeg syntes ,da ikke det er de helt store talenter, der er kommet frem....men det er en flok ulve uden tænder og uden bid.....
HAHAHAHAHHAHAHA. Hold kæft det er god humor at du udstiller dig selv på den måde. "Ikke de store talenter der er kommet frem". Nej pjat. Jeg ved godt du formentlig ikke har ret mange brikker at flytte med, og vil derfor hjælpe dig. Der er en tidligere akademispiller der hedder Simon Kjær, som blev solgt for 30 mio kr.. Han er i starten af 20'erne, og fast mand i Serie A. Derudover er han landsholdsspiller og nomineret til årets spiller i Danmark.
Derudover er førsteholdsspillere som Winston Reid, Jesper Juelsgaard, Mads Albæk, Salami, Sivebæk, Baba Collins, Izunna og Jude udklækket på akademiet. Alle er ganske fine talenter, i større eller mindre grad.
Deruodver fører vi begge ungdomsligaer, er den klub med flest U-landsholdsspillere, og sidste år fik en af vores akademispillere, som den yngste nogensinde, debut i SAS-ligaen.
Så ja. Vores akademi er et kæmpe flop!

Cortez

Indlæg af Cortez »

Hvis man ser bort fra, at Arek ALDRIG skulle have været ansat til at begynde med, så er jeg godt tilfreds med, at ledelsen tager konsekvensen nu (med eller uden sponsortryk fra SPAR).

Farvel AO du vil ikke blive savnet!

/Cortez

Brugeravatar
Hausser

Indlæg af Hausser »

Meyhoff skrev:Har ikke gidet læse hele træden igennem, men her kommer så min mening..

Vi signer en på daværende tidspunkt bedst spillende keepere nogensinde, kendt for utroligt højt niveau - men samtidig kendt for at sige sin mening og være en generel kontroversiel person, DET VIDSTE VI !
Vi vælger at give ham en chance, han står ikke på samme høje niveau som tidligere (kan have noget med retsagen at gøre), vi udlejer Heinze som derefter sviner klubben - ergo skal han ALDRIG trække fcm-trøjen over hovedet igen, rend mig heinze !..

Onyszko laver hans selvbiografi mod hans arbejdsgivers vilje, det er for dumt.. Men endnu dummere er det IMO at fyre ham, det kan godt være han kommer med ret markante holdninger i bogen, men det har INTET med hans fodboldspil at gøre.. Han er ikke et super forbillede for ungdomsspillere, men det var han sgu da heller ikke da vi hentede ham - det er der jo ikke noget nyt i..

Er i den grad skuffet over ledelsen i denne situation.. Arek tilbage !

Raska er dårligere, Lössl har ingen rutine overhovedet og Heinze skal bare skride !
Hvad vil du helst, miste Arek eller miste hovedsponsoren?

http://www.sporten.dk/fodbold/sas-ligae ... igent-arek

"Han fortæller, at der allerede er kommet flere henvendelser fra købmandskædens kunder rundt om i landet, som kræver, at SPAR trækker sig som hovedsponsor i FCM. Men selvom henvendelserne gør indtryk, så får det i første omgang ingen konsekvenser."

Det er der mest ærgeligt, er sgu at vi skal betale Arek en fratrædelsessum og derfor endnu et milliontab til klubben. Og det, helt uden at vi har hentet en ny keeper..

Brugeravatar
Hausser

Indlæg af Hausser »

1145 skrev: Raska var førstevalg da han blev skadet. Lasse greb chancen og blev ikke slået af igen. Raska var nu da også svjh reservekeeper langt de fleste kampe, så at han var 3. valg er vidst kun i din verden.
Var Heinze blevet i klubben, var Raska blevet tredjekeeper, det er du vel ikke uenig i?

Syntes det er pudsigt at folk er så tilfredse med Raska, når man ikke var tilfreds med Heinze og de mennesker der vurderede dem i det daglige, syntes at Heinze var den bedste af de to.

lars

Gul pris på knægtelse af ytringsfriheden?

Indlæg af lars »

http://www.sporten.dk/fodbold/sas-ligae ... -fyre-arek

Ifølge Sporten.dk bakker vi alle op om denne beslutning. Fejlslutning.

Så har vi åbenbart haft en sponsor; Spar. Med en Michael Østergård i spidsen der åbenbart har knægtelse af ytringsfriheden til gul pris i øjeblikket.

DBU´s etiske udvalg, som åbenbart helt i 1984 stil har fået dette navn, kommer ud med en udtalelse om hvor fremragene det var at fyre en mand for at skrive hans mening.

Det virker, som om FCM har følt sig presset af sin storsponsor til at tage denne beslutning. En meget ærgelig udvikling, da det fodboldspillere efter min mening bør have lov til at have deres egen mening og udtrykke denne mening hvis de har løst til det. Jeg er ikke enig med de udsagn Arek er kommet med, men modsat Michael Østergård, Per Larsen, en pæn slat af den danske sportspresse/sportspression og muligvis FCMs direktion, ja så har jeg nok tolerance til også at syntes at der bør være plads til folk med forskellige meninger på fodboldbanen.

Brugeravatar
cameo1977

Indlæg af cameo1977 »

Heinze er helt klart også den bedst i mine øjn men nu har vi jo altså ikke valget mellem heinze og raska men mellem raska og løssel

Besvar