FCM - FCN
-
Skippels
Evaluering
Jeg synes nu, at Collins spillede en god kamp, og var en af de eneste på banen, som ville noget, og udviste noget vilje og gejst. Jeg synes han bliver bedre og bedre, og målene skal nok komme.
Vores største problem i dag bliver, at vi slet ikke får spillet bolden rundt. Der er ingen bevægelse, og vi kører konstant bolden igennem centralt, spiller den slet ikke ud på fløjen igennem hele kampen. Desuden smasker vi et hav af lange bolde op i angrebet, som ikke giver nogen mening, da de ikke er rettet mod andre end boksen i den modsatte ende..
Vores største problem i dag bliver, at vi slet ikke får spillet bolden rundt. Der er ingen bevægelse, og vi kører konstant bolden igennem centralt, spiller den slet ikke ud på fløjen igennem hele kampen. Desuden smasker vi et hav af lange bolde op i angrebet, som ikke giver nogen mening, da de ikke er rettet mod andre end boksen i den modsatte ende..
-
Hausser
Re: Evaluering
Tja, det skyldes vel nok resultatet trods alt. Spillet var utroligt ringe, men alligevel skaber vi vel 4-6 100% chancer, selv med godt spil er det svært at forvente mange flere muligheder..
Men enig i at spillet ikke er til et karaktergennemsnit på 8, selv om jeg ikke lige har talt sammen..
Men enig i at spillet ikke er til et karaktergennemsnit på 8, selv om jeg ikke lige har talt sammen..
-
Hausser
Jydepower Skrev:
-------------------------------------------------------
> > Fagerberg -03- Sjældent jeg overhovedet overvejer
> > så lav en karakter, men der var virkelig absolut
> > intet der lykkedes for vores unge svensker idag.
> > som smider bolden væk på samtlige berøringer med
> > undtagelse af én. Er ikke spilbar nok, uskarp på
> > Borrings fine frispilning og ligner generelt bare
> > en mand der er langt fra formen.
>
> Gider slet ikke skriver hvor uenig jeg er. Synes
> der er så meget i ham som man kan se i dag. 8 fra
> mig til ham.
Gider du ikke argumentere bare en lille smule for hvorfor du vil give ham en 8er og hvad du mener han viser idag, please?
> > Fagerberg -03- Sjældent jeg overhovedet overvejer
> > så lav en karakter, men der var virkelig absolut
> > intet der lykkedes for vores unge svensker idag.
> > som smider bolden væk på samtlige berøringer med
> > undtagelse af én. Er ikke spilbar nok, uskarp på
> > Borrings fine frispilning og ligner generelt bare
> > en mand der er langt fra formen.
>
> Gider slet ikke skriver hvor uenig jeg er. Synes
> der er så meget i ham som man kan se i dag. 8 fra
> mig til ham.
Gider du ikke argumentere bare en lille smule for hvorfor du vil give ham en 8er og hvad du mener han viser idag, please?
-
MadsBS
Re: Ingen jubel ?
Hoho..Der var kun 4 ja;-) Det er helt korrekt!
Stemningen var skræmmende dårlig. De fleste er vel interesserede i en god stemning- så fatter jeg ikke at stort set alle står med en øl i den ene hånd, en fransk i den anden, og noget tredje i munden!
Stemningen var skræmmende dårlig. De fleste er vel interesserede i en god stemning- så fatter jeg ikke at stort set alle står med en øl i den ene hånd, en fransk i den anden, og noget tredje i munden!
-
Ravnen
kontakt til OB igen
Med OBs nederlag til Brøndby har vi atter kontakt med dem, kun 3 point skiller.
De fire øverste hold ligger uhyre tæt, og jeg tror der inden vinterpausen vil blive lavet et stort hul ned til midterholdende.
De fire øverste hold ligger uhyre tæt, og jeg tror der inden vinterpausen vil blive lavet et stort hul ned til midterholdende.
-
Casper Søe
MadsBS Skrev:
> Hoho..Der var kun 4 ja;-) Det er helt korrekt!
>
> Stemningen var skræmmende dårlig. De fleste er vel
> interesserede i en god stemning- så fatter jeg
> ikke at stort set alle står med en øl i den ene
> hånd, en fransk i den anden, og noget tredje i
> munden!
Nu bliver jeg bekymret. :/ Du er vel godt selv klar over hvor forkert det lød
> Hoho..Der var kun 4 ja;-) Det er helt korrekt!
>
> Stemningen var skræmmende dårlig. De fleste er vel
> interesserede i en god stemning- så fatter jeg
> ikke at stort set alle står med en øl i den ene
> hånd, en fransk i den anden, og noget tredje i
> munden!
Nu bliver jeg bekymret. :/ Du er vel godt selv klar over hvor forkert det lød
-
Kent
Forstår ikke folk giver så høje karakterer til Geo. I mine øjne var han en stor del af problemet i dag. Vores midtbane kom aldrig i gang og det skyldes ikke mindst Florescu, der stort set ikke erobrede en bold samtidig med at hans afleveringer var elendige. Han havde en meget høj spildprocent i dag og jeg synes det var meget tydeligt, at han har været ude et stykke tid. Den ringeste kamp nogensinde af Florescu IMO.
-
Jydepower
Jo Hausser, gerne. Men kan ikke huske det nøjagtige minut.
- Han var ude i et par løbedueller med Cagara, som ikke er den langsom, han løb fra ham.
- Han var oppe mod Henrik Kildentoft i nogle nærdueller hvor han holder ham helt fra bolden
- Han kommer ned i FCN højrehjørne, hvor han har 2 forsvare (kan ikke huske hvem) helt oppe i røven på ham, han tager et meget lilletræk helt ned mod baglinjen og lopper bolden over den eneforsvars fod og smutter kanter ham, vola 2 forsvarsspillere sat,
- Hans placeringsevne er blevet meget bedre, han venter med at løbe ind i hulet, hvor han førhen løb der hen med det samme og derfor nåede en forsvarsspiller at komme tilbage og dække ham. Der var omkring de 83 min. hvor Borring får bolden ude i venstresiden og stormer frem, det han bare ikke opdager det er at Ken er 100% blank lige foran mål, hvilket formentlig havde resulteret i et mål, det samme skete et par gange hvor Ken kunne have været sendt afsted hvor der måske var 40 meter til mål hvor Borring valgte at holde på den ( hvilket han også gjorde hvor han havde muligheden for at spille baba ).
Jeg kan virkelig ikke forstå hvorfor folk synes han spiller så piv ringe, for jeg synes virkelig at han præsterede til en acceptabel karakter, siger dog ikke at det jeg synes er lov, men synes nu han spillede en godkendt kamp, i og med at vi trak os så langt tilbage og lod FCN spille.
- Han var ude i et par løbedueller med Cagara, som ikke er den langsom, han løb fra ham.
- Han var oppe mod Henrik Kildentoft i nogle nærdueller hvor han holder ham helt fra bolden
- Han kommer ned i FCN højrehjørne, hvor han har 2 forsvare (kan ikke huske hvem) helt oppe i røven på ham, han tager et meget lilletræk helt ned mod baglinjen og lopper bolden over den eneforsvars fod og smutter kanter ham, vola 2 forsvarsspillere sat,
- Hans placeringsevne er blevet meget bedre, han venter med at løbe ind i hulet, hvor han førhen løb der hen med det samme og derfor nåede en forsvarsspiller at komme tilbage og dække ham. Der var omkring de 83 min. hvor Borring får bolden ude i venstresiden og stormer frem, det han bare ikke opdager det er at Ken er 100% blank lige foran mål, hvilket formentlig havde resulteret i et mål, det samme skete et par gange hvor Ken kunne have været sendt afsted hvor der måske var 40 meter til mål hvor Borring valgte at holde på den ( hvilket han også gjorde hvor han havde muligheden for at spille baba ).
Jeg kan virkelig ikke forstå hvorfor folk synes han spiller så piv ringe, for jeg synes virkelig at han præsterede til en acceptabel karakter, siger dog ikke at det jeg synes er lov, men synes nu han spillede en godkendt kamp, i og med at vi trak os så langt tilbage og lod FCN spille.
-
MadsBS
>
> Nu bliver jeg bekymret. :/ Du er vel godt selv
> klar over hvor forkert det lød
Jep, det er jeg fuldt ud klar over..
Men det laver ikke om på pointen i den sætning. Stemningen var ærlig talt helt død.- Og dèt bliver jeg bekymret over!
> Nu bliver jeg bekymret. :/ Du er vel godt selv
> klar over hvor forkert det lød
Jep, det er jeg fuldt ud klar over..
Men det laver ikke om på pointen i den sætning. Stemningen var ærlig talt helt død.- Og dèt bliver jeg bekymret over!
-
Jydepower
Jeg kan sagtens forstå det.. Han viser i det mindste at han gider at arbejde for det. Og jeg synes at han viste han normalt er løsningen til vores spilleproblemer ( set tilbage på AB-kampen) - ikke sagt at han spillede fremragende, men ja.. han er nu god nok (:
-
Jydepower
Haah
Good One Casper Søe !! Men det er ret det Mads og evt. andre siger.. uhyggelig dårlig stemning, dog bevægede UBM sig lidt til sidste, dog var det forsent (: .. Jeg var til tider bange for at de 4-5 fremmødte FCN fans skulle overdøve os :S
-
Hausser
Re: kontakt til OB igen
OB beviser bare det vi alle ved, at mod topholdene er de ikke synderligt gode og uden enmandshæren Fall så er de ikke frygtindgydende. Fall er med afstand den vigtigste spiller i superligaen p.t. og selv når han ikke scorer, så disker han som regel op med en assist eller skaber så meget plads til medspillerne at de kan afgøre det, da han ene mand kan binde et helt forsvar.
Heldigvis tabte de idag, men jeg tror stadig at problemet med OB, er at de simpelthen vil tromle samtlige hold under toppen og det kan de sagtens ende med at vinde på.
Heldigvis tabte de idag, men jeg tror stadig at problemet med OB, er at de simpelthen vil tromle samtlige hold under toppen og det kan de sagtens ende med at vinde på.
-
MadsBS
Jydepower Skrev:
> Haah
Good One Casper Søe !! Men det er ret det
> Mads og evt. andre siger.. uhyggelig dårlig
> stemning, dog bevægede UBM sig lidt til sidste,
> dog var det forsent (: .. Jeg var til tider bange
> for at de 4-5 fremmødte FCN fans skulle overdøve
> os :S
Nogen få fra UBM var faktisk med i hele kampen. Dog forstår jeg ikke hvad der sker for folk over hele linien. Hvorfor "glemmer" man at synge, fordi vi kommer foran. Hvorfor synger man ikke, fordi det er imod FCN?
I min verden skal der - ligegyldigt hvem vi møder - være støtte til drengene. Også hvis modstanderne hedder Struer Boldskub;-)
> Haah
> Mads og evt. andre siger.. uhyggelig dårlig
> stemning, dog bevægede UBM sig lidt til sidste,
> dog var det forsent (: .. Jeg var til tider bange
> for at de 4-5 fremmødte FCN fans skulle overdøve
> os :S
Nogen få fra UBM var faktisk med i hele kampen. Dog forstår jeg ikke hvad der sker for folk over hele linien. Hvorfor "glemmer" man at synge, fordi vi kommer foran. Hvorfor synger man ikke, fordi det er imod FCN?
I min verden skal der - ligegyldigt hvem vi møder - være støtte til drengene. Også hvis modstanderne hedder Struer Boldskub;-)
-
Jydepower
Re: kontakt til OB igen
Jeg må så forsvarer OB der, uden at have set kampen men hørt den. OB spillede i anden halvleg efter Djemba's udvisning FREMRAGENDE fodbold og som det lød så spillede i simpelthen BIF ud af banen til tider, og de havde 3-5 forsøg på stolperne. Jeg er faktisk bange for at OB de godt kunne gå hen og vinde det hele. Men dejligt at vi kun er 3 point bag dem, da vi ved vi vinder mod dem hver gang vi spiller 
-
Hausser
I mine øjne var han en katastrofe og han var en af de udslagsgivende grunde til at vi overlod alt initiativet til FCN, selv om der selvfølgelig også var mange andre som var dårlige.
Manden virkede på et helt andet niveau end resten af kampens aktører og det var desværre ikke på en god måde, han lignede i mine øjne en anden divisionsspiller som var helt og aldeles overmatchet og som var gået forkert i byen.
Langsom, tøvende, stationær og med et uhørt antal boldtab som gjorde vi slet ikke kunne fastholde noget anstændigt angrebsspil, for mig at se var det en utrolig svag indsats som sikrer ham en stensikker 03er.
Manden virkede på et helt andet niveau end resten af kampens aktører og det var desværre ikke på en god måde, han lignede i mine øjne en anden divisionsspiller som var helt og aldeles overmatchet og som var gået forkert i byen.
Langsom, tøvende, stationær og med et uhørt antal boldtab som gjorde vi slet ikke kunne fastholde noget anstændigt angrebsspil, for mig at se var det en utrolig svag indsats som sikrer ham en stensikker 03er.