Horsens vs FCM
-
YahooSeeker [Bot]
Re: 3-0 til FCM!
inde på onside står der at DS ikke er med mod sif... Jeg er selvfølgelig så dum kun at læse overskriften, men er der nogen som ved hvorfor, eller har jeg bare set fejl??
-
Jean / BW# 1238
Dennis Sørensen...
Han har karantæne:
http://www.netsuperligaen.dk/VisKarantaener.php
http://www.netsuperligaen.dk/VisKarantaener.php
-
Ravnen
Re: 3-0 til FCM!
Anders (FCM) skrev:
-------------------------------------------------------
> inde på onside står der at DS ikke er med mod
> sif... Jeg er selvfølgelig så dum kun at læse
> overskriften, men er der nogen som ved hvorfor,
> eller har jeg bare set fejl??
Karantæne!
-------------------------------------------------------
> inde på onside står der at DS ikke er med mod
> sif... Jeg er selvfølgelig så dum kun at læse
> overskriften, men er der nogen som ved hvorfor,
> eller har jeg bare set fejl??
Karantæne!
-
Ravnen
Re: Kampen er slut - Vi ses i Parken...
Jep, det var sandelig smart at afgøre det hele i den første kamp, så behøver gutterne ikke bruge energi på at tænke på det men kan koncentrere sig udelukkende om Superligaen, mens FCK og BIF har nogle dramatiske kampe foran sig både i liga og pokal (-:
Nu kan FCM og Spar godt begynde at booke særtog og hele fejemøjet. Parken here we come!!!!! (-;
Nu kan FCM og Spar godt begynde at booke særtog og hele fejemøjet. Parken here we come!!!!! (-;
-
Birdie
Horsens kørt over...!
Netop hjemvendt fra Horsens Idrætspark kan jeg bare konstatere, at Horsens - specielt i 2. halvleg - blev rullet fuldstændig rundt. Der var ganske enkelt stor, stor klasseforskel.
Imponerende at en del Horsens-tilskuere begyndte at udvandre ved målet til 3-0 efter bare 57 min. Hvem sagde medgangsfans?? o:) Der blev desuden kastet et fyldt ølkrus efter Ola Tidman, og Rasmus Daugaard fik en fadøl placeret direkte i ansigtet. Ikke nogen credits til "De Gule" herfra...
Imponerende at en del Horsens-tilskuere begyndte at udvandre ved målet til 3-0 efter bare 57 min. Hvem sagde medgangsfans?? o:) Der blev desuden kastet et fyldt ølkrus efter Ola Tidman, og Rasmus Daugaard fik en fadøl placeret direkte i ansigtet. Ikke nogen credits til "De Gule" herfra...
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Horsens kørt over...!
Spørgsmålet er om Erik Rasmussen vil stille med en del reserver til returopgøret... i og for sig er det jo klogt nok, men vi kunne få det svært... Og jeg vil godt nok have det lidt skidt med at Horsens bliver det første hold som slår os på hjemmebane...!!!
-
Søren
Re: Horsens kørt over...!
Som Horsens spiller i 2. halvleg i dag, kan selv vores reserver spille mindst lige op med dem.
De havde et par gode forsøg i 1. halvleg, men så var det heller ikk værre...
/Søren - Parken here we come;-)
De havde et par gode forsøg i 1. halvleg, men så var det heller ikk værre...
/Søren - Parken here we come;-)