JR revser, revserne!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

Re: JR revser, revserne!

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Læs mit indlæg igen, og forstå det som det er, ikke som det passer ind i hvad du gerne vil have en FCM'er siger for at det pisser dig af. Jeg snakker IKKE om jantelov, og jeg fornægter ikke dobbeltmoralen og jeg forstår jeres irritation. Resten har jeg redegjort for, og jeg holder stadig på at der er en mentalitetsforskel på jyder og sjællændere, og lad mig da lige understrege for en sikkerheds skyld, da jeg efterhånden ikke er sikker på det forstås så let; Jeg siger IKKE at sjællændere er bedre end jyder, eller at FCM's måde er bedre end GF's, blot at for sjællændere er måden FCM fører sig frem på alt andet lige mindre en torn i øjet end for jyder. Uanset om måden så er bedre eller dårligere og klubben bedre eller dårligere. Jeg snakker om mentalitet og der er FCM mere sjællandsk i sin væremåde end jysk.

YahooSeeker [Bot]

Re: ER og Ørgaards svar i HF...

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Nu skal du ikke dreje den, Ørgaard siger jo netop at han IKKE vil udtale sig eller blande sig i hvad GF gør, og siger så sin holdning. Der er ingen modsigelse der. Det jeg ser er en indirekte kommentar til ER om at han skal holde sin kæft om de andre klubber.

Altoriso

Re: ER og Ørgaards svar i HF...

Indlæg af Altoriso »

Jeg tror at forsvaret af Zidan bunder i meget personlige relationer !

Zidan har næsten været som en søn for Ørgaard de sidste par år, og har spist aftensmad med ham og hans familie flere gange om ugen.
Derfor er det måske meget klart at der er blevet gjort lidt mere ud af at forsvare ham - måske ikke så topprofessionelt, men til gengæld meget humanistisk.. Og det tror jeg har været meget vigtigt i alle mulige aspekter omkring Zidans tid i FCM !

Jan / sjællænderen

Altoriso

Re: Revsernes respons

Indlæg af Altoriso »

Citat Frits Christensen

"lover vi" Ja det er godt med dig Frits... DU har fået en over næsen, så det er DIN personlige vendetta DU har gang i !

Hvis jeg fik penge for at grave alle mulige historier frem, ville jeg sikkert også kunne finde en eller anden slibrig historie fra Frits eget liv.....

Det er godt at jeg ikke få leveret den avis hver morgen...

Jan / sjællænderen

Meng(AGF)

Re: Revsernes respons

Indlæg af Meng(AGF) »

""lover vi" Ja det er godt med dig Frits... DU har fået en over næsen, så det er DIN personlige vendetta DU har gang i !

Hvis jeg fik penge for at grave alle mulige historier frem, ville jeg sikkert også kunne finde en eller anden slibrig historie fra Frits eget liv.....

Det er godt at jeg ikke få leveret den avis hver morgen... "

Skal vi tage en omgang om det også, eller bare nøjes med at konstatere, at vi er uenige :-)

Besvar