OB - FCM
-
Aaes
Re: Lørdags odds fidus !
forzafcm Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jesper BW1100 Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Ja for der er jo aldrig nogen der har vundet på
> > HELE 4 kampe med høje odds. Sålænge du finder
> de
> > rigtige fiduser kan du sagtens hive 4 kampe til
> > mellem 2.65 og 3.30 hjem af og til. Det sker i
> > hvert fald oftere end du vinder i lotto. Så
> > spørgsmålet er hvor meget du i virkeligheden
> > kender til oddset?
>
> Man vil måske vinde 1 ud af 44 gange på sådan en
> kupon.
Så vil du jo så også vinde på den i det lange løb. Kuponen giver odds 80 igen, hvis du så har spillet kuponen 44 gange til f.eks. en 10'er pr. bet, så vil du tabe 430 kroner (fordi man taber 43 gange) men vinde 800 kroner den ene gang du vinder ud af de 44 - altså et overskud på 370 kroner!
Hvor meget ved du egentlig om betting og især om sandsynlighedsregning og statistik?
> Jesper BW1100 Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Ja for der er jo aldrig nogen der har vundet på
> > HELE 4 kampe med høje odds. Sålænge du finder
> de
> > rigtige fiduser kan du sagtens hive 4 kampe til
> > mellem 2.65 og 3.30 hjem af og til. Det sker i
> > hvert fald oftere end du vinder i lotto. Så
> > spørgsmålet er hvor meget du i virkeligheden
> > kender til oddset?
>
> Man vil måske vinde 1 ud af 44 gange på sådan en
> kupon.
Så vil du jo så også vinde på den i det lange løb. Kuponen giver odds 80 igen, hvis du så har spillet kuponen 44 gange til f.eks. en 10'er pr. bet, så vil du tabe 430 kroner (fordi man taber 43 gange) men vinde 800 kroner den ene gang du vinder ud af de 44 - altså et overskud på 370 kroner!
Hvor meget ved du egentlig om betting og især om sandsynlighedsregning og statistik?
-
dalle
Re: Kevin Stuhr Ellegaard til sommer tak
Chap Skrev:
> Overskriften siger det hele...
luk. heinze er en pisse god målmand ellergard er kun god i luften hvis man skyder ved jorden så går den fandme ind.
selvom det ikke huer mig at sige det så må man bare erkende at vi er blevet nakket på alle parometre i første halvleg.
Taktisk- er de langt bedre end os de spiller sig igennem vores midte mens vistår lige så stille som en flue på en væg. angrebsmæssigt tror jeg alle fcm tilhængere havde set nogle hurtige angribbere (jude,oliseh) men de er ikke engang med i truppen.
Præstationen-vores spiller har som sagt meget svært ved at spille sig igennem og det hjælper heller ikke at thyge leger messi
> Overskriften siger det hele...
luk. heinze er en pisse god målmand ellergard er kun god i luften hvis man skyder ved jorden så går den fandme ind.
selvom det ikke huer mig at sige det så må man bare erkende at vi er blevet nakket på alle parometre i første halvleg.
Taktisk- er de langt bedre end os de spiller sig igennem vores midte mens vistår lige så stille som en flue på en væg. angrebsmæssigt tror jeg alle fcm tilhængere havde set nogle hurtige angribbere (jude,oliseh) men de er ikke engang med i truppen.
Præstationen-vores spiller har som sagt meget svært ved at spille sig igennem og det hjælper heller ikke at thyge leger messi
-
PS
Kritisér de rette
Kritisér hellere de folk der gør det muligt for Ob at komme frem til deres chancer, Albæk slet ikke god nok til superligaen idag - alt for mange boldtab, Kolja... ja det er ikke nemt at kritisere ham for at lave nogen fejl, for han har simpelthen ikke været på sin plads i forsvaret, men har istedet overladt det til Ipsa som så kommer til at mangle inde på midten. Juelsgaard har været god det meste af tiden, men han er også blevet overløbet adskillige gange. Og så mener jeg heller ikke at Thyge har vist særlig meget, jo han løber meget, men hvad laver han ellers.
Nå men de er da startet betydelig bedre i 2. halvleg.
Yeeesss reducering.
Nå men de er da startet betydelig bedre i 2. halvleg.
Yeeesss reducering.
-
Klauzito
Re: Kevin Stuhr Ellegaard til sommer tak
Heinze er altså ikke en pissegod målmand.
Han har kæmpeproblemer i luftrummet foran mål og man ser ham så godt som aldrig gå ud og afværge en sistuation fuldstændigt. Det bliver altid ret satset og kun halvt, han bokser jo også næsten altid!
Men Ellegaard er heller ikke løsningen. Manden kan jo ikke nå ned til jorden!
Han har kæmpeproblemer i luftrummet foran mål og man ser ham så godt som aldrig gå ud og afværge en sistuation fuldstændigt. Det bliver altid ret satset og kun halvt, han bokser jo også næsten altid!
Men Ellegaard er heller ikke løsningen. Manden kan jo ikke nå ned til jorden!
-
Ravnen
Re: Kritisér de rette
Synes med rette hele holdet kan kritiseres i dag. 1 halvleg var virkelig ringe, igen. Det er utroligt spillerne har så store problemer med at finde hinanden på banen, kombinationerne ser ofte håbløse ud.
Værst er dog angrebet, de formår jo slet ikke at skabe nogen farlige situationer på egen hånd, det skal altid være Borring som kommer og laver et eller andet. Ikke engang efter to udskiftninger i OBs bagkæde, kan vi skabe noget for alvor. Det er simpelthen for ringe.
Grrr...
Værst er dog angrebet, de formår jo slet ikke at skabe nogen farlige situationer på egen hånd, det skal altid være Borring som kommer og laver et eller andet. Ikke engang efter to udskiftninger i OBs bagkæde, kan vi skabe noget for alvor. Det er simpelthen for ringe.
Grrr...
-
samuelcutter
savner at vinde
hehe
tja gik som forventet.. men kan sgu næsten ikke huske sidste sejr vi har fået..og hvornår vi har holdt til 0 og sejr på ude bane nøjjj hvor er vi ringe ude...
mener og ja ved godt det er en tude kiks.. men hvis bare TT kunne omsætte halv så meget på banen som han er klog til at kloge når der er CL bold så ville det se godt ud.. faktum er der må snart være lidt små hedt under ham... det er sgu bare ikke godt nok pt.. pillen vender kun en vej... og det er ned
tja gik som forventet.. men kan sgu næsten ikke huske sidste sejr vi har fået..og hvornår vi har holdt til 0 og sejr på ude bane nøjjj hvor er vi ringe ude...
mener og ja ved godt det er en tude kiks.. men hvis bare TT kunne omsætte halv så meget på banen som han er klog til at kloge når der er CL bold så ville det se godt ud.. faktum er der må snart være lidt små hedt under ham... det er sgu bare ikke godt nok pt.. pillen vender kun en vej... og det er ned
-
Klauzito
Re: savner at vinde
Lad nu være med at male fanden på væggen og kræve TTs afgang!
Manden har været cheftræner et halvt år og man ser tit at der skal mere til. Derudover mistede vi altså et par vigtige spillere i sommers og vi har nogle vigtige spillere skadet.
2 af de 3 hold vi har mødt her i foråret har været hold der ligger højere end os.
Får vi styr på målmandspladsen, en ny bomber og så spillet det hold her sammen uden spillersalg ser det faktisk ikke så skidt ud.
Lige nu er det måske ikke skidegodt, men vi ligger nr 4!
Manden har været cheftræner et halvt år og man ser tit at der skal mere til. Derudover mistede vi altså et par vigtige spillere i sommers og vi har nogle vigtige spillere skadet.
2 af de 3 hold vi har mødt her i foråret har været hold der ligger højere end os.
Får vi styr på målmandspladsen, en ny bomber og så spillet det hold her sammen uden spillersalg ser det faktisk ikke så skidt ud.
Lige nu er det måske ikke skidegodt, men vi ligger nr 4!
-
samuelcutter
hey
siger nu ikke at TT skal ud siger blot det må varme lidt under ham..
( personligt har jeg aldrig syntes han var den rette )
syntes sgu det ser meget skidt ud og er klart det ringeste vi har set i MEGET lang tid.. såmen ikke mere end det
men 4 er vel ikke godt nok er det ?? jo hvis der havde været 4 p op men vi er ALEN lagt væk og væk i pokalen ( SUPER SUK ).. kan godt være det bare er mig men det er sgu ikke godt nok..
( personligt har jeg aldrig syntes han var den rette )
syntes sgu det ser meget skidt ud og er klart det ringeste vi har set i MEGET lang tid.. såmen ikke mere end det
men 4 er vel ikke godt nok er det ?? jo hvis der havde været 4 p op men vi er ALEN lagt væk og væk i pokalen ( SUPER SUK ).. kan godt være det bare er mig men det er sgu ikke godt nok..
-
tubbe93
hvorfor dømmer Vejlgård ikk straffe ? Fandme ikk i orden at dommeren ikke ser den, han står lige ud for men vælger i stedet at dømme frispark til Djemba-Djemba ? anden gang i træk det koster os vigtige point !
-
samuelcutter
men nu ikke det er dommeren der koster idag.. en lille gut mellem stengerne ( føj da ) og så 10 mand foran ham.. det kostede.. 
-
Altoriso
samuelcutter Skrev:
> men nu ikke det er dommeren der koster idag.. en
> lille gut mellem stengerne ( føj da ) og så 10
> mand foran ham.. det kostede..
så burde det vel gå lige op eller ?
Et straffespark havde da lunet noget, synes jeg
så burde det vel gå lige op eller ?
Et straffespark havde da lunet noget, synes jeg
-
Ravnen
samuelcutter Skrev:
Så du da DjembaX2 tog hals tag på Reid, det var da et klokkeklart straffespark. Så på den måde koster dommeren da. Ufatteligt hverken ham eller linievogteren så det.
Min søn: mor hvorfor hedder det hold O-Ble
Så du da DjembaX2 tog hals tag på Reid, det var da et klokkeklart straffespark. Så på den måde koster dommeren da. Ufatteligt hverken ham eller linievogteren så det.
Min søn: mor hvorfor hedder det hold O-Ble