Randers - FCM
-
Rooney
Re: Randers - FCM 1-2
Frank er skiftet ind i stedet for Kim Christensen.. Og Chr. Poulsen er skiftet ud med Juelsgaard....
Fagerberg er dejlig at se spille idag..
Fagerberg er dejlig at se spille idag..
-
Hausser
Jep, Frank kom ind efter blot 9 minutter og C.P har også måttet lade sig udskifte med Juelsgaard. Det skyldes blandt andet den katastrofalt dårlige bane, frossen og knoldet og jeg mener faktisk det er uforsvarligt at spille kampen..
-
Hausser
Så har Fagerberg da heller ikke været bedre. Han lavede en okay assist, men har generelt tabt rigtigt mange bolde og haft problemer med førsteberøringerne, og så skal sådan en friløber bare omsættes i mål..
-
Dondy
Re: Ipsa og Fagerberg ?
Synes de gør det godt, specielt fagerberg virker oplagt og er med omkring stort set alle situationer. Hans farlighed er dog ikke helt på toppen, men hans driblinger og pasningsspil er en nydelse.
Ipsa gør det udemærket, men der er dog ind imellem nogle usikkerheds momenter, selv om han spiller bedre end jeg har set ham endnu.
Ipsa gør det udemærket, men der er dog ind imellem nogle usikkerheds momenter, selv om han spiller bedre end jeg har set ham endnu.
-
j3pq3
Re: Salami
hold kæft hvor var det også en svinsk tackling... han får knopperne lige ind på benet i en rigtig hård tackling... fandme ikke i orden!
-
Persian_Wolf
Re: Randers - FCM - Fantastisk Ken F.
Synes Ken Fagerberg spiller fantastisk idag. Godt nok misser han, men det kommer helt sikkert. Alt andet gør han rigtigt idag. Jävle bra!
-
Casper Søe
j3pq3 Skrev:
-------------------------------------------------------
> hold kæft hvor var det også en svinsk tackling...
Det var en herretackling, den slags kan gøre ondt når 2 går ind i den.
Desuden startede FCM ud med også at tackle igennemm ig gjorde det hele kampen igennem, dejligt at se.
No hard feelings på grund af den.
-------------------------------------------------------
> hold kæft hvor var det også en svinsk tackling...
Det var en herretackling, den slags kan gøre ondt når 2 går ind i den.
Desuden startede FCM ud med også at tackle igennemm ig gjorde det hele kampen igennem, dejligt at se.
No hard feelings på grund af den.
-
dalle
søren berg vs CP
Hva sker der lige for søreng berg?? han smadre cp ned i den frosne jord den burde tages op i komiten eller hva det nu hedder.
salamis skade var en herer takling.
Fagerberg outstanding
Admin edit:Fjernet en masse bandeord.
salamis skade var en herer takling.
Fagerberg outstanding
Admin edit:Fjernet en masse bandeord.
-
Hausser
Det var bare et spørgsmål om tid før der ville komme en alvorlig skade i den her kamp. Jeg mener slet ikke kampen burde være spillet og jeg mener Randers bør holdes ansvarlige for at stille med så elendig og frosthård en bane, det harmonerer tydeligvis ikke med de krav der er til superligaklubberne fra DBU.
Lad os alle samme krydse rigtigt meget fingre for at Salami ikke er alvorlig skadet, han er om nogen vores guldfugl p.t. og den spiller som jeg ser skal redde regnskabet til næste år. Når alt kommer til alt, så er det måske ikke det værste tidspunkt det sker på, her 2 kampe før den meget lange vinterpause. Tanker herfra til Salami-drengen..
Lad os alle samme krydse rigtigt meget fingre for at Salami ikke er alvorlig skadet, han er om nogen vores guldfugl p.t. og den spiller som jeg ser skal redde regnskabet til næste år. Når alt kommer til alt, så er det måske ikke det værste tidspunkt det sker på, her 2 kampe før den meget lange vinterpause. Tanker herfra til Salami-drengen..
-
Davoos
Ja Salami kom lidt akavet ned i tacklingen, anklen fik et ordentligt vrid. Men han havde overskud lige efter tacklingen til at kigge op hvor bolden var, så tvivler på det er en alvorlig skade, men hvem ved.
Hvor tit har Salami været ude med skader her i år 2008?
Edit: og tillykke med sejren, i var skarpest i begge felter, og Randers kom tættere på os.
Hvor tit har Salami været ude med skader her i år 2008?
Edit: og tillykke med sejren, i var skarpest i begge felter, og Randers kom tættere på os.
-
Hausser
Re: Ipsa og Fagerberg ?
Fagerberg var ihvertfald klart den bedste af de to, dog uden jeg syntes han var helt oppe og ringe, dertil er han simpelthen for uskarp og så mister han også et hav af bolde, hvor han bør holde bedre i den. Men okay, banen var også fuldstændig umulig. Indsatsen giver dog igen løfter om fremtiden, noget som ellers til tider har været svært at få øje på her i foråret.
Ipsa havde sit hyr med Nygaard og var på mellemhånd flere gange og var desuden indblandet i målet, men det er der selvfølgelig også mange andre forsvar der har haft med problemer med det lange hyl. Det var bedre end tidligere, uden det for alvor var godt med Ipsa. Forhåbentlig har Reid haft godt af at blive sat af og fået tænkt lidt over sin egen indstilling og er klar til igen at yde 100% i næste kamp..
Ipsa havde sit hyr med Nygaard og var på mellemhånd flere gange og var desuden indblandet i målet, men det er der selvfølgelig også mange andre forsvar der har haft med problemer med det lange hyl. Det var bedre end tidligere, uden det for alvor var godt med Ipsa. Forhåbentlig har Reid haft godt af at blive sat af og fået tænkt lidt over sin egen indstilling og er klar til igen at yde 100% i næste kamp..
-
Dondy
Rigtig flot indsats og endelig 3 point på udebane + evaluering
Endeligt lykkedes, 3 point på kontoen, vi hænger på i toppen og hvad vigtigere er. Vi viste at vi kunne spille fodbold på udebane og endda i dårligt vejr.
Jeg synes det her er en flot præstation af trænerteamet, der formåede at stille med et hold der virkeligt var gearet til opgaven.
Jeg vil starte med den berømte evaluering af spillerne og holdet som helhed:
Holdet får et 9 tal:
Dejligt at vi fik spillet til at hænge bedre sammen og skaber faktisk mange chancer. Jeg synes også der var forbedringer af vores presspil, men det mangler stadigvæk lidt mere, og jeg synes også forsvaret var lidt usikkert ind imellem.
Spillerne:
Heinze: 9
Lidt usikker, men har mange gode aktioner, kan ikke gøre noget ved målet og generelt en god indsats af Heinze.
Kolja A: 11
Hamrende godt back spil og kommer flot med i overlap, synes han var banens bedste spiller idag.
Califf: 8
Spiller stabilt og det er vel det han er købt til.
Ipsa: 7
Ipsas bedste kamp, men der er nogle situationer hvor han sælger hele butikken og er vel mere eller mindre involveret i Randers mål.
CP: UB
Skal ikke bedømmes når han løber rundt med en hjerne rystelse.
Juelsgård: 9
Holder en formstærk S. Berg ude af det meste af kampen og forsøger også at gå godt med i spillet frem ad banen, hvor han dog bør lærer lidt omkring hvornår man dribler og hvornår man ikke gør.
Thygesen: 10
Bedste kamp fra kaptain Thygesen i lang tid og ser ud til at Danny O. skal stramme sig an på trænings banen hvis han vil have sin plads tilbage.
Salami: 9
God kamp af salami, dog uden at han spiller helt op til det vi ved han kan, vi må dog håbe at han snart er klar igen da han er en vigtig spiller for holdet.
Floresceu: 8
Han har en fantastisk vilje, men er for usynlig når vi har bolden og hans skud er simpelthen for dårlige.
Boring: 6
Synes Boring var helt ude af kampen idag, han har vel dårligt nok et indlæg der rammer en anden spiller? Kunne godt tænke mig at se Danny O på venstre kanten i næste kamp hvis ikke han forbedre sig.
Frank K: 10
Idag viser han at han stadigvæk kan spille som vores target spiller. Scorer et rigtigt forward mål, har et skud på stolpen og et hovedstød som han kanonere imod mål. Godt at se den gamle Frank tilbage.
Fagerberg: 9
Har glædet mig til at nævne Fagerberg, synes han er vores mest imponerende spiller idag, fantastisk kropsstærk, driblinger og pasningsspil er fantastisk. Desværre er hans afslutninger stadigvæk ikke helt skarpe, bliver de det så ser jeg ingen grund til at vi investere i ny angriber!
Claus Madsen: UB
Kim C: UB
Jeg synes det her er en flot præstation af trænerteamet, der formåede at stille med et hold der virkeligt var gearet til opgaven.
Jeg vil starte med den berømte evaluering af spillerne og holdet som helhed:
Holdet får et 9 tal:
Dejligt at vi fik spillet til at hænge bedre sammen og skaber faktisk mange chancer. Jeg synes også der var forbedringer af vores presspil, men det mangler stadigvæk lidt mere, og jeg synes også forsvaret var lidt usikkert ind imellem.
Spillerne:
Heinze: 9
Lidt usikker, men har mange gode aktioner, kan ikke gøre noget ved målet og generelt en god indsats af Heinze.
Kolja A: 11
Hamrende godt back spil og kommer flot med i overlap, synes han var banens bedste spiller idag.
Califf: 8
Spiller stabilt og det er vel det han er købt til.
Ipsa: 7
Ipsas bedste kamp, men der er nogle situationer hvor han sælger hele butikken og er vel mere eller mindre involveret i Randers mål.
CP: UB
Skal ikke bedømmes når han løber rundt med en hjerne rystelse.
Juelsgård: 9
Holder en formstærk S. Berg ude af det meste af kampen og forsøger også at gå godt med i spillet frem ad banen, hvor han dog bør lærer lidt omkring hvornår man dribler og hvornår man ikke gør.
Thygesen: 10
Bedste kamp fra kaptain Thygesen i lang tid og ser ud til at Danny O. skal stramme sig an på trænings banen hvis han vil have sin plads tilbage.
Salami: 9
God kamp af salami, dog uden at han spiller helt op til det vi ved han kan, vi må dog håbe at han snart er klar igen da han er en vigtig spiller for holdet.
Floresceu: 8
Han har en fantastisk vilje, men er for usynlig når vi har bolden og hans skud er simpelthen for dårlige.
Boring: 6
Synes Boring var helt ude af kampen idag, han har vel dårligt nok et indlæg der rammer en anden spiller? Kunne godt tænke mig at se Danny O på venstre kanten i næste kamp hvis ikke han forbedre sig.
Frank K: 10
Idag viser han at han stadigvæk kan spille som vores target spiller. Scorer et rigtigt forward mål, har et skud på stolpen og et hovedstød som han kanonere imod mål. Godt at se den gamle Frank tilbage.
Fagerberg: 9
Har glædet mig til at nævne Fagerberg, synes han er vores mest imponerende spiller idag, fantastisk kropsstærk, driblinger og pasningsspil er fantastisk. Desværre er hans afslutninger stadigvæk ikke helt skarpe, bliver de det så ser jeg ingen grund til at vi investere i ny angriber!
Claus Madsen: UB
Kim C: UB
-
Hausser
Jep, Salami har desværre allerede været bekymrende meget skadet i sin korte karriere. Ved ikke om det handler om han er skrøbelig eller om det nok ikke nærmere er hans spillestil og skåner ingen og bliver også udsat for rigtigt mange grimme frispark.
Men tak for lykønskningen, vi skal helt tilbage til City-kampen for at huske sidste udesejr.
Men tak for lykønskningen, vi skal helt tilbage til City-kampen for at huske sidste udesejr.