2 Divisions-tråden
-
Hekler
Re: Igen er andetholdet kommet dårligt fra start
bw1216 Skrev:
-------------------------------------------------------
> Var nede og se kampen.
> Mth. Frank, så varer det vist nogle uger inden han
> er klar til førseholdet.
> Det kunne man blandt andet se ved, at han tabte
> flere hovedstødsdueller med Brabrand spillerne.
> Det er jo normalt en af hans forcer.
Ja han er helt klar først på vej
> Hørte med et halvt øre Glenn snakke om, at
> Fagerberg havde fået en mindre skade under
> træning, slag eller lignende.
Var Ken med?
Så har han fået hår og blev kaldt Niels, ham der nr. 17 kendte jeg ikke?
Det var helt tydeligt det ikke har et hold der spillede, masser af individuelt godt, bl.a. Flinta der igen og igen blev spillet svært imellem 3 mand og kom fri, men specielt når Brabrand lavede lange stikninger, var vi sårbare.
> Var nede og se kampen.
> Mth. Frank, så varer det vist nogle uger inden han
> er klar til førseholdet.
> Det kunne man blandt andet se ved, at han tabte
> flere hovedstødsdueller med Brabrand spillerne.
> Det er jo normalt en af hans forcer.
Ja han er helt klar først på vej
> Hørte med et halvt øre Glenn snakke om, at
> Fagerberg havde fået en mindre skade under
> træning, slag eller lignende.
Var Ken med?
Så har han fået hår og blev kaldt Niels, ham der nr. 17 kendte jeg ikke?
Det var helt tydeligt det ikke har et hold der spillede, masser af individuelt godt, bl.a. Flinta der igen og igen blev spillet svært imellem 3 mand og kom fri, men specielt når Brabrand lavede lange stikninger, var vi sårbare.
-
Peter Ross
Hekler Skrev:
> Var Ken med?
> Så har han fået hår og blev kaldt Niels, ham der
> nr. 17 kendte jeg ikke?
Niels Bonde.
Peter Ross
> Var Ken med?
> Så har han fået hår og blev kaldt Niels, ham der
> nr. 17 kendte jeg ikke?
Niels Bonde.
Peter Ross
-
Hekler
Peter Ross Skrev:
> Hekler Skrev:
> > Var Ken med?
> > Så har han fået hår og blev kaldt Niels, ham
> der
> > nr. 17 kendte jeg ikke?
>
> Niels Bonde.
>
Så var Ken ikke med.
> Hekler Skrev:
> > Var Ken med?
> > Så har han fået hår og blev kaldt Niels, ham
> der
> > nr. 17 kendte jeg ikke?
>
> Niels Bonde.
>
Så var Ken ikke med.
-
Hausser
Nok et nederlag
Så hiver jeg lige den her tråd frem igen. Nok engang formåede FCM II at tabe en kamp i anden division og nok engang stillede vi med et hold som ihvertfald burde kunne begå sig minimum i første division, Sivebæk, Yakubu, Fagerberg, Juelsgård, Ipsa, Gnanou, Marcic og Raska var ihvertfald alle med ifølge http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed. Vi ligger altså stadig placeret næstsidst i rækken med sølle 4 point og nedrykning er bestemt et meget plausibelt scenarie for FCM II hvis de ikke begynder at tage sig lidt sammen, og det vil altså være en mindre katastrofe i vores fremtidige bestræbelser på at matche talenterne bedst muligt.
Jeg fatter simpelthen ikke hvordan en hel folk superligaspillere gang på gang kan formå at underpræstere så meget som de gør, det er simpelthen pinligt at man kan være så lidt professionelle! Esbjerg, Randers, OB, AGF og AaB har sgu også reservehold i denne række, men de ligger altså ikke og roder rundt sidst i rækken, tag jer sammen.
Kan læse på fcm.dk og forstå på OBs fans at Sivebæk gjorde det godt, så der er altså en spiller som kan se sig selv i øjnene..
Jeg fatter simpelthen ikke hvordan en hel folk superligaspillere gang på gang kan formå at underpræstere så meget som de gør, det er simpelthen pinligt at man kan være så lidt professionelle! Esbjerg, Randers, OB, AGF og AaB har sgu også reservehold i denne række, men de ligger altså ikke og roder rundt sidst i rækken, tag jer sammen.
Kan læse på fcm.dk og forstå på OBs fans at Sivebæk gjorde det godt, så der er altså en spiller som kan se sig selv i øjnene..
-
BW - 665
Re: Nok et nederlag - Mangler i bredden?
Jeg kan ikke lade være at tænke på, at en af de ting som altid har været kendt som en styrke hos FCM, er den store bredde - Men måske er det ikke tilfældet lige pt.?
De navne der er trods alt spillere som enten burde være breddespillere i SAS ligaen, eller på vej til at blive det. Det skal dog nævnes at OB også stillede med flere SAS liga spillere til kampen (kilde: http://www.bold.dk/nyt/OB-slog-FCM-reserver ) men dette er jo langt fra et enestående tilfælde.
Har desværre også på fornemmelsen at vores for tiden utroligt høje niveau i SAS ligaen hurtigt kan ryge flere niveauer ned med bare 2-3 skader i startopstillingen, så jeg er bange for vores gode stime er ret sårbar for tiden.
De navne der er trods alt spillere som enten burde være breddespillere i SAS ligaen, eller på vej til at blive det. Det skal dog nævnes at OB også stillede med flere SAS liga spillere til kampen (kilde: http://www.bold.dk/nyt/OB-slog-FCM-reserver ) men dette er jo langt fra et enestående tilfælde.
Har desværre også på fornemmelsen at vores for tiden utroligt høje niveau i SAS ligaen hurtigt kan ryge flere niveauer ned med bare 2-3 skader i startopstillingen, så jeg er bange for vores gode stime er ret sårbar for tiden.
-
Hausser
Re: Nok et nederlag - Mangler i bredden?
Jeg må nok indrømme jeg mere tror det handler ugidelighed og manglede motivation fra en flok møgforkælede spillere som hellere vil spille playstation og være hjemme, end de vil spille bold for andetholdet, en holdning som jeg mener er helt uacceptabel.
-
Hausser
Stikpille til superligaspillerne efter sejr.
Var der nogen der var ude og se 2 division igår som kan smide en startopstilling herind? Er min fornemmelse korrekt, når jeg siger at der ikke var så mange etablerede spillere fra førsteholdet med?
Tillader mig lige at citere http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=:
"Vi er sindssygt glade – ikke så meget over, at vi ikke er under stregen længere, men mere over, at vi har bevist for gud og hver mand og ikke mindst spillerne fra førsteholdet, at det godt kan lade sig gøre at vinde og få tre point, fortsætter han. Dermed sender Jonas Dal også en lille hilsen til de spillere fra SAS-ligaen, som i de seneste kampe har rundet FCM II – uden at kunne gøre en forskel på banen"
For mig at se så retter Jonas Dal en ret alvorlig kritik mod det hav af førsteholdsspillere som har frekventeret reservernes statopstilling på det sidste, uden at resultaterne eller spillet af den grund har været bedre. Tror virkelig der er nogen spillere i truppen som skal til at arbejde alvorligt med deres indstilling, der er altså ikke noget der hedder at man ikke gider blot fordi man spiller på andetholdet, de får altså direktørlønninger for deres arbejde..
Tillader mig lige at citere http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=:
"Vi er sindssygt glade – ikke så meget over, at vi ikke er under stregen længere, men mere over, at vi har bevist for gud og hver mand og ikke mindst spillerne fra førsteholdet, at det godt kan lade sig gøre at vinde og få tre point, fortsætter han. Dermed sender Jonas Dal også en lille hilsen til de spillere fra SAS-ligaen, som i de seneste kampe har rundet FCM II – uden at kunne gøre en forskel på banen"
For mig at se så retter Jonas Dal en ret alvorlig kritik mod det hav af førsteholdsspillere som har frekventeret reservernes statopstilling på det sidste, uden at resultaterne eller spillet af den grund har været bedre. Tror virkelig der er nogen spillere i truppen som skal til at arbejde alvorligt med deres indstilling, der er altså ikke noget der hedder at man ikke gider blot fordi man spiller på andetholdet, de får altså direktørlønninger for deres arbejde..
-
Peter Ross
Re: Stikpille til superligaspillerne efter sejr.
Martin Raska
Jesper Bøge - Jesper Lauridsen - Rasmus Würtz - Jesper Juelsgaard
Danusan - Jonas Raunsbæk - Zakaria Hassan - Michael Vorret - Mads/Martin Berg
Ziad Nassar
Peter Ross
Jesper Bøge - Jesper Lauridsen - Rasmus Würtz - Jesper Juelsgaard
Danusan - Jonas Raunsbæk - Zakaria Hassan - Michael Vorret - Mads/Martin Berg
Ziad Nassar
Peter Ross
-
Hausser
Hæ, det anede mig, en flok ynglinge og anden divisionsspillere er tilsyneladende bedre i stand til at præstere og lave resultater på det niveau, end en flok højtbetalte superligaspillere er, tsk tsk.
Ros til dem der spillede kampen for det flotte resultat og endnu mere ris til de SAS-liga-spillere som har været med på det seneste uden at levere varen.
Ros til dem der spillede kampen for det flotte resultat og endnu mere ris til de SAS-liga-spillere som har været med på det seneste uden at levere varen.
-
Altoriso
Hausser Skrev:
> Ros til dem der spillede kampen for det flotte
> resultat og endnu mere ris til de
> SAS-liga-spillere som har været med på det seneste
> uden at levere varen.
C. Poulsen var måske lidt inde på svaret i et interview efter dagens kamp, hvor han indrømmede, at de nok trods alt havde hængt lidt med hovederne efter exit´en mod City, samt den seneste i Pokalen
Det har nok været forplantet til hele 1. holdstruppen, og er vel i bund og grund forståeligt nok
Nu må vi håbe at weekendens sejre, samt for 1. holdets vedkommende, de næste 14 dages pause, kan være med til at få dem op i det sædvanlige gear
> Ros til dem der spillede kampen for det flotte
> resultat og endnu mere ris til de
> SAS-liga-spillere som har været med på det seneste
> uden at levere varen.
C. Poulsen var måske lidt inde på svaret i et interview efter dagens kamp, hvor han indrømmede, at de nok trods alt havde hængt lidt med hovederne efter exit´en mod City, samt den seneste i Pokalen
Det har nok været forplantet til hele 1. holdstruppen, og er vel i bund og grund forståeligt nok
Nu må vi håbe at weekendens sejre, samt for 1. holdets vedkommende, de næste 14 dages pause, kan være med til at få dem op i det sædvanlige gear
-
FCMads
-
Hekler
Re: Svendborg klager..
FCMads Skrev:
> http://www.ligabold.com/news/10155
>
> Spillede de ude på bane lort eller hvad? Og
> hvorfor?
Ikast stadion er ikke helt færdig, dvs. at der heller ikke her er bander osv. endnu. Der var til kampen således ikke nogen bane med hegn rundt om, med mindre man hellere ville spille på en bane der ikke kunne tåle det vand der kom på dagen.
Jeg var til kampen, og ingen andre end spillerne forserede afspærringen, der iøvrigt var i pæn afstand til banen. Det var primært forældre og en lille gruppe svendborg folk der var til kampen, og det mest ophidsende der skete var en af Svendborgs medrejsende, der var noget grov i munden.
Hvis Svendborg synes der er sket noget generende, kan det da højst være den lange tur til omklædningsrummet som hjemmeholdet da heller ikke valgte at bruge trods regnen.
Det her er det værste pyller jeg nogensinde har hørt, hvis man ikke ville deltage kunne man jo nægte at spille...
> http://www.ligabold.com/news/10155
>
> Spillede de ude på bane lort eller hvad? Og
> hvorfor?
Ikast stadion er ikke helt færdig, dvs. at der heller ikke her er bander osv. endnu. Der var til kampen således ikke nogen bane med hegn rundt om, med mindre man hellere ville spille på en bane der ikke kunne tåle det vand der kom på dagen.
Jeg var til kampen, og ingen andre end spillerne forserede afspærringen, der iøvrigt var i pæn afstand til banen. Det var primært forældre og en lille gruppe svendborg folk der var til kampen, og det mest ophidsende der skete var en af Svendborgs medrejsende, der var noget grov i munden.
Hvis Svendborg synes der er sket noget generende, kan det da højst være den lange tur til omklædningsrummet som hjemmeholdet da heller ikke valgte at bruge trods regnen.
Det her er det værste pyller jeg nogensinde har hørt, hvis man ikke ville deltage kunne man jo nægte at spille...
-
Hausser
Hvem er Sly Igbunemeka?
http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed
Nigeriansk 18-årig dobbelt målscorer i weekenden som spiller sin blot anden betydende kamp for FCM?
Aldrig hørt eller set ham får, er der nogen der kan berette noget om ham?
Nigeriansk 18-årig dobbelt målscorer i weekenden som spiller sin blot anden betydende kamp for FCM?
Aldrig hørt eller set ham får, er der nogen der kan berette noget om ham?
-
Hausser
Re: Hvem er Sly Igbunemeka?
Doh, nå ja for hulen da Sly er også Stallones kælenavn, kunne bare ikke få efternavnet til at gå op med det der står på fcm.dk
I øvrigt godt han fik noget succes og fik lavet nogle kasser, han var ekstremt uskarp i ynglingekampen..
I øvrigt godt han fik noget succes og fik lavet nogle kasser, han var ekstremt uskarp i ynglingekampen..