MBS/UBM skrev:Hold da fast et niveau..
Det korte af det lange er, at der heldigvis er mange der går ind på pyrotekniske effekter..
Ja, det er ulovligt, men mon ikke også, at man tager sin straf for det?
Indse nu, at folk bruger lys,blitz og røg, og dèt er i hvert fald kommet for at blive..
Snak alt det i vil, omkring farligheden ved det.
Alle som faktisk er med på vores aways ser, at det sådan set ikke er så skide farligt, bare det bliver behandlet ordenligt.
pyro er kommet for at blive (dermed ikke nødvendigvis kanonslag), og hvis i mener man er hjernedød når man siger det; så vågn op og kom tilbage til virkeligheden.
Problemet er jo at visse folk er hjernedøde. På FCK-turen i sidste uge blev der på hjemvejen tændt et eller andet fyrværkeri (ikke ret voldsomt) men til gengæld placeret 15 skridt fra en benzin stander i Nyborg. Det eksempel fortæller vel det hele?
Hvor mange eksempler på farlige situationer skal man give før folk fatter at det ikke skal med til fodbold?
Muligt at nogle kan styre det. Men så skal vi IQ teste folk ved indgangen for at se om de er for dumme til at have det med i lommen? Fyrværkeri/romerlys mv er potentielt farligt. Man har bestemt det er ulovlig derfor skal folk lade det blive hjemme.
Jeg kunne også sige at jeg gerne vil have jagtgevær med til fodbold. Det er ulovligt men det skaber stemning når jeg skyder op i luften. Derfor syntes jeg det er en super god ide. Og som det siges: "guns don't kill people. People kill people". Så jeg syntes at hvis det sker under kontrollerede forhold så er det ok med våben på stadion. Og foresten også med kamphunde og hårde stoffer. Så længe jeg har kontrol over det og ikke skader andre..
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?