Ja jeg forstår hvad du mener. Det er efterhånden derhenne hvor man påvirkes af det i dagligdagen, man går hele tiden og spekulerer hvordan pokker det kunne komme dertil. Den sidste uges tid efter AGF kampen har været en dans på roser, da man kom oven igen, fik man øje på for at det faktisk sætter sig i sindet at opleve meget skuffelse og dårlig attitude, og nu hvor krisen er tilbage for fuld udblæsning, så orker man dårligt mere, ryk tilbage til start og begynd forfra, f... da osse!Hausser skrev:For mit eget vedkommende, så kan jeg mærke at jeg er et sted hvor jeg tror jeg har behov for en pause fra stadion. Jeg kan mærke på mig selv at de gentagne massive skuffelser efterhånden påvirker mig så meget at jeg bliver fysisk dårlig over det og specielt spillernes taberattitude kan jeg mærke jeg bliver direkte aggressiv over at være vidne til.
En pause er også hvad jeg har lyst til, men det er jo bare ikke løsningen, det er jo sikkert også hvad spillerne ønsker, de gider heller ikke hele tiden være tabere og være negative, og for dem er det endnu værre fordi det er deres job og deres liv, de kan ikke bare lægge det til side. Jeg tror de har det MEGET dårligt ligenu, og at Kuhn efter denne kamp er bombet komplet tilbage i det mentale arbejde.
Det nytter ikke at man giver op, og selvom det er pissetræls og man bare har lyst til at putte fodbold ned i en skuffe, lukke og låse, så er det når modgangen er værst at man skal vise hvad man er gjort af. Jeg kommer mod HB Køge, og jeg vil håbe på sejr som altid. Skulle vi rykke ned i 1 division så kommer jeg også. FCM er meget mere end bare underholdning, det er en hjertesag, og jeg bliver sgu i modgangen, selvom det gør ondt og jeg helst ville smide det hele væk. Forza FCM!