Grotesk slutkamp

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Ravnen

Re: Grotesk slutkamp

Indlæg af Ravnen »

Hvis vi sammenligner vores sæson i ligaen med Aab, så har de da ikke noget at lade os høre for. Der er vel en årsag til at Aab, selv efter vores tre nederlag i træk, er hele 7 point efter os.

Vi spillede også godt, så længe vi var med i UEFA Cup´en.

erland4

Indlæg af erland4 »

Hej Ravnen

Jeg forstår ikke helt hvad du vil med det indlæg.

At AAB har en season på det jævne er vel underordnet, med mindre målet udelukkende er hvem af de to hold der ligger bedst i tabellen.

Reelt kan vi risikere at få en 4 plads og ikek spille europæisk fodbold næste år. Det er skidt uanset, om nogle mener at vi pt. ikke fortjæner en plads i Eufa da vi spiller under niveau og dermed mener de vel at vi ikke vil bidrage positivt til koefficienten for Danmark.

Grunden til at jeg gerne ser vi er med i EC turneringerne er at det er vigtigt mht. at bevare værdien af FCM som brand. Deraf følger mange ting som tages for givet; øget sponser interesse, salg af merchandise, attaktiv klub for at skift til - tilføje selv flere.

Måske havde det hjulpet hvis vi ikke havde sammenlignede os med AAB, og spillede godt også efter exit fra EUFA cuppen :-)

erland

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Hvis vi sammenligner vores sæson i ligaen med Aab, så har de da ikke noget at lade os høre for. Der er vel en årsag til at Aab, selv efter vores tre nederlag i træk, er hele 7 point efter os.

Vi spillede også godt, så længe vi var med i UEFA Cup´en.

Ravnen

Hvor ærgeligt eller hvad?

Indlæg af Ravnen »

Hvor ærgeligt at have så mange spillere skadet, til lige den kamp? Eller hvad?...

http://www.bold.dk/nyt/AaB-staerkt-svaekket-i-Parken

Colt Sivas

Re: Hvor ærgeligt eller hvad?

Indlæg af Colt Sivas »

Ravnen Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hvor ærgeligt at have så mange spillere skadet,
> til lige den kamp? Eller hvad?...
>
> http://www.bold.dk/nyt/AaB-staerkt-svaekket-i-Park
> en

Det er jo hvad der kan ske. Men kommer lidt til at tænke på deres placering kontra deres økonomi. Ender de som 7'er mister de en hjemmekamp plus tv-pengene for en 7. plads nok er betydelig mindre end f.eks. en 4. plads. Hvis så den europæiske deltagelse glipper også er der nok ikke mange CL millioner tilbage de kan smide i det bundløse hul.

Vinding

Indlæg af Vinding »

Jeg blev noget overrasket for nyligt da jeg så Aab forventede et underskud i det næste regnskabs år specielt oven på de sidste par år.

Vinding

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ja det blev jo som forventet 3-0 til FCK. Meget praktisk for Aab.

http://www.bold.dk/nyt/Brasilianske-tryllerier-i-Parken

10 point foran Aab nu, og vi har underpræsteret næsten hele sæsonen, det er da altid noget vi har håneretten over dem ;-)

Ralle8900

Indlæg af Ralle8900 »

....well, omvendt vil de sikkert proklamere at have det samme over os, hvis de skal ud og spille europæisk, og/eller vinder pokalfinalen....

...men hey - for en gangs skyld tror jeg faktisk jeg vil heppe på FCK i pokalfinalen, samt Brøndby eller OB i mesterskabskampen! ;)

Vinding

Fairplay pris til Randers??

Indlæg af Vinding »

http://www.bold.dk/nyt/DBU-Nyt-fairplay ... or-Danmark

Det gør vel at Randers ikke vil spille fodbold i de sidste kampe, som tilfældet var med FCN i sidste sæson, og dermed er vores nærmeste konkurent væk i kampen om 4. pladsen formentlig væk.

Det vil i hvert fald være for dum af dem at satse for meget på 4. pladsen og derved risikere at få for mange advarsler, så fairplay pladsen ryger.

Med Toto cuppens død, så skal vi nok ikke sætte næsen for meget op efter europæisk fodbold i den kommende sæson, medmindre at OB eller Brøndby vinder mesterskabet samtidig med at FCK tager pokalen.

Vinding

Hekler

Re: Fairplay pris til Randers??

Indlæg af Hekler »

Man må bare håbe på at det hop i Uefa pladser danmark har kan give flere point

Vinding

Indlæg af Vinding »

Ja, det var jo tæt på i år, men det blev åbenbart ødelagt af den ekstra plads vi havde fået i sidste sæson til FCN.

Lad os håbe med de andres pressede kampprogram i efteråret kan komme os til gode i den hjemlige liga.

Vinding

PS

Indlæg af PS »

Vel nok en pris der aldrig kommer til at gå til os, vi ligger sgu altid helt i top når det gælder advarsler og udvisninger.

Denis Egebæk

Indlæg af Denis Egebæk »

det passer ikke. Kun i denne sæson og i sidste ligger vi i toppen. I alle andre sæsoner er vi sluttet i den gode halvdel af tabellen - et par gange endda på 2. pladsen

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Vi har også vundet den.

Denis Egebæk

Indlæg af Denis Egebæk »

det er rigtigt, men jeg refererede blot til statistikken over flest gule og røde kort som PS mente vi ligger i toppen af hver sæson

Besvar